PDA

Bekijk de volledige versie : Potter V.S Rings



Dadaveke
19-12-2001, 18:40
Zal Lord of the rings , Harry Potter verslaan?

Ik heb Lord of the rings gezien en mijn mening is,
dat alleen al een half uur van de film Lord of the rings al meer dan genoeg is om Harry Potter te verslaan.
Lord of the rings zal wel het aantal Oscars in de wacht slepen?

Hoe denken jullie erover?

bmateijsen
19-12-2001, 19:07
Potter is denk ik niet echt Oscar materiaal....

Lord of the Rings zal dit wel zijn... maar ik schat dat het ook in beperkte mate zal zijn... In 2001 hadden we echt spektakel films die Oscars in de wacht sleepten... dat hadden we daarvoor helemaal niet. Ik denk dat dit mede door het mindere oscar-materiaal was in dat jaar.

Uiteindelijk zijn er best een aantal oscar-potentiele films uitgebracht.... dus het zal een spannende strijd worden..

Groet Bjorn

Nathan Strik
19-12-2001, 19:09
Tsja, het zijn allebei heel grote blockbusters en ik denk eigenlijk dat ze redelijk verschillende soorten publiek trekken.
Ik heb ze allebei niet gezien, maar ik weet zeker dat ik LOTR ga zien, ik denk dat met Potter wacht tot hij op DVD is.

LOTR ligt mij toch iets meer qua verhaal enzo maar ik denk ook niet dat je ze moet gaan vergelijken.

Only time will tell....

Dadaveke
19-12-2001, 19:13
Ik probeer ze ook niet te vergelijken, maar wat ik bedoel is dat ze zo zanniken over hoe geweldig Harry wel niet is, tot die film alleen maar bekend is geworden door de Hype eromheen.Terwijl Lord of the rings al best bekend was.

BrianB
20-12-2001, 15:22
LOTR wint, die film lijkt me drieduizend keer gaver en er moet heel wat gebeuren voordat IK naar Harry Potter ga (oftewel nooit dus)

Nathan Strik
20-12-2001, 15:33
Ik probeer ze ook niet te vergelijken, maar wat ik bedoel is dat ze zo zanniken over hoe geweldig Harry wel niet is, tot die film alleen maar bekend is geworden door de Hype eromheen.Terwijl Lord of the rings al best bekend was.
Daar moet ik je toch tegenspreken... Harry Potter was al een zeer populaire serie boeken voordat de hype begon... okee, LOTR is beroemder, maar wat zegt dat nu helemaal?!?

Cenobite
21-12-2001, 10:13
Ze krijgen van mij allebei een dikke 10+

Superieur Entertainment..... :D

Marco
21-12-2001, 18:34
Ik vind dat je Harry niet met de Rings kan vergelijken. Waarom? Omdat beiden anderen doelgropen hebben. Harry is voor meer kinderen en ouders. M.a.w. de film van Harry Potter is een familiefilm. LOTR is geen familiefilm, er gebeuren vreselijke dingen en is voor kinderen zelfs te eng.

rkrijger
31-01-2006, 12:01
Ik vind dat je Harry niet met de Rings kan vergelijken. Waarom? Omdat beiden anderen doelgropen hebben. Harry is voor meer kinderen en ouders. M.a.w. de film van Harry Potter is een familiefilm. LOTR is geen familiefilm, er gebeuren vreselijke dingen en is voor kinderen zelfs te eng.

Dat vind ik ook! ;-)

Marcel den Haan
31-01-2006, 12:04
Ik snap niet zo goed waarom je elke keer die oude topics naar boven moet halen en al helemaal niet als er meerdere threads over dit onderwerp zijn.