PDA

Bekijk de volledige versie : Dit kan toch niet :|



The_Cure
13-05-2004, 16:52
Advertentie zegt genoeg,

http://www.marktplaats.nl/markt/video/dvdfilms/135163.htm

zou geen geld zijn al het waar is...

Harry B.
13-05-2004, 17:41
Waarom zou het niet kunnen? Misschien moet hij er wel snel vanaf omdat ie dringend geld nodig heeft ofzo.

sharky
13-05-2004, 18:46
wel erg goedkoop :D

maar ja wie weet
misschien heeft ie idd geld nodig ofzo

maar lijkt er niet op
voor de gein een mailtje sturen of je het kunt komen halen misschien
als ie dat niet wilt weet je genoeg

The_Cure
13-05-2004, 21:22
Waarom zou het niet kunnen? Misschien moet hij er wel snel vanaf omdat ie dringend geld nodig heeft ofzo.

Het kan toch niet --> mailtje gestuurd en het zijn kopieen, hij bood ook Quadrilogy aan, moest er 50€ voor hebben, voor kopieen... :?

dfenzz
13-05-2004, 21:34
Dit was zijn antwoord op mijn mail:

Alle Bondfilms op DVD (20 stuks). De DVD's zijn regiovrij en Nederlands ondertiteld, zie onderstaande informatie. De prijs bedraagt euro 69,95.

Omdat een aantal vrienden en ik de prijzen van DVD's de pan uit vinden rijzen, hebben we besloten om ze samen aan te schaffen en voor een redelijke prijs backups van goede kwaliteit te verkopen om de kosten verder te beperken en anderen de gelegenheid te geven ook te genieten van de DVD's.

De aanbieding op marktplaats is dus van toepassing op backups van goede kwaliteit. Wij vragen meestal een prijs die nog ver beneden de helft van de gemiddelde winkelwaarde ligt. Deze prijs is incusief verzending en een opbergsysteem in de vorm van DVD-doosjes. Laten we eerlijk zijn: voor deze prijzen vind je ze nergens, niet tweedehands en zeker niet nieuw. de honderd euro die jij hbt geboden zijn waarschijnlijk ook niet genoeg voor een origineel pkket, zelfs niet tweedehands.

Natuurlijk zijn deze DVD's geschikt voor Nederlandse DVD-spelers en hebben ze ondertiteling. Wij leveren de DVD's zowel op DVD+R als DVD-R. In de handleiding van je DVD-speler staat welk formaat je speler ondersteunt. Ook kan je op sites als http://www.dvdrhelp.com/ (DVDplayers >>> compatibility) bekijken wat volgens andere gebruikers je speler ondersteund. De beste optie blijft echter: gewoon testen.

Wil je toch originele DVD boxen, dan moet je al gauw denken aan prijzen van gemiddeld 225 euro in de winkel en gemiddeld 180 euro tweedehands, bijvoorbeeld op ebay. Dit vinden wij alsnog te duur, maar kunnen begrijpen dt je daar mischien toch liever naar op zoek gaat.

We hopen dat we je verder kunnen helpen en wensen je anders veel succes met zoeken. Wil je meer informatie of heb je interesse in andere DVD's (zoals 24 of The X-Files), dan kun je altijd mailen.

Met vriendelijke groet,

E. Goldman

Die kerel gelooft zichzelf ook veel te goed blijkbaar.

René Groen
13-05-2004, 23:04
Ik heb marktplaats hier maar even over getipt, aardig lullig als iemand dalijk denkt legaal spul te ontvangen.

Alex van den Berg
13-05-2004, 23:20
Ik heb marktplaats hier maar even over getipt, aardig lullig als iemand dalijk denkt legaal spul te ontvangen.En hopelijk komen de stichting BREIN en FIOD ook een kijkje nemen... :evil: :evil:

Steven Maas
13-05-2004, 23:30
Ik heb marktplaats hier maar even over getipt, aardig lullig als iemand dalijk denkt legaal spul te ontvangen.Vooral omdat er nadrukkelijk wordt geschreven:


Beschrijving:
De 20 James Bond Film verzameld in de geweldige hardbox.

Je gaat er dan al gauw vanuit dat het om de originele box gaat...

John Sital
14-05-2004, 09:38
ik had deze persoon ook gemaild met een bod van eur 100,- maar toen ie dus vertelde dat het copys waren heb ik het maar gelijk afgekapt :shock:

Lex v/d Moolen
14-05-2004, 09:48
Ik heb marktplaats hier maar even over getipt, aardig lullig als iemand dalijk denkt legaal spul te ontvangen.Vooral omdat er nadrukkelijk wordt geschreven:


Beschrijving:
De 20 James Bond Film verzameld in de geweldige hardbox.

Je gaat er dan al gauw vanuit dat het om de originele box gaat...Die is ook als lege box verkrijgbaar, dat zegt dus niets. :wink:

Reginald26
09-08-2004, 20:56
Wil je toch originele DVD boxen, dan moet je al gauw denken aan prijzen van gemiddeld 225 euro in de winkel en gemiddeld 180 euro tweedehands, bijvoorbeeld op ebay. Dit vinden wij alsnog te duur, maar kunnen begrijpen dt je daar mischien toch liever naar op zoek gaat.

Kijk eens aan! :shock: Dit is de manieren van een zeer gladde praatjes en zo te zien is ie ook een ordinaire oplichter die gewoon een kopie maakt en jouw geld aftroggeld!! :evil:

Henk Kruse
09-08-2004, 21:22
En wederom heeft een heldhaftige oplichter het haze(n)pad gekozen: de advertentie is reeds verwijderd.

Henk K.

MrPink
09-08-2004, 21:36
Zie deze (http://www.marktplaats.nl/markt/video/dvdfilms/160771.htm?av=a&zoek=bond) advertentie...

Is die James Bond box origineel echt zo rommelig?
De vraagprijs is wel 200 euro.
Alles zit scheef :?
Lijkt mij een hele dure box kopietjes

http://static.marktplaats.nl/fotos/video/dvdfilms/160771.jpg

Caledonians
09-08-2004, 21:37
Die James Bond dvd's zien er inderdaad niet uit! :?

Steven Maas
09-08-2004, 21:41
Die James Bond dvd's zien er inderdaad niet uit! :?Tja... het blijft James Bond he... (6)

Farley
09-08-2004, 22:41
Al wel leuke biedingen gedaan :twisted:

Henk van der Weerdt
12-08-2004, 06:32
Voor hetzelfde bedrag ligt deze toch origineel bij VLeest??

Mikeymo
12-08-2004, 07:43
advertentie is verwidjerd

Werner
12-08-2004, 19:31
De webmasters van dergelijke veilingsites zouden wat frequenter mogen optreden tegen zulke marktverziekers. Aan de crew van dvd.nl kunnen ze nog een puntje zuigen. ;)

R Klemkerk
12-08-2004, 19:56
De webmasters van dergelijke veilingsites zouden wat frequenter mogen optreden tegen zulke marktverziekers. Aan de crew van dvd.nl kunnen ze nog een puntje zuigen. ;)


werner voor moderator ;)

MrPink
13-08-2004, 12:52
advertentie is verwidjerd
Advertentie is er nog maar ik zal de aanbieder wel eens mailen. Toch even vragen of ie nou origineel is of niet.

runob
13-08-2004, 21:09
Zo'n mensen moeten ze vervolgen en straffen. Kopiëren tot daar aan toe maar er geld voor vragen/aan verdienen is totaal fout.