PDA

Bekijk de volledige versie : Friends superbox



kanslooz
08-05-2004, 16:54
nu de laatste afdeling van Friends een feit is, vroeg ik mij af of er weer een super DVD-box komt met alle series 1 t/m 10...

heeft iemand enig idee?

Markys
08-05-2004, 17:11
Dat zal dit jaar niet meer zijn; volgend jaar pas op z'n vroegst. In het najaar zal Friends 1-9 in een superbox wel uitkomen.

Biebs
08-05-2004, 21:21
Ik ga zeker nog een tijdje wachten om Friends op dvd te kopen. Daar hebben we de definitieve versie nog niet van gezien. Wie weet als er binnen x aantal jaren een andere drager op de markt komt (blue ray bv (http://www.blu-ray.com/faq/#2.2) ) zullen de 10 seizoenen elk op één disk kunnen ofzo, in een handige box. Allez, zo stel ik het me voor :lol: . Trouwens, op de R2 versie staan er veel te weinig extra's en die zullen ze vroeg of laat ook bij ons proberen te verzilveren. Ik wacht dus 8)

Usman
08-05-2004, 21:27
Ik ga zeker nog een tijdje wachten om Friends op dvd te kopen. Daar hebben we de definitieve versie nog niet van gezien. Wie weet als er binnen x aantal jaren een andere drager op de markt komt (blue ray bv (http://www.blu-ray.com/faq/#2.2) ) zullen de 10 seizoenen elk op één disk kunnen ofzo, in een handige box. Allez, zo stel ik het me voor :lol: . Trouwens, op de R2 versie staan er veel te weinig extra's en die zullen ze vroeg of laat ook bij ons proberen te verzilveren. Ik wacht dus 8)

Ehm. Ik heb aleen dit te zeggen. Als je echt een fan bent neem je gewoon de dvds nu al en als ze later komen op de blu-ray disc of met nog meer extras koop je ze weer en kan je de oude weer verkopen. Zo denk ik dan eigenlijk het is toch geen verspild geld. En blu-ray disc met friends erop kan je lang op wachten. Wat ik gelezen had was dat er eerst rewritable blu-ray discs komen dan met films en andere soorten op de blu ray waarschijnlijk 2006. Waar ik de info vandaan hebt weet ik niet meer maar was een tijdje terug in een amerikaans tijdscrift

Biebs
09-05-2004, 09:51
Ehm. Ik heb aleen dit te zeggen. Als je echt een fan bent neem je gewoon de dvds nu al en als ze later komen op de blu-ray disc of met nog meer extras koop je ze weer en kan je de oude weer verkopen. Zo denk ik dan eigenlijk het is toch geen verspild geld. [knip]

Heb je gelijk in hoor, behalve dan dat het misschien een béétje verspild geld zou zijn want wie koopt nou zo'n oude box over. 'k Kan meestal niet lang wachten voor'k een dvd aanschaf maar bij Friends heb'k het gevoeld dat er binnen paar jaar veel mooiere uitgaves op de markt gaan komen. De zijn blijven voortdoen op het stramien van seizoen 1 en die box is ondertussen toch al vrij oud. Die gaan ze zeker nog eens herwerken denk ik.

netfox
09-05-2004, 10:00
Zo kun je een aankoop altijd uit blijven stellen; is éénmaal de Blue Ray versie van Friends verkrijgbaar... is er weer een nieuwe techniek ontwikkeld, waar Friends over een x aantal jaren ook weer op verschijnt. Als seizoen 10 verschenen is, ben ik degene die gewoon de Super-superbox haalt. Op DVD.

tand
17-05-2004, 22:23
Kan je mij vertellen of de friends superbox regiovrij is? of is het een regio gecodeerd zoals andere sets? Ik kan er eentje kopen, maar dan is het regiovrij zonder NLO.

Is het een bootleg?

Davy
17-05-2004, 22:58
nu de laatste afdeling van Friends een feit is, vroeg ik mij af of er weer een super DVD-box komt met alle series 1 t/m 10...

heeft iemand enig idee?

Hey ik heb van de week de monster Friends box gekocht die gewoon te koop is en waar seisoen 1 t/m 9 in zitten en deel 10 er bij kan, dvdgigant .nl en musicsafe.nl hebben hem maar bij die laatste is hij goedkoper en nee ik maak niet doelbewust reclame het is een tip voor fans van friends net als ik

X
18-05-2004, 07:28
Dit jaar wordt de box opnieuw uitgebracht. Volgens mij gaat het om dezelfde box die nu vekrijgbaar is. Seizoen 1 t/m 9 met ruimte voor seizoen 10. Het uiterlijk blijft volgens mij gewoon hetzelfde.

Lesley
18-05-2004, 09:23
Hey ik heb van de week de monster Friends box gekocht die gewoon te koop is en waar seisoen 1 t/m 9 in zitten en deel 10 er bij kan, dvdgigant .nl en musicsafe.nl hebben hem maar bij die laatste is hij goedkoper en nee ik maak niet doelbewust reclame het is een tip voor fans van friends net als ik
Vind em daar nog erg prijzig vergeleken bij de prijs die FRS en Megapool eerst hanteerde...

Het Talent van T.A.V.V.
25-12-2004, 19:03
Goede Kerstdag,

Ik heb vandaag de superbox van Friends gekregen. Siezoen 1 tot en met 10. Nu heb ik hem zojuist uit de verpakking gehaald en tot mijn verbazing zijn de dvd's die in de hoesjes zitten bijna geheel blanc. Van seizoen 1 tot en met 8 zijn de dvd's volgens mij allemaal gelijk. Heb nog niet bekeken wat er op staat. Alleen de allerlaatste dvd van seizoen 10 is geheel bedrukt. Het lijkt mij dat dit niet juist is.

Kan iemand mij soms zeggen of dit klopt en anders hoe het er wel uit hoort te zien?

Alvast bedankt.

kever53/bas
25-12-2004, 19:16
is dat niet omdat de dvd schijfjes een a en een b kant hebben :roll: :roll:

prettige dag verder.

Het Talent van T.A.V.V.
25-12-2004, 20:08
is dat niet omdat de dvd schijfjes een a en een b kant hebben :roll: :roll:

prettige dag verder.

Nooit geweten dat cd's ook aan twee kanten bedrukt (mischien niet het goede woord) konden worden. Heb het effe nagekeken en het klopt inderdaad. En de laatste is wel bedrukt omdat daar maar twee aflevringen opstaan, dus eigenlijk heel logisch allemaal.

Bedankt voor het snelle antwoord en nog fijne dagen verder.

kever53/bas
26-12-2004, 10:29
is dat niet omdat de dvd schijfjes een a en een b kant hebben :roll: :roll:

prettige dag verder.

Nooit geweten dat cd's ook aan twee kanten bedrukt (mischien niet het goede woord) konden worden. Heb het effe nagekeken en het klopt inderdaad. En de laatste is wel bedrukt omdat daar maar twee aflevringen opstaan, dus eigenlijk heel logisch allemaal.

Bedankt voor het snelle antwoord en nog fijne dagen verder.

geen dank

hare
27-12-2004, 11:07
Goede Kerstdag,

Ik heb vandaag de superbox van Friends gekregen. Siezoen 1 tot en met 10. Nu heb ik hem zojuist uit de verpakking gehaald en tot mijn verbazing zijn de dvd's die in de hoesjes zitten bijna geheel blanc. Van seizoen 1 tot en met 8 zijn de dvd's volgens mij allemaal gelijk. Heb nog niet bekeken wat er op staat. Alleen de allerlaatste dvd van seizoen 10 is geheel bedrukt. Het lijkt mij dat dit niet juist is.

Kan iemand mij soms zeggen of dit klopt en anders hoe het er wel uit hoort te zien?

Alvast bedankt.

En dat is een vraag van het Talent van T.A.V.V.?

:lol:

FrankGuthrie
27-12-2004, 16:35
die box is wel duur geprijsd. Als je in het verleden die box voor 120 euro hebt gehaald, dan ben je een stuk goedkoper uit. Want seizoen 9 is voor €20 te verkrijgen, seizoen 10 s nog wel duur, maar als je die los koopt kom je bij lange na niet aan de €200