PDA

Bekijk de volledige versie : Blahdvd.com



Qzyn
09-05-2004, 19:06
Blahdvd.com (http://www.blahdvd.com/blah/default.aspx)

Een nieuwe cd en dvd webwinkel opererend vanaf Jersey, gratis levering, ook aan Nederland en België, prijzen ongeveer vergelijkbaar met Play, maarrrrr ..... er is een sterk gerucht op Britse fora dat dit eigenlijk een voortzetting is onder een andere naam van het beruchte Splash, iets wat ze bij Blahdvd.com overigens ten stelligste ontkennen.

Ik weet het zo net nog niet. Ik neem het zekere voor het onzekere en bestel er zelf in iig (voorlopig???) niks.

GJB
31-05-2004, 16:20
Iemand hier al meer ervaring mee?

R. Schaap
31-05-2004, 19:22
Ik heb de proef op de som genomen en er een dvd besteld. Ik laat nog weten hoe het afloopt.

cayo
02-06-2004, 13:22
Spijtig dat ze nu de ondertitels niet vermelden :(
Vroeger 10-tallen bij Splash besteld

Ghansie
02-06-2004, 16:53
*EDIT* shit, heb geen card

R. Schaap
10-06-2004, 19:44
Ik heb dvd besteld en na anderhalve week in de bus ontvangen. topwinkel dus!

Qzyn
10-06-2004, 21:12
Ik heb dvd besteld en na anderhalve week in de bus ontvangen. topwinkel dus!
Het hardnekkige gerucht op Britse forums dat Blahdvd een voortzetting zou zijn van Splash is is iig onjuist gebleken.
KvK van Jersey heeft inmiddels dit gerucht ontkracht en ook de directie van Blahdvd heeft inmiddels gereageerd:

Hi everyone

I am the sales & marketing manager for blahdvd.com. There has been much speculation recently about possible connections between us and the former Splash website. I would like to take this opportunity to assure all of your members that there is not (and has never been) any connection whatsoever between the two Companies, nor their Directors. By coincidence the two Companies use the same accountancy firm for their registered offices, hence the (mistaken) claim we were trading from the same premises etc.
I see that Jersey trading standards have made a statement supporting these facts, so now I hope that those interested will be assured that this is the case.
We are a new Company with a new website and much work to do over the coming months. We are working hard to offer the best service possible, with an interesting site and competitive prices.
I hope that this helps clear things up. If any members have anything to add I will be happy to respond where appropriate through this forum, and should you choose to visit our site I hope you receive excellent service. (If not, let me know!) help@blahdvd.com attn. GF

Sincerely,

Gerard Farnham
for www.blahdvd.com

Lex v/d Moolen
10-06-2004, 21:21
Blahdvd.com (http://www.blahdvd.com/blah/default.aspx)

Een nieuwe cd en dvd webwinkel opererend vanaf Jersey, gratis levering, ook aan Nederland en België, prijzen ongeveer vergelijkbaar met PlayNiet alleen de prijzen, maar ook de layout lijkt wel op Play.
Maar goed dat er concurrentie bijkomt. :)

Ro1671
11-06-2004, 16:13
Ik heb dvd besteld en na anderhalve week in de bus ontvangen. topwinkel dus!

Lijkt me na 1 bestelling wel wat overdreven om het nu al een topwinkel te vinden ;)

Qzyn
03-08-2004, 12:22
Zijn er nog mensen met recente, persoonlijke bestelervaring(en) bij deze webshop?

Dennis van Braak
05-08-2004, 16:09
Blahdvd.com (http://www.blahdvd.com/blah/default.aspx)

Een nieuwe cd en dvd webwinkel opererend vanaf Jersey, gratis levering, ook aan Nederland en België, prijzen ongeveer vergelijkbaar met PlayNiet alleen de prijzen, maar ook de layout lijkt wel op Play.
Maar goed dat er concurrentie bijkomt. :)

Er zijn wel meer dezelfde layouts. (no offence) Ik vind de layout van FRS er ook op lijken. Ze hebben wel een vreemde naam gekozen voor DVDshop...

Qzyn
11-08-2004, 12:01
Vorige week donderdag een bestelling gedaan. Volgens de info op hun website zou er binnen 24 uur verstuurd worden. Ik wacht echter nog steeds op verzending. Door een onverwacht grote vraag waren ze door hun voorraad heen, zo was de verklaring bij navraag. I still have doubts, maar voorlopig wachten we nog maar effe af.

Overigens werd er wel erg snel gereageerd op mijn e-mail om opheldering. Letterlijk binnen 1 minuut :roll: had ik antwoord. Ik dacht dat ze bij CD Wow rap waren, maar daar duurt het nog altijd minstens een kwartier alvorens er een reactie komt.
Bij Blahdvd hebben ze blijkbaar niet zo heel veel te doen. :twisted:

Qzyn
27-08-2004, 13:45
Ik moet zeggen dat ik na twee bestellingen geen negatieve ervaringen heb met deze webshop.
In vergelijking met Play zijn ze soms aanmerkelijk goedkoper, soms duurder, maar even snel met versturen (verpakt in exact dezelfde bruine bubbeltjesenveloppe als bij Play), dus aan te bevelen als een goede webshop.

Bedragen worden pas van de CC afgeschreven bij verzending, het betalingsverkeer doen ze niet zelf, maar laten ze afhandelen door de HSBC Bank (http://www.hsbc.co.uk/), met andere woorden een goede en betrouwbare concurrent van de vele andere webshops.

cayo
03-10-2004, 12:41
Heb vandaag van Blah voucher gekregen voor 2£, dus moet wel Splash zijn, gezien ik nergens anders op Jersey iets heb besteld.

super_judge23
04-10-2004, 12:12
Ik kreeg ineens een nieuwsbrief van Blahdvd.... Raar maar waar. Toen las ik hier over de mogelijke link tussen Blah en Splash. Bij Spalsh heb ik wel dvd's besteld in het verleden, bij Blah nog nooit. Was zelfs nog nooit op hun website geweest....

super_judge23
04-10-2004, 12:13
<edit> ***computers....., dubbele post

Philippe Tanésy
07-10-2004, 19:32
Heb vandaag van Blah voucher gekregen voor 2£, dus moet wel Splash zijn, gezien ik nergens anders op Jersey iets heb besteld.

Het zou ook kunnen dat Blah een bedrijf is dat volledig los staat van het vroegere Splash, maar dat ze het klantenbestand van Splash hebben gekocht.

ZIE OOK HIER (http://www.splashdvd.com/splash/SplashDVD.com%20-%20tender.pdf)

Qzyn
08-10-2004, 09:07
Heb vandaag van Blah voucher gekregen voor 2£, dus moet wel Splash zijn, gezien ik nergens anders op Jersey iets heb besteld.

Het zou ook kunnen dat Blah een bedrijf is dat volledig los staat van het vroegere Splash, maar dat ze het klantenbestand van Splash hebben gekocht.

Qua service lijken ze in ieder geval in niets op Splash, want die is bij Blah gewoon goed. Leveren net zo snel als bijvoorbeeld Play en geld wordt pas afgeschreven bij verzending, waardoor het risico dat je betaalt voor iets wat uiteindelijk niet geleverd wordt uitermate gering is.
Als 2 weken na verzending de bestelling nog niet aangekomen is, versturen ze zonder moeilijk te doen een vervangend exemplaar.
En E-mails worden razendsnel beantwoord.

Kortom, mijn ervaring is dat er niks mis is met Blahdvd.

Bbfreak
24-08-2005, 13:15
Ik heb 2 weken geleden een DVD besteld. Nog niet binnen.
Email gestuurd.Ze reageren HEEL snel! Ze hebben er nog 1 verzonden. Zonder extra kosten. Laten we hopen dat deze wel aan komt.
Wat ik vreemd vond bij het registreren was dat je bij adres ook je stad/dorp in moet vullen.
Ik was hierdoor verward maar volgens mij is het wel goed gegaan want
bij Play is dit ook en die bestellingen waren goed aangekomen.

Qzyn
24-08-2005, 13:32
Ik heb 2 weken geleden een DVD besteld. Nog niet binnen.
Grote kans dat je binnenkort beide exemplaren ontvangt. Dat is niet de schuld van Blah, maar van de Britse posterijen (Royal Mail). Voor de bezorging in Nederland maken zij namelijk gebruik van TPG (doorgaans niks aan de hand, bezorging duurt ongeveer een dag of 5), Selekt Vracht (iets langere levertijd, maar nog wel acceptabel) of Stadspost. Deze laatste maakt een potje van levertijden, kan zomaar 3 weken duren.

Dit is niet een typisch Blah probleem, maar treft alle Britse leveranciers.

Bbfreak
25-08-2005, 14:14
Ik heb 2 weken geleden een DVD besteld. Nog niet binnen.
Grote kans dat je binnenkort beide exemplaren ontvangt. Dat is niet de schuld van Blah, maar van de Britse posterijen (Royal Mail). Voor de bezorging in Nederland maken zij namelijk gebruik van TPG (doorgaans niks aan de hand, bezorging duurt ongeveer een dag of 5), Selekt Vracht (iets langere levertijd, maar nog wel acceptabel) of Stadspost. Deze laatste maakt een potje van levertijden, kan zomaar 3 weken duren.

Dit is niet een typisch Blah probleem, maar treft alle Britse leveranciers.

Wat denk je? Ik gister naar Blah gemailed omdat het langer als 2 weken duurde. Ze zouden een nieuwe opsturen.
Kom ik thuis van het werk, ligt daar de DVD.
Nu krijg ik er dus 2. Ze hebben gevraagd of ik er 1 terug wilde sturen?
Naar een Freepost adres. Kost mij dit geld?

Qzyn
25-08-2005, 14:44
Wat denk je? Ik gister naar Blah gemailed omdat het langer als 2 weken duurde. Ze zouden een nieuwe opsturen.
Kom ik thuis van het werk, ligt daar de DVD.
Nu krijg ik er dus 2. Ze hebben gevraagd of ik er 1 terug wilde sturen?
Naar een Freepost adres. Kost mij dit geld?
Bij een volgende gelegenheid kun je het beste 3 weken wachten, als de bestelling er dan nog niet is heb je grote kans dat hij echt spoorloos is.

Freepost adres = antwoordnummer, verzendkosten worden dus door Blah betaald.

legolas233
27-08-2005, 18:49
ik ben toch niet echt te spreken over deze winkel en dan vooral niet of de wisselkoersen die ze hanteren!!!

http://www.blahdvd.com/blah/Promotion_Display.aspx?PromotionId=190000000000001 2

zogezegd alle futurama boxen voor 14 pound(+- 20euro) maar als je in euro moet betalen betaal je veel meer dan 20 euro!!!
voor seizoen 3 zelf bijna 50 euro

Bertje
14-09-2005, 13:17
Ik heb hier ook wat besteld op 26-08-05, nog niet mogen ontvangen (shipped op 30-08-05).
Ik heb hun ook nog wat gevraagd over de dvd nadat ik hem besteld had, via de mail.

Hier heb ik nog geen antwoord op gehad...

Dvd is ook nog niet geleverd en heb weer gemaild, ben benieuwd of ik nu wel antwoord krijg....

Bertje
14-09-2005, 14:19
En nu wel snel antwoord: ze verzenden het nog eens.

Hayko de Boer
09-10-2005, 09:37
Met de levertijden lijkt het wel in orde te zijn.

2 titels besteld, eentje werd op de vrijdag verstuurd en de dinsdag erna geleverd.

De andere titel is afgelopen woensdag (laat) verzonden en zou dus omstreeks morgen moeten binnenkomen.

Kan iemand me vertellen of Blah via TPG-netwerk verstuurd of dat er gebruik wordt gemaakt van een pakketdienst (DPD of dergelijke) - zoals ook wel bij Play vaker gebeurd. :?:

Qzyn
09-10-2005, 10:52
Kan iemand me vertellen of Blah via TPG-netwerk verstuurd of dat er gebruik wordt gemaakt van een pakketdienst (DPD of dergelijke) - zoals ook wel bij Play vaker gebeurd. :?:
Net als Play maakt Blah voor de bezorging gebruik van Royal Mail (RM). De Nederlandse afd. van RM is verantwoordelijk voor de distributie in Nederland en laat bezorgen door TPG, Selekt Vracht en stadspost. Bij de eerste twee is de levertijd 5 à 6 dagen, als de Stadspost de bezorger is, kan het zomaar 3 weken duren vooraleer je bestelling in je brievenbus ligt.

Hayko de Boer
11-10-2005, 18:55
Ook 2de titel binnen. Netjes verpakt.

Nederlandse shops kunnen toch nog veel leren van hun Engelse (of Kanaaleilanden voor mijn part) collega's. Te beginnen met de verzendkosten!

Marco1983
19-01-2006, 19:47
Maar hoe weet je nu of er nl subs op een dvd zitten? Info op de site is zo weinig

bosmeneer
19-01-2006, 20:43
@Marco: zoeken naar een DVD waar het er bij staat. Voorbeelden:

Blue Lagoon (http://www.blahdvd.com/blah/DVD_Product.aspx?productid=DVD-C8212298-5I)
Fools rush in (http://www.blahdvd.com/blah/DVD_Product.aspx?productid=DVD-C8224711-6C)
Godzilla (http://www.blahdvd.com/blah/DVD_Product.aspx?productid=DVD-C8228563-AW)
Kermit's Swamp Years (http://www.blahdvd.com/blah/DVD_Product.aspx?productid=DVD-C8233275-76)

Staat het er niet bij dan kun je er van uit gaan dat er zelfs geen Engelse ondertiteling bij zit?


Of je stuurt gewoon een mailtje naar ze..?
(Verder lijkt mij de site niet bijzonder goedkoop, zo snel bekeken.)

chimera01
19-05-2007, 17:29
Ik had een nieuwe thread aangemaakt aangezien ik deze thread niet kon vinden via de zoekfunctie.:roll:

Maar mijn ervaring met deze site is dat ze toch wel enige tijd nodig hebben alvorens zij het gevraagde product op de post doen na de bestelling. Zelfs met pre-orders van nieuwe titels. het voordeel is dat ze toch wel vaker enkele euro's goedkoper zijn dan Play.com, In het geval van mijn Doctor Who voorkeur zelfs 100% goedkoper dan veel van de internetshops.:bier:

Qzyn
19-05-2007, 19:06
Thehut.com (http://www.thehut.com/hut/home.dept) is ook een aardig alternatief voor Play qua prijzen.
Bovendien eveneens gratis verzenden en prima service.

Ralfers
30-07-2007, 21:12
vraagje..

weet iemand wat ongeveer de levertijden zijn van Blah? een dvd is vandaag verzonden naar mij, maar ik ben iemand die graag mag weten wanneer die de dvd kan verwachten :roll:

Arian de Vries
30-07-2007, 22:13
vraagje..

weet iemand wat ongeveer de levertijden zijn van Blah? een dvd is vandaag verzonden naar mij, maar ik ben iemand die graag mag weten wanneer die de dvd kan verwachten :roll:

ongeveer 3-5 dagen is mijn ervaring.

Ralfers
30-07-2007, 23:46
ongeveer 3-5 dagen is mijn ervaring.

oh, dat is snel :D thnx :)

Bealeo
21-08-2007, 14:43
Krijg net een mail van hun...


With regards to the verification that was requested please confirm your card issuer and hopefully there will not be anymore delays in your order being processed. Once we have received this we can then continue with your order.

WTF willen ze ?

Coen P.
21-08-2007, 15:18
Krijg net een mail van hun...



WTF willen ze ?

card issuer, is dat niet bv master card?

Coen P.
21-08-2007, 15:19
ik ben inmiddels alweer 12 dagen aan het wachten op een pakje van blahdvd :???: de postbezorging in Nederland holt echt achteruit, ook van bensons world en play heb ik nog geen enveloppen binnen....beiden zijn ook de 8ste verstuurd....

vandaag na 13 dagen wachten een pakje van blahdvd.com en play.com ontvangen, houd dus hoop!

chimera01
26-08-2007, 15:40
Die vertragingen met de post moet je Blah niet aanrekenen de Britse post is momenteel echt aan het klooien en dreigen constant met stakingen en of voeren geen ruk uit.

Zelfs de mensen in Engeland lijden er onder.

Sigma
14-09-2007, 19:37
Super service imo, maandag besteld, vrijdag in de bus...scherpe prijzen en geen verzending...denk dat ze een klant bij hebben :P

chimera01
22-09-2007, 07:26
ik reken het blah ook niet aan, ook van bensons world en play heb ik nog steeds niets binnen, verzenddatum 8 augustus jl....

Dan heb ik nog geluk gehad met een verzending van 31-8 die op 20-9 om 18.00 uur in de bus viel.
Kan ik mij nu verheugen op een pakketje dat na de 24ste wordt verzonden en dus pas mogelijk eind oktober gaat arriveren.:nono:

Ik kreeg wel een mail van hen om aan te geven dat hun leverancier te laat uitleverde aan hen en dat zij daarom niet konden leveren op de dag van release en dat als ik wil dat ik mijn pre-order mag opzeggen om hem ergens anders te kopen. Mijn cynisme maakt echter dat ik hoor Uw pre-order is meer als €15,00 euro goedkoper als de huidige prijs bij deze retailer please go away.:sad:

Maar eerlijk is eerlijk zij leverde voorheen altijd voor de bestelde prijs dus met een dergelijk goedkopere aanschaf wacht ik gewoon af.

Mikeymo
10-10-2007, 14:58
Vorige week dinsdag of woensdag voor het eerst besteld, gister binnen op de mat. Goede zaak dus imho

Qzyn
28-10-2007, 15:54
Verzenden naar bestemmingen buiten de UK is helaas niet meer gratis bij BlahDVD:


Due to rising Postage costs we have had no alternative but to introduce a small charge for postage and packaging on European and Overseas orders.
A charge of £1.50 will be added to any order being despatched to outside of the UK. This charge will be levied on the order and not on the amount of items contained in the order.
http://www.blahdvd.com/Blah/Help_Text.aspx?helpTextId=3500000000000089

Erwin vd H
28-10-2007, 19:42
Verzenden naar bestemmingen buiten de UK is helaas niet meer gratis bij BlahDVD:

http://www.blahdvd.com/Blah/Help_Text.aspx?helpTextId=3500000000000089Hmm per order, dat valt nog mee. Ik had ergens anders gelezen dat het per stuk was.

stefanovic
01-11-2007, 13:16
Nog meer mensen die problemen hebben met een creditcardbetaling bij Blah?

Coen P.
01-11-2007, 13:55
Nog meer mensen die problemen hebben met een creditcardbetaling bij Blah?

paar dagen geleden nog besteld, geen problemen en 1 order al verzonden...

Ralfers
11-11-2007, 17:24
als je iets bij blah besteld, komt er dan ook op de cc rekening te staan wat je hebt besteld?

Erwin vd H
11-11-2007, 17:41
Even gekeken, bij mijn laatste bestelling daar stond er bij de omschrijving:
BLAH ST BRELADES GBR

Ralfers
11-11-2007, 17:45
Even gekeken, bij mijn laatste bestelling daar stond er bij de omschrijving:
BLAH ST BRELADES GBR

is dat een ja of een nee? :p ik weet niet of st brelades een titel is van iets wat je besteld had? :p het is iig een plaats, dus ik gok dat het de afzender plaats is...? :p

Erwin vd H
11-11-2007, 19:33
Het is iig niet een dvd die ik besteld heb, en Blah verzendt vanaf het eiland Jersey, en daar ligt een plaatsje met de naam Saint Brelades.

Richard B.
13-11-2008, 18:27
Vandaag kwam m'n eerste bestelling van blahdvd.com binnen en dat smaakt echt wel naar meer. Van alle UK shops waar ik tot nu toe besteld heb leverden ze duidelijk het snelst: ik bestelde op maandag en vandaag (donderdag dus) had ik het al binnen. :shock: (y)

Maver21
07-01-2009, 12:06
Maandag een pakje verstuurd en vandaag al mogen ontvangen. Zeker wel het snelste winkel tot nu toe buiten Amazon om (y)

Ralfers
07-01-2009, 15:51
Heb paar weken geleden ook wat binnen gekregen van Blah. Allemaal inderdaad binnen 3 dagen binnen :) Super van Blah! (y)

Roeland
09-01-2009, 13:15
Zojuist voor het eerst sinds ruim 1,5 jaar weer eens iets bij Blah besteld (How The West Was Won 3-disc SE) voor omgerekend EUR 8,25. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik 'm in huis heb.

Ralfers
09-01-2009, 17:25
Ik gok dat je het binnen 3 werkdagen binnen hebt (vanaf de datum van verzending uiteraard) :)

Roeland
15-01-2009, 07:53
Ik gok dat je het binnen 3 werkdagen binnen hebt (vanaf de datum van verzending uiteraard) :)

Gisteren ontvangen, dus inderdaad binnen 3 werkdagen. Grote klasse van Blah. (y)

Qzyn
15-01-2009, 13:25
Blijkbaar verstuurt Blah de bestellingen tegenwoordig vanuit Zwitserland, op de pakbon staat in ieder geval een Zwitsers adres vermeld en ook het retouradres is in Zwitserland.
Dat verklaart de snelle levering, namelijk geen hinder van de slakkenservice van Royal Mail en RM Netherlands.

chimera01
15-01-2009, 22:21
Tot mijn grote verbazing was mijn bestelling van Blah inderdaad binnen 3 dagen binnen. Ik hodt daar wel van.:mrgreen:

Maver21
15-01-2009, 22:29
moeten we alleen nu niet oppassen dat we niet tegen douane kosten aankomen te lopen omdat het wordt verzonden vanuit Zwitserland

e-shole
22-01-2009, 20:19
20-1 besteld, vandaag 22-1 ontvangen, 2dagen = echt supersnel, idd uit Zwitserland.
Vorige bestelling in 4 of 5 dagen ontvangen.

Hayko de Boer
05-03-2009, 20:41
Ook 2 dagen hier, maadag 2 Blu-rays verzonden, woensdag binnen - super service.

refeNsibunA
19-03-2009, 14:01
Alleen maar lof voor Blah.dvd

De laatste 4 bestellingen binnen 3 dagen binnen.

Top ! voor mij even geen play.com meer.

Qzyn
19-03-2009, 15:21
Gisteravond om 23.30 uur een bestelling gedaan en die was vanochtend al verstuurd. Ook in dat opzicht zijn ze snel.

Michael Hamers
25-03-2009, 15:38
Mijn laatste order:

22-03 in de avond geplaatst
23-03 verzonden
25-03 in huis

Echt keurig. Daar kunnen ze bij Play en CDWow nog wat van leren...

stfn
10-04-2009, 02:02
Ik heb even gezocht maar kan niets over de verzendkosten vinden op hun site, weet iemand wat deze zijn?
En sturen ze alles apart op of, hoe werkt dat daar?

Pascal Barroso
10-04-2009, 08:51
Verzendkosten zijn een pond. Vorige week 2 dingen besteld en die waren beide binnen 3 dagen binnen.

donjohn
10-04-2009, 12:17
Iemand ervaring met www.discowall.eu (http://dvd.nl/forum/www.discowall.eu) ?

Zag daar een mooie DVD Box van Dharma & Greg (alle 5 seizoenen) staan voor 75,49 euro, maar twijfel of de webshop wel bonafide is aangezien ik er nog nooit van gehoord heb.
http://www.discowall.eu/index.php?main_page=product_info&products_id=516

Michael Hamers
10-04-2009, 16:20
Iemand ervaring met www.discowall.eu (http://dvd.nl/forum/www.discowall.eu) ?

Zag daar een mooie DVD Box van Dharma & Greg (alle 5 seizoenen) staan voor 75,49 euro, maar twijfel of de webshop wel bonafide is aangezien ik er nog nooit van gehoord heb.
http://www.discowall.eu/index.php?main_page=product_info&products_id=516

Dit topic gaat over blahdvd...

Coen P.
10-04-2009, 16:28
Inderdaad...bovendien, wie in hemelsnaam wil dharma en greg kopen? De enige die van die serie profiteert is de maker van de lachmachine aangezien de serie er heel wat versleten heeft :mrgreen:

donjohn
10-04-2009, 19:12
Tiens, ik dacht dat ik jullie mening vroeg over de web shop, niet over de serie.
Sorry dat ik het in het verkeerde topic vroeg, beginnersfout (ben nog nieuw op dit forum). Heb inmiddels een nieuwe topic geopend, dat enkel betrekking heeft op Discowall.eu.

Over smaken zullen we verder maar niet discussiëren, beste Coen P. Anders dreigt het nog een héél lange discussie te worden :-)

Coen P.
10-04-2009, 20:14
mwah, denk dat we over Dharma & Greg snel klaar zijn. Als je 10 mensen op deze wereld kan vinden die de serie goed vindt, dan eet ik mijn schoen op :mrgreen:

Erwin vd H
10-04-2009, 20:38
mwah, denk dat we over Dharma & Greg snel klaar zijn. Als je 10 mensen op deze wereld kan vinden die de serie goed vindt, dan eet ik mijn schoen op :mrgreen:Mijn vriendin is er eentje, nog 9 :-P

Lex v/d Moolen
10-04-2009, 21:21
489 mensen op deze wereld geven een 10 :p
http://us.imdb.com/title/tt0118303/ratings

stfn
10-04-2009, 21:50
Ben benieuwd, ik heb 8 Mile en American History X besteld.
Als het bevalt koop ik er zeker nog eens wat, de prijzen zijn zeer redelijk.
Hebben ze soms nog korting via vouchers oid?

Ralfers
11-04-2009, 00:11
Ik heb even gezocht maar kan niets over de verzendkosten vinden op hun site, weet iemand wat deze zijn?
En sturen ze alles apart op of, hoe werkt dat daar?

Verzendkosten staat onderaan elk product voor internationale kopers. Voor boxen is het vaan 2 pond.

Coen P.
11-04-2009, 14:08
489 mensen op deze wereld geven een 10 :p
http://us.imdb.com/title/tt0118303/ratings

location:
Wolfheze, mental institution

I rest my case...

KunDun
18-06-2009, 15:58
Vorige paar keren dat ik had besteld bij blah binnen drie dagen binnen,
Nu drie films besteld, verzonden op de 8ste juni maar nog steeds niks binnen.
Begin me wel een beetje zorgen te maken :S

The Puma
28-06-2009, 10:48
Worden de blu rays in originele gesealde verpakking geleverd?

Michael Hamers
28-06-2009, 11:19
Worden de blu rays in originele gesealde verpakking geleverd?

De keren dat ik er wat heb besteld zijn ze gewoon in seal verstuurd...

The Puma
29-06-2009, 15:34
De blu ray is binnen, en geseald.
Zeer snelle levering, vrijdag verzonden, maandag in de bus

KunDun
30-06-2009, 01:24
ik wacht inmiddels al bijna 4 weken, en de helpdesk is ook heel erg traag :S

KunDun
01-07-2009, 00:36
Na wat heen en weer gemail met de Helpdesk van Blah, kreeg ik te horen dat ik nog een paar dagen moet wachten, mocht ik dan nog steeds mijn blu-rays niet hebben ontvangen (drie stuks) Worden ze opnieuw opgestuurd, maar dan word ook gelijk mijn account bij ze gesuspend, lekker is dat.
Dus omdat de post of Blah in de fout gaat, kan ik daar straks wellicht nooit meer wat bestellen, vind het heel erg vreemd !

ik wacht af

Jasper Janssen
04-07-2009, 09:41
Na wat heen en weer gemail met de Helpdesk van Blah, kreeg ik te horen dat ik nog een paar dagen moet wachten, mocht ik dan nog steeds mijn blu-rays niet hebben ontvangen (drie stuks) Worden ze opnieuw opgestuurd, maar dan word ook gelijk mijn account bij ze gesuspend, lekker is dat.
Dus omdat de post of Blah in de fout gaat, kan ik daar straks wellicht nooit meer wat bestellen, vind het heel erg vreemd !

ik wacht af

Het probleem is natuurlijk dat het voor blah niet is na te gaan of jij te goeder trouw bent -- zeker als ze opeens wel heel veel gevallen hebben waar dure zendingen (en 3 BRs in 1 pak is niet echt weinig, maar wsch te weinig om te verzekeren of aan te tekenen) zomaar opeens niet aankomen, vaker dan de post dingen kwijtraakt, kunnen ze vermoeden dat er mensen bezig zijn hun bestellingen dubbel te krijgen. Ik kan me dan ook voorstellen dat ze maatregelen nemen om dat in te dammen, ten koste van klanten die wel eerlijk zijn en toch ook te maken hebben met een verdwenen pakje, hoe vervelend dat dan ook is als je erdoor getroffen wordt.

Jan Trienekens
19-03-2010, 10:15
Ligt het aan mij of kunnen jullie ook niet op blahdvd.com komen?

Wieba
19-03-2010, 10:26
Kom er ook al 2 dagen niet op. bestellingen werken ze wel af, kreeg net mailtje van ze.

Jan Trienekens
19-03-2010, 10:29
Ok gelukkig want heb nog een bestelling bij ze lopen. Afwachten dus! Thnx!

Sylver
19-03-2010, 21:05
Zustersite www.dvd.co.uk (http://www.dvd.co.uk) is ondertussen terug bereikbaar!
Zelfde prijzen en waarschijnlijk zelfde keten...

BennyPhoelich
23-03-2010, 00:19
hoe weet ik of de blu ray's ondertiteld zijn?

Frank
23-03-2010, 07:05
hoe weet ik of de blu ray's ondertiteld zijn?

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=59008

stefan
23-03-2010, 12:38
Bij mij staan de Toy story's op blu-ray al sinds 15 maart op backorder. Iemand daar eerder last van gehad bij blah? Staat namelijk wel gewoon op de site bij deze films bij dat ze gewoon in stock zijn.

Carlos Santuna
26-03-2010, 09:49
Bij mij staan de Toy story's op blu-ray al sinds 15 maart op backorder. Iemand daar eerder last van gehad bij blah? Staat namelijk wel gewoon op de site bij deze films bij dat ze gewoon in stock zijn.
Ik heb Toy Story 1 en 2 op 13 maart besteld en ze werden 19 maart aan me opgestuurd. Ik heb ze inmiddels ook al binnen. Dus het lijkt me dat ze inderdaad weer in stock moeten zijn.