PDA

Bekijk de volledige versie : Battle Royale II



TotalReject
06-05-2004, 12:22
Heeft iemand hier enig idee wanneer Battle Royale II hier op DVD uit zal komen? Ik heb een tijdje zitten Googlen en het enige wat ik tegenkwam was juni 2004. Ik weet ook niet of dat betrouwbare informatie is aangezien de site mij niet bekend is. Heeft iemand hier misschien enig idee?

R Klemkerk
06-05-2004, 13:38
welke site was dat als ik vragen mag... (linkje? naar bericht?)

Usman
06-05-2004, 14:21
Hoi ik heb hem bij rodirect gehaald. Maar het was de regio 3 versie zonder nl subs. Een link naar de site daaar kan je hem dan bestellen.

http://www.rodirect.nl/displayers/index.asp

als ze hem niet hebben kan je hem alnog bestellen bij hen

Groetjes Usman

TotalReject
11-05-2004, 09:34
Ja ok, maar ik ben juist benieuwd wanneer hij hier in Nederland uitkomt. Is daar echt nog helemaal niks over bekend?

TotalReject
13-05-2004, 10:09
Ik heb DFW gemaild (Zij hebben ook BR1 uitgegeven hier) en die wisten ook nog niks over BRII.

b00gie
27-05-2004, 06:18
Om heel eerlijk te zijn is hij de moeite van het kopen niet waard. Wat een walgelijk aftreksel van deel 1. :(

TotalReject
27-05-2004, 07:02
Dat zou kunnen maar ik verwacht dat, als hij hier uitkomt, hij voor ongeveer dezelfde prijs in de winkels komt te liggen als deel 1. En aangezien ik die ook voor een kleine 7 euro op de kop heb kunnen tikken is het niet veel duurder om hem te kopen dan om hem te huren. Ik wil hem sowieso graag zien, dus koop ik hem dan wel.

BDB
29-05-2004, 14:18
Om heel eerlijk te zijn is hij de moeite van het kopen niet waard. Wat een walgelijk aftreksel van deel 1. :(

Ik vond hem (R3 versie) de moeite van het kopen wel waard en zeker voor die prijs (ca. €11,- bij CD-Wow).
Echt een lekkere DTS track. En het verhaal is nog best aardig.

Webby
29-05-2004, 18:53
Ik heb hem een tijdje geleden in de bios gezien tijdens de AsianMania in de Munt... helemaal geen vervelende film. Als je één leuk vond is deze zeker ook de moeite waard en doet niet onder voor het eerste deel. Maar je moet ook niet veel meer verwachten.