PDA

Bekijk de volledige versie : URGENT: Vraagje over DVD ondertiteling



michael2-
04-05-2004, 22:16
Hoi allemaal,

Ik heb een DVD-Rip gedownload van Star Trek Voyager en heb ook .srt bestanden met de ondertiteling, wel engels maar daar gaat het nu nie om. Waar moet ik die op de DVD zetten zodat ie tijdens het afspelen dat ook afspeelt met ondertiteling?

Michael

Jurgen V
04-05-2004, 22:42
Koop hem in de winkel zitten ze erbij. :)

michael2-
04-05-2004, 22:44
Uhm, als ik dat van plan was dan zou ik dat niet vragen.....

Alex van den Berg
04-05-2004, 23:00
Uhm, als ik dat van plan was dan zou ik dat niet vragen.....Tja... Als je niet van plan bent om 'm te kopen, dan zit je op het verkeerde forum... :( Wij kopen de DVD's... Dom he? :?
Het slimste antwoord dat je hier zult krijgen is, dat je alle teksten op een stuk plakband kunt schrijven om die vervolgens bij de bijbehorende scène's op het beeld te plakken. Vergeet daarbij niet steeds om de film op pauze te zetten, anders mis je zoveel... :mrgreen: ....... :twisted:

PS: Hoe die films gedownloadt worden weet ik ondertussen... maar kun je me misschien vertellen waar ik het digipack, het boekje en vooral die prachtige kunststof box kan downloaden? En waar ik vervolgens mijn bijdrage voor de rechten naartoe moet overmaken? Als ik dat weet, dan stop ik ook onmiddelijk met kopen van de films... :twisted: