PDA

Bekijk de volledige versie : DeepDiscountDvd



Jeroen Driessen
20-12-2001, 12:27
Hoi, iemand bekent met deze online dvd winkel voor regio 1 dvd's? De prijzen zien er wel aantrekkelijk uit. Vroeg me dus af of de levertijden en service ook goed zijn?

URL: deepdiscountdvd.com (http://www.deepdiscountdvd.com)

Phrenetic
20-12-2001, 13:23
Ik heb hier nu 2x een bestelling geplaatst.
De prijzen zijn inderdaad vrij scherp en ook over de afhandeling van mijn eerste bestelling (9 a 10 maanden geleden) ben ik erg tevreden.
De tweede bestelling liep helaas wat minder gesmeerd. Het eerste deel van de bestelling werd meteen verzonden, maar kwam ruim 4 weken later pas aan! Het tweede deel betrof een titel die op backorder stond is een week later verzonden en nooit aangekomen. Gelukkig is de customer service in orde en is het bedrag netjes teruggeboekt op mijn creditcard.

Overigens bestel ik mijn R1 dvd's nu veelal bij www.dvdimport.com. Deze canadese webstore is goedkoper en rekent daarnaast geen verzendkosten. Levering is supersnel (vaak 4 dagen tot 1 week!). Nadeel is dat de gratis verzendoptie (Canadese post, airmail) geheel voor het risico van de koper is. Een andere optie is alleen express mail en dat is een stuk duurder.
Ik heb gelukkig nog geen problemen ondervonden met de verzending, dus voorlopig ben ik zeer tevreden met deze zaak.

Jeroen Driessen
20-12-2001, 14:26
Heb het gezien, zag er ook goed uit qua prijzen. En een snelle levertijd is ook nooit weg...anders kan ik net zo goed op regio2 wachten...
Verzenden via fedex is inderdaad wel heel duur, iets van 35 piekies...da's de moeite dan ook niet. Kun je beter 1 op de 10 ofzo niet ontvangen, ben je nog stukke goedkoper uit.

jeanreno
20-12-2001, 14:43
Inderdaad, erg goedkoop die DVD Import. Ik heb dus maar meteen eens wat besteld. Eens kijken hoe lang het duurt...

Phrenetic
04-01-2002, 09:03
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie ervaringen. Zijn de bestellingen reeds aangekomen?