Bekijk de volledige versie : Leen jij vaak uit?
Kees Hoekerd
06-05-2004, 17:11
Leen jij vaak dvd's uit?
Ik zelf leen wel eens een dvd uit aan een vriend of mijn familie.Maar ik heb sinds kort de Band of brothers box en die wil ik gewoon niet uitlenen.Ik wil hem gewoon heel houden en hij was ook niet goedkoop.Een zwager van me wilde hem wel graag lenen en ik vind het ook nogal lullig omdat te zeggen dat ik dat niet wil.Maar normale dvd's wil ik best eens uitlenen.
Hoe denken jullie over uitlenen? 8)
theThinWhiteDuke
06-05-2004, 17:14
Ik leen nix uit....het voorkomt beschadigingen, zoekraken....en stress!!!
kijk eens aan: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=5029&highlight=lenen ;)
Toch wel een leuke poll dit, lijkt net of je bedoelt het onderwerp al bestaat, maar deze is toch over lenen ansich?
Ikzelf leen ze weleens uit, maar heel sporadisch en liever niet. Ben er toch zuinig op.
Mrmilksop
06-05-2004, 18:05
op het moment heb ik er 3 uitgeleend aan een vriend van me
1ste keer en nooit meer vind het maar niks uitlenen eigenlijk ...zit er steeds aan te denken wanneer ik ze weer trug krijg
Harry B.
06-05-2004, 18:07
Nog nooit wat uitgeleend en dat wil ik graag zo houden ;)
Jurgen V
06-05-2004, 18:14
1 keer wat uitgeleend dat is goedgegaan maar ik doe het niet meer. Ze weten ze altijd op te halen maar terugbrengen dat vergeten ze... :x
Mrmilksop
06-05-2004, 18:15
1 keer wat uitgeleend dat is goedgegaan maar ik doe het niet meer. Ze weten ze altijd op te halen maar terugbrengen dat vergeten ze... :x
precies dat heb ik dus ook nu :(
Ja, ik leen wel degelijk DVD's uit. Soms lijk ik wel een particuliere videotheek. Het bijhouden doe ik met DVD Profiler. Wel is het elke keer maar weer afwachten of je alles zonder krassen terug krijgt.
Ik leen ook wel eens wat uit, maar ik blijf er dan wel regelmatig om vragen zodat men het onmogelijk kan vergeten om terug te brengen :twisted:
Sam Goodies
06-05-2004, 18:51
Ja, maar niet vaak en alleen aan mensen die ik vertrouw.
Mark de Jong
06-05-2004, 18:52
Nooit. Ik ben veel te zuinig op die dingen.
Marcel den Haan
06-05-2004, 18:53
Zullen we lekker verder praten in dat andere topic.
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2024, vBulletin Solutions, Inc.