PDA

Bekijk de volledige versie : enkelzijdige plussen



Edwin Smouter
10-05-2004, 19:50
sommige onder jullie hebben al een behoorlijke status plussen opgebouwd

ik nog niet en ben druk bezig me te bewijzen maar het komt best wel eens voor dat iemand vergeet een plus of min toe te kennen na een transactie

nu wil ik niet zeuren maar ik kan de plussen wel gebruiken

hoe kan je hiermee omgaan?? een pm sturen om te 'bedellen'?

Rob Smit
11-05-2004, 00:01
sommige onder jullie hebben al een behoorlijke status plussen opgebouwd

ik nog niet en ben druk bezig me te bewijzen maar het komt best wel eens voor dat iemand vergeet een plus of min toe te kennen na een transactie

nu wil ik niet zeuren maar ik kan de plussen wel gebruiken

hoe kan je hiermee omgaan?? een pm sturen om te 'bedellen'?

Sommige mensen vergeten wel eens of zelfs vaak te plussen, zeker als jij alleen betaald (dus geen ruil).
En het is dan zeker niet zeuren of bedelen, als je hierom vraagt.
Mijn streven was 25 plusjes, alles daarboven is leuk maar maakt je niet betrouwbaarder (mijn mening).
En ik heb bij zeker 10 er van moeten vragen om een plusje.

Nu kijk ik er niet meer naar, of het zou een min moeten zijn, één min telt nog steeds zwaarder als 10 plussen...

Dus gewoon even via PM vragen en je zal zien dat mensen het als nog doen (y)

Akira
11-05-2004, 21:02
Dat is ook mijn ervaring. Meestal laat ik de mensen weten dat ik ze een plusje heb gegeven en vraag hun om hetzelfde te doen. Hier heb ik nog nooit een negatieve reaktie op gehad.

Mark de Jong
11-05-2004, 21:06
Ik krijg steeds vaker dat mensen geen plusjes meer (terug)geven. Heel vervelend, want ik ben er op die manier toch al een aantal misgelopen. Maar aan de andere kant maak ik me er niet zo druk meer om. Ik probeer te onthouden met wie ik een deal heb gehad en wie geen plusje heeft gegeven en doe het in het vervolg ook niet meer bij een eventuele volgende deal.

Edwin Smouter
11-05-2004, 21:12
Ik krijg steeds vaker dat mensen geen plusjes meer (terug)geven. Heel vervelend, want ik ben er op die manier toch al een aantal misgelopen. Maar aan de andere kant maak ik me er niet zo druk meer om. Ik probeer te onthouden met wie ik een deal heb gehad en wie geen plusje heeft gegeven en doe het in het vervolg ook niet meer bij een eventuele volgende deal.

oke ik snap je reactie maar jij hebt 277 deals ik bedoel niet dat het aantal telt maar mensen kijken er wel naar

als ik nu al plussen misloop met mijn 6 deals is het lastig om een status op te bouwen aangezien een aantal mensen (begrijpelijk) wat huiverig zijn om deals te sluiten met nieuwelingen

ik heb ondertussen al om plusjes gevraagd en ook al een vergeten plusje gekregen dus wat dat betreft werkt het vragen wel.....

Mark de Jong
11-05-2004, 21:17
Ik krijg steeds vaker dat mensen geen plusjes meer (terug)geven. Heel vervelend, want ik ben er op die manier toch al een aantal misgelopen. Maar aan de andere kant maak ik me er niet zo druk meer om. Ik probeer te onthouden met wie ik een deal heb gehad en wie geen plusje heeft gegeven en doe het in het vervolg ook niet meer bij een eventuele volgende deal.

oke ik snap je reactie maar jij hebt 277 deals ik bedoel niet dat het aantal telt maar mensen kijken er wel naar

als ik nu al plussen misloop met mijn 6 deals is het lastig om een status op te bouwen aangezien een aantal mensen (begrijpelijk) wat huiverig zijn om deals te sluiten met nieuwelingen

ik heb ondertussen al om plusjes gevraagd en ook al een vergeten plusje gekregen dus wat dat betreft werkt het vragen wel.....

Heel begrijpelijk. Alhoewel ook de echte handelaars vaak op plusjes moeten wachten, niet alleen de 'nieuwelingen' :)

Edwin Smouter
11-05-2004, 21:21
Heel begrijpelijk. Alhoewel ook de echte handelaars vaak op plusjes moeten wachten, niet alleen de 'nieuwelingen' :)

goed te horen dat zelfs de koning op zijn plussen moet wachten (en soms zelfs er om moet vragen??) :evil: :wink:

hoe dan ook ik heb in ieder geval nu wel het gevoel dat ik mensen gewoon kan pm-en om een plus te vragen (of een min natuurlijk)

John Sital
21-05-2004, 18:04
tja vragen staat vrij, ik weet van 1 persoon die hier ook bekend is dta die nooit plussen teruggeeft gewoonweg omdat het hem niet boeit, heb ik geen probleem mee, de rest plus ik gewoon en als ik het ben vergeten dan krijg ik wel een pm met het verzoek om dat alsnog te doen.

Joost v.d. Ham
21-05-2004, 22:18
vooral met de nieuwe veiling vergeten veel mensen het...

Kees Hoekerd
27-05-2004, 12:41
vooral met de nieuwe veiling vergeten veel mensen het...
Moet je daar ook voor plussen dan?O,dan kan ik Luther nog een + gaan geven!

PS:Joost,vergeet je me niet te plussen? :wink: (Scarface box)

Wizzykit
30-05-2004, 12:24
Nu ben ik hier nieuw maar begrijp ik het goed dat ik mensen waarvan ik via de veiling heb gekocht niet alleen een cijfer moet geven, maar deze ook een plusje of een minnetje kan/moet geven?

En als betalende partij kan ik ook plusjes en minnetjes krijgen, naast het cijfer?

In dat geval wil ik Jeroen Vis zeker een plusje geven voor zijn snelle zending.

Is dat niet een beetje dubbel?

R. Schaap
30-05-2004, 14:08
Het is niet echt dubbel, wel een beetje ja.....

De plussenlijst geeft de handel weer van het hele forum + de veiling.

De veilingcijfers gaan natuurlijk alleen daarover.

De veiling en het handelsforum zijn echt twee losse onderdelen van dvd.nl