PDA

Bekijk de volledige versie : foto's op dvd bekijken



renevanloon
18-12-2001, 08:18
ik wil mijn foto's op cd branden om op dvd (hiteker bi-600-e) te kunnen bekijken. Wie weet hoe ik dit moet doen ??? gewoon jpg's naar cd branden of moet er iets speciaals gedaan worden ??
ik heb easy cd creator 5 !!

marcel
18-12-2001, 08:31
Met nero dien je een Video-cd te maken waarin je alle jpg's knikkert ( is dit met een d of met een t?????)
Vervolgens kan je dan per foto of voor alle foto's een delay in stellen , waarmee automatisch de volgende foto wordt geladen.
Je kan evenzogoed nog zelf doorbladeren naar de volgende foto indien gewenst.

LET WEL:
Je dvd-speler moet natuurlijk wel VCD kunnen lezen, maar welke kan dat nou niet tegenwoordig?

renevanloon
18-12-2001, 09:01
Met nero dien je een Video-cd te maken waarin je alle jpg's knikkert ( is dit met een d of met een t?????)
Vervolgens kan je dan per foto of voor alle foto's een delay in stellen , waarmee automatisch de volgende foto wordt geladen.
Je kan evenzogoed nog zelf doorbladeren naar de volgende foto indien gewenst.

LET WEL:
Je dvd-speler moet natuurlijk wel VCD kunnen lezen, maar welke kan dat nou niet tegenwoordig?

kan dit ook met easy cd creator 5 ????

marcel
18-12-2001, 09:04
Dat moet ik je verschuldigd blijven.
Ik heb namelijk geen CD-Creator

Nathan Strik
18-12-2001, 17:31
kan dit ook met easy cd creator 5 ????
Volgens mij kan dit alleen met EZCD Deluxe versies.

rsm
18-12-2001, 21:16
kan mijn SoNy NSP300 deze foto cd's ook spelen?
en wat vinden jullie trouwens van deze speler?

greetings from here

Remco de Swart
18-12-2001, 22:49
Voor het branden van foto cd's gebruik ik Winoncd 3.8 platinum edition en dit werkt perfect. Ook op de Hiteker Bi-600-e aangezien ik die ook heb. Easy Cd Creator 5.0 deluxe edition kan het ook al was ik niet onder de indruk van de mogelijkheden en de gebruiksvriendelijkheid van het programma.

De enige Sony waar ik heb geprobeerd een foto cd op af te spelen vertikte het. Zover ik begrepen hebt zijn Sony's niet al te gek op zelfgeschreven cd's.

Peter
19-12-2001, 00:14
Hi ben er ook even mee bezig geweeest had wat jpg's van vcd er op gezet maar de maat WELKE maat moet je dan nemen zeg een foto van 8cm bij 13cm of 10cm bij 15cm want monitor res is anders. :confused: :confused: :confused:

Peter
19-12-2001, 00:16
EVEN TUSSEN DOOR IK NEEM DIE DVD OVER VAN JE

Nathan Strik
19-12-2001, 00:50
EVEN TUSSEN DOOR IK NEEM DIE DVD OVER VAN JE
Ja, ik had je mailtje al gehad. Volgende maand geef ik je wel een seintje als ik die Regio 1 van A BugĀ“s Life binnen heb...

Goed... terug naar het topic...