PDA

Bekijk de volledige versie : Gebruikers Top 50, de hekkensluiters



Eric van Ballegoie
17-12-2001, 15:01
Gebruikers Top 50, de hekkensluiters



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=201)

Alex van den Berg
17-12-2001, 23:04
Goed initiatief... Ik gaf al met onregelmatige tussenpozen een hekkensluiter Top 5 op het forum door, maar vanaf nu kan iedereen dat dus op ieder willekeurig moment bekijken... :)

Eric van Ballegoie
18-12-2001, 08:33
Deze pagina is niet real time, het is een moment opname. Dus vandaag kan het alweer anders zijn!

Henk Heideveld
19-12-2001, 11:06
Hartstikke goed om ook de onderkant van de lijst eens te kunnen bezien. Alex gaf de 5 laagste scores ook al regelmatig door. Ik blijf dat allemaal interessant spul vinden. Ook al verschillen de smaken nog zo van elkaar, ergens komt er toch een soort grootste gemene deler uit.
Bedankt mannen, want er zit vast wel het nodige werk aan vast.

Remco Out
20-12-2001, 08:16
Bedankt voor deze lijst jongen, nou weet ik in ieder geval welke dvd's ik niet moet kopen. Helaas heb ik er al 2 van dit lijstje en ik ben het er mee eens dat het slechte dvd's zijn. Ga zo door jongens! :)

Rob P.
24-12-2001, 12:31
En toch ben ik blij met American History X!

Als je kan kiezen voor de video van 15 piek of de DVD van 19 dan vind ik het allemaal wel meevallen.

Marco
24-12-2001, 13:31
En toch ben ik blij met American History X!
En dat maakt het nu juist zo 'vreemd' met deze lijst. Laten ik het zo zeggen. De hekkensluiters hebben die meer betrekking op de DVD zelf dan op de film. Voorbeeldje American History X is een dijk van een film, maar een bagger DVD. Althans de specs.
1.33:1 is not done. Het is niet de juiste beeldformaat die de regisseur voor zijn artistieke ogen heeft. 1.85:1 is het juiste beeldformaat. Kijk dat de beeldkwaliteit goed is. Technisch mag dat wel goed wezen, "artistiek" gezien helaas niet.

En dan heb ik het niet over over de orginele soundmix. Dolby Digital 5.1 ipv Dolby Digital 2.0, zelfs de LD versie heeft een DD 5.1 track. Ook heel jammer, geen extra's. Oftewel de deleted scenes die had op zijn minst toch wel op "onze" R2 moeten belanden.



Als je kan kiezen voor de video van 15 piek of de DVD van 19 dan vind ik het allemaal wel meevallen.
Ik koop geen van beide. Ik pak het anders aan.
Zulke DVD's als die van AHX dwingen mij om een Regio 1 of Regio 4 of andere Regio 2 DVD versie te gaan kopen. Omdat die gewoon beter zijn van zowel technische als artiestieke kwalieteit.