PDA

Bekijk de volledige versie : Hoelang wachten bij bol.com?!?



rkrijger
12-05-2004, 06:17
Afgelopen zondag twee (normale) titels besteld bij bol.com. Nu (woensdag) staat nog steeds hetzelfde bij "bestelstatus": WORDT VERWERKT.

Hoelang duurt de afhandeling bij bol.com doorgaans?!?

Regards,
Robin...

upje
12-05-2004, 07:32
Mijn ervaring is dat het meestal enkele dagen duurt, in ieder geval minder dan een week.

Mark de Jong
12-05-2004, 09:09
2-3 dagen hier. Op de dag dat ze een mail sturen dat ie verstuurd is komt ie meestal de volgende dag aan.

Pascal Heister
12-05-2004, 13:34
normaal altijd binnen een paar dagen pakje binnen, maar 25 april een dvd besteld maar nog niks ontvangen, levertijd stond op 3-6 dagen :?

rkrijger
12-05-2004, 14:29
normaal altijd binnen een paar dagen pakje binnen, maar 25 april een dvd besteld maar nog niks ontvangen, levertijd stond op 3-6 dagen :?

TJEE! En hoe luidt je bestelstatus?!?

Kevin Meijering
12-05-2004, 14:54
normaal altijd binnen een paar dagen pakje binnen, maar 25 april een dvd besteld maar nog niks ontvangen, levertijd stond op 3-6 dagen :?

Stuur een mailtje naar de klantenservice.

rkrijger
13-05-2004, 09:06
Inmiddels de helft (!!!) van mijn bestelling binnen. Ik had "Harry Potter III" besteld en "A Perfect Murder". Harry is binnen, Michael Douglas nog niet...

Vreemd, ik had het tegelijkertijd besteld. De leveringstijden waren ook gelijk. Ik heb maar 1x porto moeten betalen. En toch sturen "ze" het dan in 2x op...

Kees Hoekerd
13-05-2004, 10:56
Inmiddels de helft (!!!) van mijn bestelling binnen. Ik had "Harry Potter III" besteld en "A Perfect Murder". Harry is binnen, Michael Douglas nog niet...

Vreemd, ik had het tegelijkertijd besteld. De leveringstijden waren ook gelijk. Ik heb maar 1x porto moeten betalen. En toch sturen "ze" het dan in 2x op...
Harry 3 is toch nog niet uit???

Of heb je hem op een buitenlanse bol gehaald?

Pascal Heister
13-05-2004, 14:56
normaal altijd binnen een paar dagen pakje binnen, maar 25 april een dvd besteld maar nog niks ontvangen, levertijd stond op 3-6 dagen :?

Stuur een mailtje naar de klantenservice.


heb ik ook al verstuurd paar dagen geleden, maar nog niks van vernomen.

Pascal Heister
13-05-2004, 14:59
normaal altijd binnen een paar dagen pakje binnen, maar 25 april een dvd besteld maar nog niks ontvangen, levertijd stond op 3-6 dagen :?

TJEE! En hoe luidt je bestelstatus?!?

wordt verwerkt, wel raar heb een paar uur later nog iets besteld en dat had ik binnen paar dagen weer binnen :?

rkrijger
14-05-2004, 13:46
Harry 3 is toch nog niet uit???
Of heb je hem op een buitenlanse bol gehaald?

Boek... Je weet wel... B-O-E-K...
Stapel papiertjes met allemaal lettertjes en die kun je dan lezen...

Nee, er zit geen subwoofer bij! :(

Je moet maar eens bij een Bruna winkel binnen stappen en wat om je heen kijken... :)

rkrijger
14-05-2004, 13:50
Nu (vrijdag) nog steeds "WORDT VERWERKT".

Het was trouwens Harry 4 en niet Harry 3... :)

Harry 4 kreeg overigens pas de status "VERZONDEN" toen ik het boek al had... :wink:

Kees Hoekerd
14-05-2004, 14:49
Harry 3 is toch nog niet uit???
Of heb je hem op een buitenlanse bol gehaald?

Boek... Je weet wel... B-O-E-K...
Stapel papiertjes met allemaal lettertjes en die kun je dan lezen...

Nee, er zit geen subwoofer bij! :(

Je moet maar eens bij een Bruna winkel binnen stappen en wat om je heen kijken... :)
He,*****,dan moet je dat er ook bij zetten,jij zegt nergens dat het over een boek gaat,. :evil: :x

Peter -1984-
14-05-2004, 15:54
Harry 3 is toch nog niet uit???
Of heb je hem op een buitenlanse bol gehaald?

Boek... Je weet wel... B-O-E-K...
Stapel papiertjes met allemaal lettertjes en die kun je dan lezen...

Nee, er zit geen subwoofer bij! :(

Je moet maar eens bij een Bruna winkel binnen stappen en wat om je heen kijken... :)
He,*****,dan moet je dat er ook bij zetten,jij zegt nergens dat het over een boek gaat,. :evil: :x

Harry Potter 3 is nog geen eens in de bioscoop dus had je wel kunnen weten dat het niet om de film ging :roll:

Dennis V.
18-05-2004, 21:33
Harry 3 is toch nog niet uit???
Of heb je hem op een buitenlanse bol gehaald?

Boek... Je weet wel... B-O-E-K...
Stapel papiertjes met allemaal lettertjes en die kun je dan lezen...

Nee, er zit geen subwoofer bij! :(

Je moet maar eens bij een Bruna winkel binnen stappen en wat om je heen kijken... :)
He,*****,dan moet je dat er ook bij zetten,jij zegt nergens dat het over een boek gaat,. :evil: :x

Harry Potter 3 is nog geen eens in de bioscoop dus had je wel kunnen weten dat het niet om de film ging :roll:

tja ... op een dvd-forum gaat de discussie nu eenmaal in 99 % van de gevallen over dvd's en films .... en aangezien je hier altijd forumleden hebt die uit een verre uithoek van de wereld weer iets bijzonders weten te importeren is de gedachte aan Potter 3 op zich niet zo heel vreemd. (ookal had men kunnen vermoeden dat deze nog niet op dvd verkrijgbaar zou zijn ...)

Groet

rkrijger
18-05-2004, 21:47
Anyway, mijn reactie "B-O-E-K" was ludiek bedoeld en ik hoop dattie ook zo over gekomen is.

Ik heb mijn DVD nog steeds niet. Wel al een mail naar bol.com gestuurd en een net antwoord teruggekregen dat ik hem voor 26/5 kan verwachten... Wat dus zo'n 14 dagen levertijd is ipv 2-3... :(

Pascal Heister
19-05-2004, 08:55
v/d week mailtje gehad van bol.com betrefende me bestelling, lijkt wel of ze het vergeten waren :( , maar als het goed is komt ie deze week aan...

Nicole
19-05-2004, 23:17
v/d week mailtje gehad van bol.com betrefende me bestelling, lijkt wel of ze het vergeten waren :( , maar als het goed is komt ie deze week aan...

Hmm, zou ziets kunnen?!?

Pascal Heister
25-05-2004, 14:15
v/d week mailtje gehad van bol.com betrefende me bestelling, lijkt wel of ze het vergeten waren :( , maar als het goed is komt ie deze week aan...

nog niks ontvangen :roll:
maar weer is mailen vanavond :x

Erik Hagen
25-05-2004, 15:37
Ik wacht ook al sinds 12-5 op mijn bestelling. Hij staat nog steeds op 'wordt verwerkt'. :evil:

Ik ga ook maar eens mailen.

Pascal Heister
02-06-2004, 09:38
weer een mailtje gehad levering waarschijnlijk week 29 :shock: :? :evil:

Erik Hagen
02-06-2004, 09:58
Ik heb een mailtje gekregen dat de "Saving Private Ryan" (L.E.) die ik besteld had momenteel niet leverbaar zou zijn en dus in bestelling staat bij de leverancier. Ben benieuwd hoe lang ik hier op moet gaan wachten. :? :(

chimera01
03-06-2004, 13:23
1 dag na het ontvangen van het mailtje, heb ik het mogen ontvangen.

R. Schaap
03-06-2004, 14:04
+ voor Frans krenn voor het opsturen van Hans Teeuwen - Industry of Love

Qzyn
03-06-2004, 15:29
+ voor Frans krenn voor het opsturen van Hans Teeuwen - Industry of Love
Welkom op dit forum. Helaas heb je in de verkeerde thread gepost. Volgende keer gaarne hier plusjes en minnetjes melden:
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=19172

Mark Prinsen
03-06-2004, 16:08
Haha, proest....hier moest ik wel heel erg om lachen :) Een crewmember die verkeerd post ;) Kan gebeuren natuurlijk, maar dan een andere member die hem daar dan even op wijst :D

Erik Hagen
11-06-2004, 15:13
:x Vandaag eindelijk de "Saving Private Ryan" (S.E.) binnengekregen die ik had besteld op bol.com, blijkt de DVD niet overeen te komen met het plaatje op de site. Geen kartonnen hoes en een blauwe (:?) keepcase. Ik stuur 'm retour. :evil:

Pascal Heister
11-06-2004, 15:29
+ voor Frans krenn voor het opsturen van Hans Teeuwen - Industry of Love

hey Rein beetje verdwaald :wink:

Thijs
06-07-2004, 20:28
Ik heb afgelopen vrijdag Saving Private Ryan besteld en vandaag netjes binnengekregen. Ik had als betalingswijze een acceptgiro genomen alleen de factuur die er bij zit is een beetje vreemd. In plaats van dat het bedrag en dergelijke op de acceptgiro is ingevuld staan er sterretjes en er staat groot 'NIET INZENDEN' op. Op de factuur zelf staat ook geen prijs vermeld ofzo, alleen de titel van de DVD die ik er heb besteld.
Hoe gaat de betaling daar in zijn werk, klopt dit of moet ik er zelf werk van maken?

rkrijger
06-07-2004, 20:53
Ik heb afgelopen vrijdag Saving Private Ryan besteld en vandaag netjes binnengekregen. Ik had als betalingswijze een acceptgiro genomen alleen de factuur die er bij zit is een beetje vreemd. In plaats van dat het bedrag en dergelijke op de acceptgiro is ingevuld staan er sterretjes en er staat groot 'NIET INZENDEN' op. Op de factuur zelf staat ook geen prijs vermeld ofzo, alleen de titel van de DVD die ik er heb besteld.
Hoe gaat de betaling daar in zijn werk, klopt dit of moet ik er zelf werk van maken?

Geduld! Ze sturen bij bol.com alles apart, niet echt efficient maar goed...

Pascal Heister
06-07-2004, 21:51
nog steeds mijn bestelling van 24 april niet binnen :(

maar weer is mailen

Thijs
07-07-2004, 11:48
Geduld! Ze sturen bij bol.com alles apart, niet echt efficient maar goed...

Ah oké. Dan wacht ik rustig af, bedankt.

Qzyn
02-05-2005, 20:48
Bol.com voert 24-uurs levering in
Internetwinkel Bol.com gaat producten die op voorraad zijn binnen één dag leveren. Volgens de winkel zijn tests met de 24-uurs bezorging succesvol afgerond. In totaal geldt nu voor ongeveer 10.000 producten die op voorraad zijn, dat ze de volgende werkdag bezorgd worden. De kosten hiervoor blijven ongewijzigd, 1,95 euro per bestelling. Bol.com heeft voor de bezorging een contract met DocData.

Bron: Webwereld.nl

Jurgen V
02-05-2005, 22:53
Dat is netjes, laatst Eternal Sunshine limited inderdaad binnen een dag binnen gehad.

Sneaker
02-05-2005, 23:12
Wow dat is inderdaad snel. Gisternacht twee dvd's besteld en er staat dat die nu al verzonden is. Daar kan een Free Record Shop nog wat van leren. Daar duurt het vaak veel te lang.

Jordy van Buel
03-05-2005, 17:50
Nu nog de prijzen omlaag, dan zou ik zeker vaker naar BOL.com gaan surfen ;)

HiddeV
03-05-2005, 18:05
Laatst Alias Seizoen 3 besteld met kortingsbon, bij Bol.com was ie dan het goedkoopst, had de dvd ook binnen 2 dagen binnen. Lekker snel, goede service!

Martijn Beunk
03-05-2005, 18:37
Charmed binnen gekregen van Bol, moet zeggen goeie service, erg snel, maar sommige prijzen mogen inderdaad wel even omlaag :roll:

Sneaker
03-05-2005, 20:16
Wow dat is inderdaad snel. Gisternacht twee dvd's besteld en er staat dat die nu al verzonden is. Daar kan een Free Record Shop nog wat van leren. Daar duurt het vaak veel te lang.
Nu al binnen. Top. Lekker snel.

Kwam alleen niet uit de acceptgiro. Moet letterlijk een bedrag betalen van ******,** Euro op rekening *********. Lekker vaag allemaal :? .

kazlatan
03-05-2005, 20:21
Wow dat is inderdaad snel. Gisternacht twee dvd's besteld en er staat dat die nu al verzonden is. Daar kan een Free Record Shop nog wat van leren. Daar duurt het vaak veel te lang.
Nu al binnen. Top. Lekker snel.

Kwam alleen niet uit de acceptgiro. Moet letterlijk een bedrag betalen van ******,** Euro op rekening *********. Lekker vaag allemaal :? .

Je krijgt later nog een acceptgiro die wel duidelijk is :wink:

Jordy van Buel
03-05-2005, 23:22
Wow dat is inderdaad snel. Gisternacht twee dvd's besteld en er staat dat die nu al verzonden is. Daar kan een Free Record Shop nog wat van leren. Daar duurt het vaak veel te lang.
Nu al binnen. Top. Lekker snel.

Kwam alleen niet uit de acceptgiro. Moet letterlijk een bedrag betalen van ******,** Euro op rekening *********. Lekker vaag allemaal :? .

Je krijgt later nog een acceptgiro die wel duidelijk is :wink:

Toch vaag dat dit zo vaak voorkomt, dit kost ze toch ook een hoop geld en rompslomp lijkt me ..

HiddeV
03-05-2005, 23:41
Wow dat is inderdaad snel. Gisternacht twee dvd's besteld en er staat dat die nu al verzonden is. Daar kan een Free Record Shop nog wat van leren. Daar duurt het vaak veel te lang.
Nu al binnen. Top. Lekker snel.

Kwam alleen niet uit de acceptgiro. Moet letterlijk een bedrag betalen van ******,** Euro op rekening *********. Lekker vaag allemaal :? .

Je krijgt later nog een acceptgiro die wel duidelijk is :wink:

Toch vaag dat dit zo vaak voorkomt, dit kost ze toch ook een hoop geld en rompslomp lijkt me ..

komt omdat je een kortingsbon hebt gebruikt, heb ik ook gehad, kreeg later wel een goede acceptgiro. Deze moeten ze waarschijnlijk persoonlijk maken. Dus daarom duurt het want langer, gelukkig maar anders doet je dvd er weer langer over.

Sneaker
04-05-2005, 00:17
Helder. Heb inderdaad een kortingsbon gebruikt. Wel positief dat ze ervoor zorgen dat je order snel krijgt en pas later de betaling regelen. Top van bol.com.

glannestino
07-06-2005, 20:32
ik had twee weken geleden een bestelling geplaatst van 3 dvd's. Een was er na 3 dagen binnen, de andere twee nog steeds niet, en bij bestelstatus staat nu "in bestelling bij leveransiers." Dus ik ben beniewd hoelang dat gaat duren, maar over het algemeen zijn mijn ervaringen bij bol.com uitstekend

*NERAZZURRI*
07-06-2005, 21:10
ik had twee weken geleden een bestelling geplaatst van 3 dvd's. Een was er na 3 dagen binnen, de andere twee nog steeds niet, en bij bestelstatus staat nu "in bestelling bij leveransiers." Dus ik ben beniewd hoelang dat gaat duren, maar over het algemeen zijn mijn ervaringen bij bol.com uitstekend

Dat probleem heb ik ook gehad met 12 Monkeys. Die heb ik na een paar weken maar geannuleerd want het duurde echt veel te lang.

Trainspotting DE is bij mij nu ook al langer dan noodzakelijk in bestelling, ik hoop niet dat die moet worden herbesteld bij de leverancier.......

*NERAZZURRI*
09-06-2005, 17:31
Vraagje: Mijn bestelling (Trainspotting DE) bij Bol.com is inmiddels in bestelling bij de leverancier. Dit is me al eens eerder gebeurd en toen had ik geen zin om te wachten en heb ik m'n DVD geannuleerd. Wat zijn jullie ervaringen op dit gebied? Volgens mij kan het nog wel een paar weken duren namelijk...

glannestino
10-06-2005, 10:03
ik laat mijn bestelling in ieder geval staan, want bij bol.com hoef je toch altijd alleen maar de dvd's te betalen die binnen zijn gekomen, de dvd's die nog niet zijn binnengekomen, staan nog niet op de acceptgiro. Dus het is voor mij niet zo'n ramp als het wat langer duurt...

sxesven
10-06-2005, 11:16
Vraagje: Mijn bestelling (Trainspotting DE) bij Bol.com is inmiddels in bestelling bij de leverancier. Dit is me al eens eerder gebeurd en toen had ik geen zin om te wachten en heb ik m'n DVD geannuleerd. Wat zijn jullie ervaringen op dit gebied? Volgens mij kan het nog wel een paar weken duren namelijk...
Heb vorige week een bestelling geplaatst maar denk er toch ook aan deze maar te annuleren, mits dit mogelijk is. Een vriend van me is volgende week jarig en ik heb zijn kado's bij BOL besteld, maar met het tempo waarmee alles nu gaat is het volgend jaar nog niet binnen. :? Fiona Apple CD'tje, zowat bij iedere platenboer direct uit de schappen te plukken (maar ja, ik dacht, ik doe eens lui) zowaar 'In bestelling bij de leverancier'. Gutteguttegut. Heb ooit ook al eens 2 maanden (!) op een Thursday album moeten wachten waarvan de levertijd 3-4 dagen bedroeg en ben dit nu niet van plan.

Hoe moet je precies annuleren? Mailtje sturen?

*NERAZZURRI*
10-06-2005, 18:24
@ sxesven; de 'contact'button rechtsbovenin gebruiken op de site van Bol.com

Heb Trainspotting DE overigens toch ineens binnen gekregen. Na twee dagen 'in bestelling bij leverancier' ligt ie ineens op de mat. Best snel dus toch, vorige keer duurde het echt veel te lang...

sxesven
10-06-2005, 23:54
@ sxesven; de 'contact'button rechtsbovenin gebruiken op de site van Bol.com
Bedankt, heb gelijk een mailtje gestuurd.

glannestino
14-06-2005, 10:42
één dvd is nou verzonden, de ander staat nog steeds in bestelling bij de leveransier. Dus echt lang heeft die ene niet in bestelling gestaan

Jolanda
11-07-2005, 15:57
Opzich vind ik Bol een goede site om bij te bestellen ze zijn betrouwbaar en best snel... Toen ik al mijn Buffy boxen (7stuks) had bestel waren ze binnen de levertijd binnen in 3 stappen maar daar zat 1a2 dagen tussen dus hier was ik heel erg blij mee :D

Alleen de angels boxen ik vind het gewoon te duur en waarom eigenlijk zo goed is de serie niet eens echt het is gewoon omdat Buffy er op doet aansluiten bij sommige eps en dat Deel 5 wel de moeite waard is anders... :P

Andere films en spelletjes gaan vrij snel vind ik eigenlijk, niets te klagen over ze...

Movieman
20-07-2005, 16:24
Bol levert vrij snel, meestal binnen 3 dagen.
Ze zijn meestal enkele euros duurder dan andere bekende winkels.

Hotse
01-10-2005, 15:49
Das Experiment 25 september in bestelling... staat nog steeds op 'Wordt verwerkt'

:?

Maick Werner
01-10-2005, 19:57
Mij zul je voorlopig ook niet horen klagen over Bol.com. Af en toe zijn ze wat traag (of gigantisch traag bij mijn Donkey Konga) maar nu leveren ze best snel. Of althans binnen de verwachte periode, die wordt aangegeven bij de spulletjes ;)

barberouge
22-11-2005, 14:36
...

Caledonians
22-11-2005, 15:00
Paar weken geleden nog een dvd besteld. Stond bij dat als die vandaag voor 14:30 besteld werd hij morgen in huis lag. Ik geloofde er eigenlijk niet zoveel van maar de volgende dag toch de dvd netjes thuis. Top service! (y)

Rianne T.
22-11-2005, 15:07
Ik heb ze een keer gemaild over die prijzen(dat ze vrij hoog zijn ivm bijv. de FRS) en toen kreeg ik terug dat dat niet echt een concurrent was, omdat zij andere diensten verlenen. Dus ik denk dat daar niet aan veranderd zal worden. Helaas. :(

Alexander D
22-11-2005, 15:34
Vorige week Duellists besteld. Ik weet niet meer wat er toen stond voor levertijd. Nu, na een week, is de status eindelijk gewijzigd van 'in behandeling' naar 'levertijd 5 tot 10 werkdagen'.

Geduld is regelmatig een schone zaak met internetbestellingen. :?

Stephan Nobelen
22-11-2005, 16:24
Pas Police Academy Collectie bestelt, had deze binnen 2 dagen in huis (y)

barberouge
27-11-2005, 15:02
Tot op heden heeft Bol zich altijd keurig gehouden aan de op de site vermeldde levertijd. Zonder uitzondering. Jammer alleen dat ze qua prijs wat aan de hoge kant zitten...anders zou ik 't wel weten!

Alexander D
30-11-2005, 17:39
Op 15-11-2005 dus Duellists besteld. Levertijd stond dus al geruime tijd op 5 a 10 werkdagen.

Vandaag, na 15 dagen is de status gewijzigd in:

Niet op voorraad, de bijbehorende uitleg:

Dit artikel is niet in voorraad. Wij hebben het besteld bij onze leverancier.

Maw: Na 15 dagen zoeken in het magazijn hebben ze moeten constateren dat deze dvd niet op de plek ligt waar hij hoort te liggen en ook niet op een andere plek.....

Knap werk van de Bol.com magazijnmeester... :?