PDA

Bekijk de volledige versie : [SLOT AUB] TKA: Schindler's List Giftset R1 [VERKOCHT]



jokey
11-05-2004, 19:37
Ik bied mijn lichtbeschadigde Schindler's List Giftset R1 te koop aan.

Het is de bekende plexiglas box met daarin een fotoboekje, een genummerde filmcell, de soundtrack op cd en een echtheidscertificaat.

http://www.thedigitalbits.com/articles/miscgfx/covers3/schindlerslistboxdvd.jpg

De beschadiging is een barst aan de achterkant van de box bij een van de metalen pinnen.
Er is dus niets afgebroken en dat gebeurt ook niet als je er normaal mee omgaat! :wink:


Verder is de set in nieuwstaat!


Vaste prijs: 25 euro excl.verzendkosten

RobinN
11-05-2004, 20:42
Heb je foto's van de beschadiging?

Ik heb intresse.

jokey
11-05-2004, 22:16
Nee, heb helaas geen digicam. :(

Rogier Bruggeman
12-05-2004, 18:40
Hoe groot is de barst?

René Groen
12-05-2004, 19:24
Is hij zichtbaar vanaf de voorkant?

Niels Simons
12-05-2004, 19:30
tja,jokey is toch onderhand wel bekend genoeg hier om te weten dat ie goeie waar aanbiedt?

tis dak em al heb anders had ik em zo overgenomen.

snap nie dat er 3 man al nog meer bevestiging moet hebben...

mazzel,niels

René Groen
12-05-2004, 19:35
tja,jokey is toch onderhand wel bekend genoeg hier om te weten dat ie goeie waar aanbiedt?

tis dak em al heb anders had ik em zo overgenomen.

snap nie dat er 3 man al nog meer bevestiging moet hebben...

mazzel,niels

Iets navragen over een barst is heel normaal lijkt me, heeft niets te maken met het vertrouwen in de aangeboden waar van jokey.

jokey
12-05-2004, 19:36
Vanuit het metalen pinnetje (middenonder) als centrum genomen gaat de barst eigenlijk 3 kanten op, naar boven, links en rechts. Naar alle 3 de kanten is de barst ongeveer 2-3 cm.


[edit]
De barst is alleen te zien als je de hele plexiglas behuizing omdraait en van achteren bekijkt.
Als je 'm dus normaal neerzet zie je er absoluut niks van!

René Groen
12-05-2004, 19:37
Vanuit het metalen pinnetje (middenonder) als centrum genomen gaat de barst eigenlijk 3 kanten op, naar boven, links en rechts. Naar alle 3 de kanten is de barst ongeveer 2-3 cm.

Als Rogier hem niet wilt (hij was immers eerder) wil ik hem wel van je overnemen :)

jokey
12-05-2004, 19:39
De barst is alleen te zien als je de hele plexiglas behuizing omdraait en van achteren bekijkt.
Als je 'm dus normaal neerzet met de dvd erin zie je er absoluut niks van!

René Groen
12-05-2004, 19:41
De barst is alleen te zien als je de hele plexiglas behuizing omdraait en van achteren bekijkt.
Als je 'm dus normaal neerzet met de dvd erin zie je er absoluut niks van!

Ik heb je edit gezien :)
Aangezien Rogier eerder was wacht ik eerst even af of hij hem wil. Zo niet, dan neem ik hem graag van je over.

jokey
12-05-2004, 19:42
tja,jokey is toch onderhand wel bekend genoeg hier om te weten dat ie goeie waar aanbiedt?

tis dak em al heb anders had ik em zo overgenomen.

snap nie dat er 3 man al nog meer bevestiging moet hebben...

mazzel,niels
Niels bedankt! :wink:

Maar ik begrijp wel dat men even wil weten hoe of wat precies met die barst. Dat zou ik zelf nl. ook eerst navragen.

jokey
12-05-2004, 19:47
De barst is alleen te zien als je de hele plexiglas behuizing omdraait en van achteren bekijkt.
Als je 'm dus normaal neerzet met de dvd erin zie je er absoluut niks van!

Ik heb je edit gezien :)
Aangezien Rogier eerder was wacht ik eerst even af of hij hem wil. Zo niet, dan neem ik hem graag van je over.

Okay, ik wacht even Rogier's reactie af.



[off-topic]
Duurt het posten/editten ook zo lang bij jullie?
Ik dacht dat mijn edit het niet deed, duurde wel een minuut ofzo, vandaar de extra post.
Ook een reactie plaatsen duurt enkele tientallen seconden.

Rogier Bruggeman
13-05-2004, 09:00
Hoi,

René je mag hem hebben wat mij betreft. Niet dat ik hem niet wil, maar ik kan een andere voor dezelfde prijs op de kop tikken, dus dan gun ik deze aan jou en neem ik die andere (ook met een kleine beschadiging aan de achterzijde).

Groeten Rogier

René Groen
13-05-2004, 11:19
De barst is alleen te zien als je de hele plexiglas behuizing omdraait en van achteren bekijkt.
Als je 'm dus normaal neerzet met de dvd erin zie je er absoluut niks van!

Ik heb je edit gezien :)
Aangezien Rogier eerder was wacht ik eerst even af of hij hem wil. Zo niet, dan neem ik hem graag van je over.

Okay, ik wacht even Rogier's reactie af.



[off-topic]
Duurt het posten/editten ook zo lang bij jullie?
Ik dacht dat mijn edit het niet deed, duurde wel een minuut ofzo, vandaar de extra post.
Ook een reactie plaatsen duurt enkele tientallen seconden.

Same here, ik heb er ook last van :)


Hoi,

René je mag hem hebben wat mij betreft. Niet dat ik hem niet wil, maar ik kan een andere voor dezelfde prijs op de kop tikken, dus dan gun ik deze aan jou en neem ik die andere (ook met een kleine beschadiging aan de achterzijde).

Groeten Rogier

Top Rogier, hartelijk dank (y)
Jokey, stuur me maar een PM voor afhandeling

jokey
13-05-2004, 18:44
Jokey, stuur me maar een PM voor afhandeling
Done! :wink: