PDA

Bekijk de volledige versie : Dell 3300MP



basset
10-05-2004, 11:44
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze beamer?

We moeten voor kantoor een beamer kopen en het wordt een Dell, maar ik ben benieuwd of deze ook echt veel voordelen heeft tov de lagere versie van Dell bijvoorbeeld.

Voornamelijk wordt het kantoorgebruik hoor, maar je moet een beamer natuurlijk leren kennen en als ie maar af en toe gebruikt wordt gaat ie eerder stuk als dat ie wat regelmatiger beziggehouden wordt he :P Dus hij zal wat weekendjes mee gaan voor testen!

Daarom is sport ook gezond en niet bewegen niet ;)

basset
13-05-2004, 15:11
We hebben hem vandaag binnen gekregen en ik moet zeggen: :shock: WOW!

Wat een beeld! Ik was echt onder de indruk en kan niet w88 tot ik hem een keer thuis kan proberen!
En dit was nog gewoon op het whiteboard en niet eens op een scherm.

Ik heb weinig verstand van beamers, maar ik denk dat deze in die prijsklasse met die specs wel een hele goede is. Mooi zwart ook.

Ding weegt ook nog eens nog geen 3 kilo.

PM
13-05-2004, 16:56
Houd ons op de hoogte, misschien een leuk reviewtje..? Wat specs noemen etc...?

basset
14-05-2004, 09:31
Houd ons op de hoogte, misschien een leuk reviewtje..? Wat specs noemen etc...?

Zodra ik hem ff thuis heb staan zal ik eea in elkaar knallen.

Over 10 dagen operatie voor die tijd wordt lastig en daarna ff herstellen, dus het kan een maandje duren.

Maar je weet maar nooit, misschien neem ik hem volgends weekend toch mee, maar ja, hoop collega's staan ook in de rij he :)

Bovendien heb ik weinig ervaring met beamers, maar wat ik er van weet is ieder geval de zwartweergave best goed.

Het is btw een DLP beamer met een resolutie van 1027x768 en heeft een 16:9 stand en een 4:3 stand. Ook kun je kiezen voor een aantal kleurinstellingen zoals op tv's en neemt de AB sommige taken van het toesenbord over dmv een usb kabel.

PM
14-05-2004, 11:19
Sterkte met je operatie

basset
14-05-2004, 21:55
Sterkte met je operatie

Dankje,

Tis niet een echt zware, maar mn rechterarm (ik ben ook rechts) zal minimaal een week niet te bewegen zijn (Schouderkijk-en-hopelijk-repareren-van-kraakbeen-en-kapselscheurtje-mogelijkoperatie)