PDA

Bekijk de volledige versie : MegaMoviePack [DVD]



Arnold van Oostrum
05-05-2004, 08:05
MegaMoviePack [DVD]

Dutch FilmWorks heeft 10 actiefilm uit het B-genre samengebracht in één verzamelbox.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1555)

Surya
05-05-2004, 09:41
De film haalt niet het niveau dat Glen heeft laten zien in de vijf 007 films die hij heeft geregisseerd
Oei, dat voorspelt niet veel goeds, want ik vond zijn werk aan 007 al genen vetten

allemaal actiefilms uit het B-genre
Dat zal De Niro niet zo graag horen :D

Qua beeld lijkt het me kommer en kwel, met meer transfers die op een video lijken dan iets anders.

Deze komt er duidelijk NIET in bij mij!!!

Rob Eric Blank
05-05-2004, 10:30
Weer een hele slecht DVD box op de markt. Misschien stellen sommige mensen deze DVD's wel op prijs, ik heb liever iets meer kwaliteit.

Frank
05-05-2004, 10:54
We hadden ons negatieve oordeel over deze box bij het verschijnen van het persbericht al gemaakt en dat blijkt niet onterecht te zijn. Een box om nooit te kopen.

Ludo Keeris
05-05-2004, 11:30
Nou nou Arnold, heb je ze alle tien uit moeten zitten? Dat zal een zware bevalling zijn geweest :wink:

Alleen A Bronx Tale en The Osterman Weekend zijn qua film ruim boven de middelmaat. Maar als de kwaliteit van The Osterman Weekend hetzelfde is als de normale release dan is het werkelijk huilen met de pet op. Waardeloze transfer, en dan bedoel ik ook echt WAARDELOOS!

De rest is weer 'ns helemaal niets en ligt niet voor niets voor een habbekrats in de winkel (en blijven daar ook liggen...)

Indiana
05-05-2004, 11:36
Stuk voor stuk troep .... :nono:

Ik snap sowieso niet waarom mensen dit soort Mega-boxen kopen. :confused:
Het ziet er meestal niet uit. de Films naar ronduit slechts (tot zeer matig) te noemen. en om over kwaliteit en geluid (veelal gewoon stereo) nog maar te zwijgen...... :x

Eric van Ballegoie
05-05-2004, 13:08
AUB Alleen inhoudelijk onderbouwde reactie plaatsen, en houdt het netjes! Dank u.

Jantienus
05-05-2004, 13:39
Dit soort uitgaves roepen natuurlijk nogal snel ongenuanceerde reacties op. Zeker van de echte freaks die hier te vinden zijn.
Ikzelf zal ook nooit een dergelijke box kopen.
Dergelijke films komen voldoende in de late avonduren op SBS6, Veronica of Yorin.

Maarten van Krimpen
05-05-2004, 15:57
Een box om nooit te kopen.

Niet om te kopen, nee. Maar wel om te winnen. Ik heb deze box gewonnen via www.scholieren.com en moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Ik heb er tot nu toe drie gezien: Ground Zero, the Leading Man en The Point Men.
Ground Zero was natuurlijk belachelijk slecht, maar die andere twee films waren best leuk! 8)

scheur
06-05-2004, 11:45
Niet persoonlijk bedoeld, maar al zou ik deze box gratis van iemand krijgen dan zou ik hem met de zelfde vaart weer teruggeven ,ik ga mijn tijd niet besteden aan deze rotzooi!!!! :evil:

Rotwang
06-05-2004, 16:38
Haha vond deze wel leuk...

Speelduur: 1016 minuten

:D

Swanski
06-05-2004, 16:59
Haha vond deze wel leuk...

Speelduur: 1016 minuten

:D

ik ook :roll:

1016 minuten:10=

101,6 min per film...>nix leuks aan :shock: :wink:

upje
06-05-2004, 18:01
Tja voor € 25 kan je natuurlijk ook 2 of misschien wel 3 goede films kopen.... :lol:

Swanski
06-05-2004, 20:58
Tja voor € 25 kan je natuurlijk ook 2 of misschien wel 3 goede films kopen.... :lol:

ABSOLUUT!
:arrow: http://www.freerecordshop.nl/pages/marketingactions.asp?actionid=2533

de eerste 3 films van Q.T.
Pulp Fiction
Reservoir Dogs
Jackie Brown

leuke animatie
Toy Story
Toy Story 2
Bug's Life
Monster's Inc

of gewoon andere leuke films:
Blood In Blood Out
Platoon
Titanic
Basic Instinct


zal ik verder gaan.... :wink:

Il Duce
13-05-2004, 00:23
Ik vind het wel knap dat ze bij DFW winnen met het wedstrijdje: Wie kan de meeste troep in een dvd box gooien. :lol:

Bij deze dus m`n felicitaties...

scheur
14-05-2004, 12:49
Ze hebben zich zelf alweer overtroffen met een bak met daarin 2o rotzooifilms..... :?

Il Duce
14-05-2004, 17:07
Tjeeje 20 keer rotzooi in een doos? Toe maar dan moet je best wel een slecht assortiment aan films hebben.

Tsja laten we het er maar op houden dat als je de beste bent van de slechtste, dat je dan nog steeds ergens de beste in bent :D.

Congrats again!

Maarten van Krimpen
28-05-2004, 16:17
Niet persoonlijk bedoeld, maar al zou ik deze box gratis van iemand krijgen dan zou ik hem met de zelfde vaart weer teruggeven ,ik ga mijn tijd niet besteden aan deze rotzooi!!!! :evil:

Je bent Nederlander of je bent het niet. :wink:

scheur
30-05-2004, 12:03
Niet persoonlijk bedoeld, maar al zou ik deze box gratis van iemand krijgen dan zou ik hem met de zelfde vaart weer teruggeven ,ik ga mijn tijd niet besteden aan deze rotzooi!!!! :evil:

Je bent Nederlander of je bent het niet. :wink:

Dan ben ik blijkbaar geen Nederlander!!! :wink:

john24
03-06-2004, 10:38
Echt al die boxen zijn stuk voor stuk waardeloze woensdag avond RTL 4 films....nog geen tientje waard