PDA

Bekijk de volledige versie : plasma tv van philips



movie sickness
04-05-2004, 18:20
ik heb even rond liggen zoeken naar een plasma televisie en nu kwam ik deze van philips tegen http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/product.jhtml;jsessionid=NKASKEWVOR5IXJ0RMRERZN3HK FSEKHG4?divId=0&groupId=TV_GR&catId=FLAT_TV_CA&subCatId=33_FLAT_TV_SU&productId=42PF9965_12S is dit een goede televisie voor het gebruik van dvd en van gewone kabel

movie sickness
04-05-2004, 19:54
niemand??!!

Harry stadman
04-05-2004, 19:57
zelf kijken in de winkel naar de beeldkwaliteit is de beste advies.

ga eens naar een winkel waar ze deze hebben staan om zo tot een vergelijk te komen.

movie sickness
05-05-2004, 08:16
heeft iemand hier deze televisie zelf en hoe bevalt die je

Harry stadman
05-05-2004, 08:23
je zou ook eens kunnen kijken op: www.kieskeurig.nl

hier kun je zien of mensen ook tevereden zijn met de producten die ze gekocht hebben.

let wel dat er ook veel mensen dingen becijferen waar ze niet echt veel verstand van hebben. ik persoonlijk hecht dan ook niet veel waarde aan hun waarderingssysteem. het geeft je mischien wel een indicatie of een apparaat in principe ook goed kan/zal presteren.

Johan van den D.
05-05-2004, 17:24
is dit een goede televisie voor het gebruik van dvd en van gewone kabelPhilips zal toch één van de betere moeten zijn op dit gebied maar hoe de kwaliteit via de kabel is is sterk afhankelijk van waar je woon.
Per gebied/gemeente kan het signaal van de kabel sterk verschillen helaas.
Overigens presteren plasma,s en lcd nooit op hun best bij gewoon kabel signaal.
Wellicht dat een digitale schotel of Digitenne een uitkomst kan zijn. :wink:

movie sickness
05-05-2004, 17:30
bedankt j.vandendool. Zal dit in mijn gedachten houden als ik toe de aanschaf van het toestel kom

Bedankt

wrcveen
06-05-2004, 08:30
dit toestel heeft vorig jaar een EISA award gewonnen. Het is een goed toestel. Inmiddels is er alweer een opvolger van, ik weet even niet het type nummer maar er wordt reclame voor gemaakt op tv. Maar er zijn betere plasma's zoals de Pioneer PDP-434 en de Panasonic 6 serie. Lees eens dit forum: http://www.avforums.com bij Plasma and LCD displays.