PDA

Bekijk de volledige versie : www.dvdoutlet.nl



Daniël R.
16-05-2004, 12:53
Heeft iemand ervaring met deze site?

Frank Gozeling
16-05-2004, 13:10
Twee keer wat besteld met goede ervaringen. Zou zeggen, ga er voor.

Ludo Keeris
16-05-2004, 13:14
DVD Outlet is een prima (internet-)zaak. Daar kun je prima bestellen. Wel is het zo dat ze soms wat laat zijn met nieuwe releases. Die komen vaak (ruim) na de releasedatum binnen.
Wat de garantie op Brother Bear betreft: die kunnen zij (en andere winkels) ook niet geven. Er is wel een geplande releasedatum, maar of die gehaald wordt hangt altijd van de maatschappij af. Het zou zeker niet de eerste keer zijn dat een release onaangekondigd wordt vertraagd. Soms enkele dagen, soms enkele weken tot maanden (De Mickey Mouse Treasures stond al aangekondigd voor november 2003)! Ik verwacht niet dat Brother Bear weken later wordt gereleased, maar zeker weten doe je het dus nooit!

Azazel
16-05-2004, 14:14
Uitstekende service, goed verpakt.
Bestel er met enige regelmaat.
Goed opletten op de aanbiedingen vanwege het 10 jarig bestaan.

netfox
16-05-2004, 16:20
Goed opletten op de aanbiedingen vanwege het 10 jarig bestaan.
Correctie: 5 jarig bestaan.

Fuse
16-05-2004, 17:23
sommige titels zijn er wel goedkoop!

en de verzendingskosten : ook goed

ga er ook is iets bestellen :)

Jeroen D
16-05-2004, 17:38
Bestel er regelmatig. Nooit geen problemen.
Je kunt er ook betalen met een acceptgiro en dat werkt perfect !
Sommige mensen vinden ze duur maar dat vind ik dus niet.

piet superlight
17-05-2004, 09:31
Heb net "the Nightmare before Christmas" (SE) binnen voor nog geen 10 euro inclusief verzending. Via acceptgiro, werkt prima!

Kees Hoekerd
18-05-2004, 11:09
Ik heb zondag Spartacus Se,magnificent seven Se en the pianist (2 discs) besteld en nou nog wachten tot het binnen is!

Het is er inderdaad goedkoop! :o

Tcap
19-05-2004, 09:09
Bestel hier af en toe nog wel eens wat. Erg goede web winkel. Zo'n acceptgiro is makkelijk. En alles wordt goed verpakt.

Edwin Smouter
23-05-2004, 17:29
goede ervaringen mee

alleen ben nu al wel vrij lang op trois couleurs aan het wachten (ruim een week) die stond op 2-8 dagen levertijd

misschien dat het komt door die rare dagen (hemelvaart etc) maar verder uitstekende winkel

Kees Hoekerd
25-05-2004, 09:35
goede ervaringen mee

alleen ben nu al wel vrij lang op trois couleurs aan het wachten (ruim een week) die stond op 2-8 dagen levertijd

misschien dat het komt door die rare dagen (hemelvaart etc) maar verder uitstekende winkel
Ja,ik had 9 dagen geleden een bestelling gemaakt van 3 dvd's en alleen Spartacus SE is beschikbaar,hij wacht nog op 2 andere dvd's.En die zouden voor 8 dagen staan...Nou ja,hopen dat het snel eraan komt.. :lol:

madelon
25-05-2004, 18:16
Perfecte zaak, perfecte service

aftermath
30-05-2004, 08:35
Ik heb zondag Spartacus Se,magnificent seven Se en the pianist (2 discs) besteld en nou nog wachten tot het binnen is!

Het is er inderdaad goedkoop! :o

Ik had op 10 mei The pianist 2 Disc besteld en die is nog steeds "in bestelling" heb daar een mailtje over gestuurd en mij werd verteld dat the pianist moeilijk te leveren is. De Fabrikant heeft al meerdere malen levering toegezegd maar die zijn ze nog steeds niet nagekomen. 3 Juni is er weer een beloofde levering van de fabrikant maar ze zijn bang dat ze die weer niet na komen :(

Anonymous
30-05-2004, 18:16
ze hebben wel een grote collectie volgens mij:)

don-chris
02-06-2004, 14:15
Ik had op 10 mei The pianist 2 Disc besteld en die is nog steeds "in bestelling" heb daar een mailtje over gestuurd en mij werd verteld dat the pianist moeilijk te leveren is. De Fabrikant heeft al meerdere malen levering toegezegd maar die zijn ze nog steeds niet nagekomen. 3 Juni is er weer een beloofde levering van de fabrikant maar ze zijn bang dat ze die weer niet na komen :(

Heb precies hetzelfde mailtje gehad, vindt het maar een rare zaak aangezien ik 3 mailtjes moest sturen voordat ik eindelijk een (onbeleefd) mailtje terugkreeg met de stand van zaken en de pianist nog wel gewoon op de site te bestellen is....zet dan 'tijdelijk niet leverbaar' op de site en geef ons een keuze of we em nog willen of dat we de bestelling willen annuleren. Ik wacht het maar af...

Caledonians
02-06-2004, 20:36
Heb net een mailtje van DVD Outlet gekregen ivm The Pianist. De dvd staat in backorder bij de fabrikant dus kan nog wel even duren. In het mailtje zit ook een link met € 2,50 korting dus dat is wel netjes. Heb gelijk Snatch maar besteld voor € 7,48 :D Op de Pianist blijf ik wel wachten...

don-chris
02-06-2004, 23:17
krijg net dat mailtje binnen maar ben eerlijk gezegt niet zo tevreden over de gang van zaken. Heb geen mooie aanbiedingen op de site gezien dus denk dat ik men bestelling ga proberen te annuleren en men geld ga proberen teruggestort te krijgen. Hopelijk verloopt dit wel een beetje soepel.

Kevin Meijering
03-06-2004, 16:41
Heb net een mailtje van DVD Outlet gekregen ivm The Pianist. De dvd staat in backorder bij de fabrikant dus kan nog wel even duren. In het mailtje zit ook een link met € 2,50 korting dus dat is wel netjes. Heb gelijk Snatch maar besteld voor € 7,48 :D Op de Pianist blijf ik wel wachten...

Nog meer tips om de bon te gebruiken misschien? :D Snatch heb ik al..

Caledonians
03-06-2004, 19:09
Nog meer tips om de bon te gebruiken misschien? :D Snatch heb ik al..

Heb je 25th Hour al? Ook een top film (y)

Kevin Meijering
03-06-2004, 21:17
Nog meer tips om de bon te gebruiken misschien? :D Snatch heb ik al..

Heb je 25th Hour al? Ook een top film (y)

Ja :D helaas, haha

Erik Hagen
03-06-2004, 21:18
Nog meer tips om de bon te gebruiken misschien? :D Snatch heb ik al..

Heb je 25th Hour al? Ook een top film (y)
:lol: Die heb ik vanmiddag met de kortingsbon besteld. ;)

Kevin Meijering
03-06-2004, 21:27
Nog meer tips om de bon te gebruiken misschien? :D Snatch heb ik al..

Heb je 25th Hour al? Ook een top film (y)
:lol: Die heb ik vanmiddag met de kortingsbon besteld. ;)

Was wel een mooi prijsje idd.

Caledonians
04-06-2004, 08:24
Heb je 25th Hour al? Ook een top film (y)
:lol: Die heb ik vanmiddag met de kortingsbon besteld. ;)

:lol: kijk dat is een goede zaak! (y)

Anonymous
04-06-2004, 15:03
K heb afgelopen zondag Jurassic Park 3 collecters box besteld bij dvdoutlet en heb hem vandaag binnen gekregen, supergoed verpakt, geen schade, snelle levering.

Top :)

Kees Hoekerd
20-07-2004, 13:17
Hmmz,dit had ik nog niet gelezen.

Wisten jullie dat die kortingsbon oneindig gebruikbaar is? :D

Ik heb trouwens nog steeds geen pianist binnen. :cry:

Spartacus SE en magnificent seven uit die zelfde bestelling al lang.

Caledonians
20-07-2004, 13:39
Ik heb trouwens nog steeds geen pianist binnen. :cry:

Ik kreeg net een mailtje dat Magnolia is verzonden, en de Pianist heb ik ook al in huis! :P Wie was er ook alweer dom bezig? :wink:

Gertjan
25-07-2004, 16:10
Ik heb er al 4 bestelingen gedaan, en helemaal geen problemen gehad. Netjes verpakt, snelle levering, ik heb bijvoorbeeld Indiana Jones box laatst besteld, was in de aanbieding voor 35,-, en die had ik de volgende dag al binnen, ik vindt het een goed internet bedrijf.

Worm
17-09-2004, 13:35
DVD outlet is een van de beste online dvd winkels. Snelle en goede service, dvd's zijn netjes verpakt.
Laatst 3 dvd's besteld. Bij 3 dvd's vervallen de verzendkosten. Binnen paar dagen de eerste 2 dvd's ontvangen. De 3e dvd kwam een paar dagen later. T was dus een deellevering, maar er werden geen extra verzendkosten gerekend.
Dus goede ervaringen met deze winkel.

Mark de Jong
17-09-2004, 14:27
Inderdaad. Dit is één van de beste Nederlandse online winkels die er zijn. Service is super en de prijzen vallen tegenwoordig ook reuze mee (vroeger was het op sommige momenten wat aan de dure kant). Top (y)

Oakey
20-09-2004, 19:34
Ze hebben ook een "echte" winkel hier in Arnhem. Ben er wel eens binnengweest maar vond het niks, zeer beperkt assortiment in vergelijking met hun site en veel te hoge prijzen.

stefh
27-09-2004, 19:36
perfect in orde, gesealed en snel in huis!

Dennis V.
14-10-2004, 20:27
Heb daar de 24 S3 box besteld en ik moet zeggen dat ze me via email goed op de hoogte houden van de stand van zaken. Kon ook zonder enig probleem (achteraf) mijn verzendadres wijzigen.
Moet de box alleen nog binnen krijgen, maar als het goed is, dan is dat morgen het geval. De box is namelijk al verzonden !

Groet
Dennis 8)

Nancy
18-03-2005, 14:31
Goh, ben benieuwd heb net op dvd outlet voor het eerst een dvd besteld,
hoop dat ik hem snel in huis heb :D

Maick Werner
18-03-2005, 14:39
Prima winkel met opvallend hoge prijzen, maar een goede service. Ik heb nog nooit langer dan een week moeten wachten op m'n bestelde dvd's en dat is inclusief het overmaken van geld via SNS i-banken. Dat vind ik best netjes!

Oakey
18-03-2005, 19:43
Prima winkel met opvallend hoge prijzen, maar een goede service. Ik heb nog nooit langer dan een week moeten wachten op m'n bestelde dvd's en dat is inclusief het overmaken van geld via SNS i-banken. Dat vind ik best netjes!

Dat is dus evenlang als een buitenlandse online-store als cd-wow die vanuit Zweden of Hong Kong verstuurt (duurt meestal ook een week vanaf moment van bestellen). Het is maar wat je snel noemt ;)

Maick Werner
18-03-2005, 19:51
Prima winkel met opvallend hoge prijzen, maar een goede service. Ik heb nog nooit langer dan een week moeten wachten op m'n bestelde dvd's en dat is inclusief het overmaken van geld via SNS i-banken. Dat vind ik best netjes!

Dat is dus evenlang als een buitenlandse online-store als cd-wow die vanuit Zweden of Hong Kong verstuurt (duurt meestal ook een week vanaf moment van bestellen). Het is maar wat je snel noemt ;)

Zeker geen SNS Bank he :wink:

Die zijn zo ontzettend traag, dat wil je niet weten :?

Rob van Kempen
23-03-2005, 20:49
Prima winkel met sommige dvd's die vrij duur zijn, maar de meesten toch wel erg aangenaam geprijsd :)

Ik heb er nu al 3 keer een bestelling gedaan, elke keer prima verlopen!

Eenmaal contact opgenomen met de klantenservice m.b.t. een release en die hebben direct mijn opmerkingen behandeld en beantwoord! Prima service!

Rob van Kempen
14-04-2005, 22:42
...dus neem aan dat nieuwe releases die ik bestel ook geseald geleverd worden??? NIet dat ik een schijf krijg die menigeen al in de handen heeft gehad. Zag namelijk zeer interessante aanbiedingen.
Kortom: DVDoutlet vergelijkbaar met Bol.comHeb tot nu toe alle bestelde dvd's nieuw in seal gekregen, JA dus :wink: 't is een prima zaak.

Jeroen D
15-04-2005, 13:42
Geweldige aanbiedingen weer ivm 6 jarig bestaan............. :lol:

Openminded
15-04-2005, 13:51
Prima winkel met opvallend hoge prijzen, maar een goede service. Ik heb nog nooit langer dan een week moeten wachten op m'n bestelde dvd's en dat is inclusief het overmaken van geld via SNS i-banken. Dat vind ik best netjes!

Af-en-toe zeer nette aanbiedingen.

Tijdje geleden waren alle James Bond titels bijvoorbeeld € 8,- en de verzendkosten gratis. Inmiddels is dit weer verhoogd naar € 9,99

Bbfreak
02-05-2005, 08:21
Beste mensen,

Hoe kan het zijn dat ik een bestelling heb geplaatst bij DVD Outlet
van 3 DVD's. Alle 3 de DVD's zijn al ruim 1 jaar oud en toch
is de status van mijn bestelling Pre-Order?
Dit vind ik best raar maar misschien dat dit normaal is,
is ook pas de eerste keer dat ik daar bestel.
Ik hoop dat iemand duidelijkheid kan scheppen.

kazlatan
02-05-2005, 09:29
Beste mensen,

Hoe kan het zijn dat ik een bestelling heb geplaatst bij DVD Outlet
van 3 DVD's. Alle 3 de DVD's zijn al ruim 1 jaar oud en toch
is de status van mijn bestelling Pre-Order?
Dit vind ik best raar maar misschien dat dit normaal is,
is ook pas de eerste keer dat ik daar bestel.
Ik hoop dat iemand duidelijkheid kan scheppen.

Dat komt omdat zij hem nog niet eerder hebben gehad. Die dvd's zijn pas vanaf die datum te leveren.

Bbfreak
02-05-2005, 09:42
Dat komt omdat zij hem nog niet eerder hebben gehad. Die dvd's zijn pas vanaf die datum te leveren.

Maar de datum is 27 april 2005. Dat is al voorbij.
Misschien dat hun ze moesten bestellen.
Ach we w88 wel af. Heb geen enorme haast.

Jeroen D
02-05-2005, 17:53
Ik heb Predator 2 bij hun in bestelling. De SE.
Staat ook nog steeds in de pre-order terwijl deze titel 27 april uitgekomen is.
Ach ja........heb wel geduld, wat moet je anders ? :wink:

Verder een prima zaak en ik bestel er regelmatig. Ze zijn vaak vrij goedkoop vind ik en betalen met acceptgiro is ideaal.

Alexander D
09-05-2005, 16:39
Ik heb Star Wars The Phantom Menace in pre-order staan (release 27-4). Die duikt nu in diverse winkels ook al weer op maar nog niet bij dvdoutlet.

Ik heb ze al twee mailtjes gestuurd maar krijg geen reactie. Dat iets later is akkoord, maar geen telefoonnummer vermelden en niet reageren vind ik behoorlijk klantonvriendelijk!!

Caledonians
10-05-2005, 07:21
Ik heb ze al twee mailtjes gestuurd maar krijg geen reactie. Dat iets later is akkoord, maar geen telefoonnummer vermelden en niet reageren vind ik behoorlijk klantonvriendelijk!!

Als je de telefoongids.nl gebruikt en je zoekt op DVD Outlet, Den Haag dan vind je wel een telefoonnummer. Heb ik in het verleden ook een paar keer gebeld en ben altijd goed geholpen...

Alexander D
10-05-2005, 08:33
Gisterenavond heb ik antwoord gekregen. Leveringsprobleem, leverancier heeft er niet genoeg op voorrraad. Ze hopen eind deze week The Phantom menace binnen te krijgen. Dat is wel kloten want dan kan ik het niet meer kijken voor ik naar de bios ga voor deel drie :( :(

Overigens, als ik de laatste reacties van dit draadje lees dan krijg ik wel het gevoel dat DVDoutlet vaker achter aan het lijstje staat met uitleveren..... :wink:

Qzyn
24-04-2006, 14:59
Ik heb halverwege maart ook een bestelling gedaan.
Vermelde levertijd van ca. 2-8 dagen bleek in werkelijkheid ca. 14 dagen.
Na ontvangst bleek bovendien dat ik een verkeerd artikel had toegestuurd gekregen.
Dit heb ik bij DVDoutlet gemeld en ik kon de DVD terug sturen, maar moest wel zelf de retourkosten betalen. Het is nu bijna een maand geleden dat ik heb geretourneerd en ik heb sindsdien helemaal niks meer van ze vernomen. Ook op emails van mijn kant wordt in het geheel niet gereageerd.

Service van lik-mijn-vestje, daar bestel ik dus ook niets meer.

Nielsje
14-05-2006, 20:14
Ik ben (door de zeer lage prijs van Batman animated series) ook van plan hier dvd's te gaan bestellen.
Nu twijfel ik een beetje over de verzendkosten, je kunt kiezen voor 0,99 ct per dvd (na drie dvd's gratis) en ik bestel er zes.
Maar je kunt ook 6 euro betalen voor een soort van garantie.

Hoe nuttig zijn die 6 euro voor die garantie? Ik lees namelijk best wat recente dingen terug over moeilijkheden met verzenden. Komt er bovenop dat ik nu vooruit betaal omdat ik nog geen acceptgiro kan gebruiken...:s

Iemand een behulpzaam antwoord?
BVD

Ludo Keeris
15-05-2006, 11:19
Eerlijk gezegd is zo'n garantie een beetje onzin. Want ook als je de garantie niet neemt heeft elke winkel een leveringsplicht. Ook al staan hiervoor regels in de algemene leveringsvoorwaarden: die zijn dan niet geldig.
Het zal natuurlijk wat meer gezeik opleveren met zo'n winkel, maar uiteindelijk heb je recht op de DVD's waarvoor je betaald hebt, garantie gekocht of niet.

Nielsje
15-05-2006, 15:09
Oke bedankt, ik ben overtuigd en ga die garantie niet gebruiken.

Eric B.
30-05-2006, 20:51
ik heb nu al 3 weken geleden de Jackass Collectors Set retour gestuurd omdat ie niet geseald was en er krassen en deukjes op zaten, nu nog steeds niets gehoord al 2 keer een mailtje gestuurd en daar reageren ze ook niet op, heb er net weer 2 achter elkaar gestuurd, nu weer maar afwachten, m'n geld krijg ik terug, hoe dan ook, ik bedoel €33,95 is toch een flink bedrag :( tot nu toe klote service :evil:

nmbs
12-06-2006, 12:15
Onlangs een eerste bestelling gedaan bij DVD Outlet. In totaal 9 DVD's.
Heb gekozen voor verzekerd priority vervoer, dit kostte €8,--. Dit omdat ik het niet vertrouw als er een pakje van 9 DVD's van NL naar BE moet komen, met de postbodes de dag van vandaag.

Ik heb besteld op 22/05, direct betaald.
Op 9/06 zijn 7 stuks binnengekomen en die hebben ze me opgestuurd. Vandaag 12/06 staat TPG voor de deur met een kartonnen doosje. Ik open het en de DVD's zitten erin, wel niet tussen bubbeltjes. Twee dingen niet in orde

1. A perfect Murder: het systeem van de Snapper om de DVD vast te houden was afgebroken, de kleine pinnetjes waren losgebroken. De DVD was niet beschadigd. Een Keepcase kan ik direct vervangen, maar snapper is nogal moeilijk.

2. Brewster's Millions: ik bestel de Universal versie van hun site. Met NL ondertiteling. Echter de DVD bevat geen NL ondertiteling, heb DVD spelers en Power DVD geprobeerd.

Ik heb ze op de hoogte gebracht en wacht reactie af. Weten jullie uit ervaring of zoiets goed komt of niet? En hoe kan zoiets gebeuren, een DVD zonder NL ondertiteling terwijl op de cover + site duidelijk staan dat deze erop staat.

mukewl
12-06-2006, 19:26
2. Brewster's Millions: ik bestel de Universal versie van hun site. Met NL ondertiteling. Echter de DVD bevat geen NL ondertiteling, heb DVD spelers en Power DVD geprobeerd.

Ik heb ze op de hoogte gebracht en wacht reactie af. Weten jullie uit ervaring of zoiets goed komt of niet? En hoe kan zoiets gebeuren, een DVD zonder NL ondertiteling terwijl op de cover + site duidelijk staan dat deze erop staat.

Mij ook pas overkomen.. Brewster's Million zonder ondertiteling!
Redelijk snel met hun gecommuniceerd, en ze gaven aan een nieuwe toe te zenden zodra deze binnenkwam. Nog niet ontvangen, maar de reactie en de snelheid ervan stemt me hoopvol. (wat me vooral verbaast is eigenlijk hoe het kan dat een dergelijke fout in productie ontstaat! Iemand die hier iets meer van weet?)

nmbs
12-06-2006, 22:58
2. Brewster's Millions: ik bestel de Universal versie van hun site. Met NL ondertiteling. Echter de DVD bevat geen NL ondertiteling, heb DVD spelers en Power DVD geprobeerd.

Ik heb ze op de hoogte gebracht en wacht reactie af. Weten jullie uit ervaring of zoiets goed komt of niet? En hoe kan zoiets gebeuren, een DVD zonder NL ondertiteling terwijl op de cover + site duidelijk staan dat deze erop staat.

Mij ook pas overkomen.. Brewster's Million zonder ondertiteling!
Redelijk snel met hun gecommuniceerd, en ze gaven aan een nieuwe toe te zenden zodra deze binnenkwam. Nog niet ontvangen, maar de reactie en de snelheid ervan stemt me hoopvol. (wat me vooral verbaast is eigenlijk hoe het kan dat een dergelijke fout in productie ontstaat! Iemand die hier iets meer van weet?)

Nog geen uur nadat ik ze mailde krijg ik al bericht terug. Ze gaan beide exemplaren opnieuw opsturen, ik moet wel mijn andere twee terugsturen. De portkosten moet ik zelf betalen, maar ze gaan ze terug vergoeden (kassabon meesturen). Snelle reactie. Nu hopen dat het allemaal wat vooruit gaat. Ze hebben zelfs het orderoverzicht al direct aangepast!

Ik denk dat het ondertitelingsprobleem bij Universal ligt, maar wat ik niet snap, is dat ze Brewster's Millions nog opsturen, terwijl ze weten dat ze geen ondertiteling hebben.

Alex T
01-07-2006, 14:38
Ook ik heb nu een verkeerde dvd van DVDOutlet ontvangen.
Had van Guys and Dolls de Limited SE besteld. Krijg ik de oude versie opgestuurd. :x
Als ik bovenstaande berichten lees reageert DVDOutlet niet echt op zulke problemen. Wat kan ik nu het beste doen?
- Retourneren en geld terugvragen
- Retourneren en vragen om vervanging
- Of gewoon niks omdat je anders de dvd + portokosten kwijt bent en geen vervanging of geld terug krijgt van DVDOutlet

nmbs
12-07-2006, 11:32
Het heeft bij mij wel een tweetal weken geduurd maar inmiddels heb ik bericht gekregen om mijn bankgegevens door te sturen zodat ze de portkosten terug kunnen storten. Inmiddels als "A Perfect Murder" opnieuw opgestuurd. Wel in Keepcase en niet meer in snapper. Beetje jammer, maar de keepcase is onbeschadigd.

Onlangs nog 'n mail gehad dat Brewster's wat langer kon duren.

Tevens zit in m'n bestelling van 23/5 "Trapped: buried alive". Ze hebben me gemaild dat er problemen zijn bij het leveren, doch staat op de site: 'binnen 7 dagen versturen'.

Het duurt soms lang, maar ze hebben goede service. Zeker omdat ik in België woon en het opsturen naar Nederland en vice versa soms redelijk kostelijk is (4,90€ om 2 DVD's prior te verzenden).

Ik heb wel 2x een mailtje moeten sturen voor ik terug antwoord kreeg. Maar als ik jou was, zou ik toch nog zeker eens proberen om om te ruilen en een paar keer te mailen.

Olivier Laemont
09-08-2006, 14:35
Hoe zit het met het verzenden naar Belgiê? Verloopt dit een beetje vlot?

SpaaiK
09-08-2006, 14:48
Heb precies een week geleden 6 dvd's besteld, 5 staan al gans de week op in bestelling en de andere op gereserveerd. Ben eens benieuwd :)

nmbs
10-08-2006, 00:18
Gaat redelijk vlot. Ik heb wel de verzekerde optie genomen om geen risico te nemen dat TPG of de POST met een groot aantal DVD's gaan lopen. Bij kleinere bestellingen kan je best de gewone methode nemen.

BTW: nog steeds geen Brewster's Millions en Trapped Buried Alive ontvangen :(

Rotterdam5314
10-08-2006, 01:31
Ik heb hier al een aantal keren wat besteld en telkens zonder problemen en de dvd's waren ook prima in orde. vrijwel altijd gesealed. heb maar 1 dvd binnen gekregen die niet gesealed was (copycat)
De prijzen zijn over het algemeen ook redelijk
met sommige films zijn ze duur en andere zijn juist weer goedkoper.

als je 3 dvd's tegelijk besteld hoef je geen verzend kosten te betalen
en dat scheelt natuurlijk ook weer.

ik betaal nooit van te voren maar krijg er gewoon een acceptgiro bij
dus als je niet tevreden bent betaal je ook niet (tenminste dat zou ik dan doen)

Mark de Jong
10-08-2006, 09:19
ik betaal nooit van te voren maar krijg er gewoon een acceptgiro bij
dus als je niet tevreden bent betaal je ook niet (tenminste dat zou ik dan doen)

En dan stuur je dus netjes alles terug. Zo werkt het natuurlijk niet.

Rotterdam5314
10-08-2006, 09:22
ik betaal nooit van te voren maar krijg er gewoon een acceptgiro bij
dus als je niet tevreden bent betaal je ook niet (tenminste dat zou ik dan doen)

En dan stuur je dus netjes alles terug. Zo werkt het natuurlijk niet.

Na met hun contact erover gehad te hebben wel ja (niet zo maar uit eigen houtje)
Ik betaal niet voor iets wat niet in orde is.
of het nou zo werkt of niet. Maar nogmaals ik heb nog nooit iets te klagen gehad :wink:

Mark de Jong
10-08-2006, 10:22
ik betaal nooit van te voren maar krijg er gewoon een acceptgiro bij
dus als je niet tevreden bent betaal je ook niet (tenminste dat zou ik dan doen)

En dan stuur je dus netjes alles terug. Zo werkt het natuurlijk niet.

Na met hun contact erover gehad te hebben wel ja (niet zo maar uit eigen houtje)
Ik betaal niet voor iets wat niet in orde is.
of het nou zo werkt of niet. Maar nogmaals ik heb nog nooit iets te klagen gehad :wink:

Als je niet tevreden bent met iets (oftewel; het is niet in orde), is er ook geen reden om het te blijven houden. Kortom: terugsturen in dat geval.

Pieter V
12-08-2006, 22:24
Ik heb vandaag een DVD binnen gekregen. Was trouwens verzonden op 9 augustus. Maar de DVD zat niet meer, nieuw in seal en er zaten ook allemaal krassen op mijn schijfje. Nu heb ik ze direct gemaild. En vanavond kreeg ik een e-mailtje terug, dat mijn verzendstatus is veranderd naar vandaag (12 augustus)... Betekend dat ik opnieuw een exemplaar toegestuurd krijg? Het was een automatische geneerde mail.

Dus heb ik ze maar weer gemaild.

Hebben meer mensen dit ook gehad?

SpaaiK
29-08-2006, 14:28
Heb precies een week geleden 6 dvd's besteld, 5 staan al gans de week op in bestelling en de andere op gereserveerd. Ben eens benieuwd :)

Alles is verzonden en zou normaal gezien ook binnen moeten zijn maar is niet het geval :(
Het pakketje dat eerst is verstuurd (15de) met Disney Classic Box 2 en Het Dappere Broodroostertje is niet aangekomen, de rest die op 16, 18 en 23 augustus zijn verzonden wel dus ik vrees voor het eerste pakketje waar net de duurste in zat :(

HiddeV
04-09-2006, 15:46
Verzenden ze snel nadat je een dvd hebt besteld?

Dennis Oosterhuis
04-09-2006, 16:52
Verzenden ze snel nadat je een dvd hebt besteld?

Ik vind van wel. Ik heb al een aantal keer besteld bij DVDOutlet en, om maar even aan te geven, sommige pre-orders worden al verzonden voor de releasedatum! Dat was recentelijk nog het geval met The Descent.

Verder komen de DVD's vaak de dag na verzending al aan.

HiddeV
05-09-2006, 13:11
Verzenden ze snel nadat je een dvd hebt besteld?

Ik vind van wel. Ik heb al een aantal keer besteld bij DVDOutlet en, om maar even aan te geven, sommige pre-orders worden al verzonden voor de releasedatum! Dat was recentelijk nog het geval met The Descent.

Verder komen de DVD's vaak de dag na verzending al aan.

Bedankt voor je antwoord, heb er ook maar eens iets besteld. Zal eens zien hoe snel ze zijn.

SpaaiK
05-09-2006, 13:21
Heb precies een week geleden 6 dvd's besteld, 5 staan al gans de week op in bestelling en de andere op gereserveerd. Ben eens benieuwd :)

Alles is verzonden en zou normaal gezien ook binnen moeten zijn maar is niet het geval :(
Het pakketje dat eerst is verstuurd (15de) met Disney Classic Box 2 en Het Dappere Broodroostertje is niet aangekomen, de rest die op 16, 18 en 23 augustus zijn verzonden wel dus ik vrees voor het eerste pakketje waar net de duurste in zat :(

Terecht gekomen en vandaag in de bus 8)

nmbs
08-09-2006, 22:56
Gaat redelijk vlot. Ik heb wel de verzekerde optie genomen om geen risico te nemen dat TPG of de POST met een groot aantal DVD's gaan lopen. Bij kleinere bestellingen kan je best de gewone methode nemen.

BTW: nog steeds geen Brewster's Millions en Trapped Buried Alive ontvangen :(

Inmiddels nog altijd geen Brewster's Millions en Trapped Buried Alive ontvangen. Inmiddels nog gemaild, antwoord: staat nog in nabestelling!
Al van 23/05/2006. Het duurt me nu wel een beetje te lang hoor. Volgens hun site zijn die dingen binnen 7 dagen te leveren. Zijn ze het vergeten? Of willen ze niet meer?

candela
14-09-2006, 19:41
Mijn eerste bestelling aangekregen en niet echt positief: 2 van de 8 dvds zijn niet nieuw (waaronder eentje uit hun Homescreen actie). Van die zachte gerimpelde plastic ipv die harde gladde vind ik altijd al verdacht en als er dan nog vingerafdrukken op de discs zitten is het helemaal duidelijk.

nmbs
14-09-2006, 23:07
Brewster's Millions vandaag ontvangen. Origineel gesealed, netjes in orde nu. Nu enkel nog trapped buried alive.

Eric B.
15-09-2006, 16:00
heb vorige week maandag een bestelling geplaatst (Pre-Order) de dvd is 14-09-2006 (gisteren) uitgekomen, er staat op de site sinds gisteren "Gemiddeld ca. 2-8 dagen" en bij mijn bestelling overzicht staat nog steeds "Pre-Order" :? terwijl er staat dat het product voor de release of op de dag van release verstuurd word.....laat ze dat dan ook waarmaken, ik heb er alle vertrouwen in dat ik em nog krijg, ik heb er al zo vaak wat besteld, maar toch het gaat om het idee :(


bij "meeste gestelde vragen"

Levertijd indicatie Pre-Order


Dit artikel is nog niet uitgebracht.

Dit artikel is nog niet beschikbaar, maar kan wel worden besteld als pre-order, of voornotering. De getoonde datum is door de fabrikant aangewezen als verwachtte releasedatum. Bij het plaatsen van een bestelling voor dit artikel, zorgen wij voor aflevering zodra dit artikel beschikbaar is

Eric B.
18-09-2006, 16:31
en 4 dagen later nog steeds niet verstuurd, staat in m'n bestellijst nog steeds als "Pre-Order" en op de site zelf als "gemiddeld 2-8 dagen" ik wacht nog ff en dan ga ik eens mailen :?

Rotterdam5314
27-09-2006, 18:49
Soms zijn ze idd wat langzamer. maar soms ook weer erg snel

Heb Capote CE al 2 dagen in huis terwijl hij eigenlijk op 28-9 uitkomt
En op de site stond het gisteren nog als pre-order :wink:

nmbs
27-09-2006, 23:03
en 4 dagen later nog steeds niet verstuurd, staat in m'n bestellijst nog steeds als "Pre-Order" en op de site zelf als "gemiddeld 2-8 dagen" ik wacht nog ff en dan ga ik eens mailen :?

Ik wacht al 4 maanden op de film Trapped Buried Alive. Volgens hun site "gemiddeld 2-8 dagen". Het duurt me nu toch wel heel lang hoor.

Rotterdam5314
27-09-2006, 23:15
en 4 dagen later nog steeds niet verstuurd, staat in m'n bestellijst nog steeds als "Pre-Order" en op de site zelf als "gemiddeld 2-8 dagen" ik wacht nog ff en dan ga ik eens mailen :?

Ik wacht al 4 maanden op de film Trapped Buried Alive. Volgens hun site "gemiddeld 2-8 dagen". Het duurt me nu toch wel heel lang hoor.

Dan had ik al lang contact met ze opgenomen. Het lijkt me dat er iets fout is gegaan

Misschien moet je juist wel blij zijn gezien de beoordeling erover
http://www.imdb.com/title/tt0295733/ :wink:

Ik heb in de loop der tijd aardig wat dvd's besteld maar echt nog nooit problemen gehad.

Marco1983
28-09-2006, 17:29
Komt wel eens voor dat je lang moet wachten. Heb ook bijna een half jaar op It's a wonderful life gewacht.

nmbs
18-10-2006, 10:57
Ze hebben inmiddels het geld teruggestort en een kortingsbon van 2,50 gegeven. Mooi gebaar!

mschol
18-03-2007, 20:25
Mijn eerste bestelling aangekregen en niet echt positief: 2 van de 8 dvds zijn niet nieuw (waaronder eentje uit hun Homescreen actie). Van die zachte gerimpelde plastic ipv die harde gladde vind ik altijd al verdacht en als er dan nog vingerafdrukken op de discs zitten is het helemaal duidelijk.

dat zegt niet echt veel over de winkel he ;)
probleem kan net zo goed bij de leverancier liggen ;)

maar ik weet hoe dvdoutlet omgaat met haar spullen en geloof me of niet maar ze zijn uiterst voorzichtig, en tuurlijk komen er wel eens brakke dvd's langs, maar daarvoor heb je je retourrecht ;)

ze verkopen inmiddels ook games :)

.:Quadran:.
03-06-2008, 22:16
Ik bestelde onlangs vijftal blu ray's voor ongeveer 97 €. Een van hen was een pre-order, en was ook pas een week later beschikbaar dan de vooropgestelde termijn.

Het ergste is ... Het pakketje zou reeds op 15 mei 2008 verzonden zijn (naar België - gewone post). Tot op heden heb ik nog niets ontvangen.

Afgelopen weekend stuurde ik een vriendelijk mailtje om te vragen of de bestelling wel degelijk verzonden was (en dat ik begrip had voor eventuele vertraging door onvoorziene omstandigheden). Tot op heden is mijn mail onbeantwoord gebleven. De vorige keren was m'n pakketje telkens bezorgd door een man van taxipost of koerierbedrijf. Als je net niet thuis bent, zal deze toch een briefje achterlaten hoop ik? Deze had ooit al eens een pakje bij de buren afgegeven maar deze zijn te vertrouwen. Ik vraag me echt af of ik hier nog iets ga van horen.

97 € is toch al een serieus bedrag om zomaar te verliezen ...:(

nmbs
08-06-2008, 08:10
Ik bestelde onlangs vijftal blu ray's voor ongeveer 97 €. Een van hen was een pre-order, en was ook pas een week later beschikbaar dan de vooropgestelde termijn.

Het ergste is ... Het pakketje zou reeds op 15 mei 2008 verzonden zijn (naar België - gewone post). Tot op heden heb ik nog niets ontvangen.

Afgelopen weekend stuurde ik een vriendelijk mailtje om te vragen of de bestelling wel degelijk verzonden was (en dat ik begrip had voor eventuele vertraging door onvoorziene omstandigheden). Tot op heden is mijn mail onbeantwoord gebleven. De vorige keren was m'n pakketje telkens bezorgd door een man van taxipost of koerierbedrijf. Als je net niet thuis bent, zal deze toch een briefje achterlaten hoop ik? Deze had ooit al eens een pakje bij de buren afgegeven maar deze zijn te vertrouwen. Ik vraag me echt af of ik hier nog iets ga van horen.

97 € is toch al een serieus bedrag om zomaar te verliezen ...:(

Is inderdaad al lang. Nog even geduld hebben en anders vragen om opnieuw op te sturen. Ik kies bij dvdoutlet.nl trouwens steeds voor verzekerd priority (= per koerierdienst), dan ben je zeker en kan je vergoed worden bij verlies.

le-nnart
08-06-2008, 11:42
dat ben je zowiezo, want ze hebben een leveringsplicht. Dus als jij het niet hebt ontvangen moeten ze het nogmaals opsturen, of je betaal verplichting laten vervallen.

Tevens vind ik dvd outlet een goede winkel met nette prijzen, en een redelijk snelle levering.

Pieter V
12-06-2008, 11:43
Tevens vind ik dvd outlet een goede winkel met nette prijzen, en een redelijk snelle levering.
DVD-outlet heeft waardeloze prijzen. Allemaal oude troep, waar ze soms nog wel 25 euro voor durven te vragen ook.

Hugo R
12-06-2008, 12:00
Ze hebben vaak zat goede aanbiedingen en mooie prijzen.

.:Quadran:.
12-06-2008, 16:25
Hoi, ze hebben verleden week een mailtje gestuurd met de vraag of ik het pakje al ontvangen heb. Helaas nog steeds niets. Ben nu benieuwd wat ze gaan doen.

Wat dvdoutlet prijzen betreft. Je moet maar vergelijken. De discs die ik besteld heb waren daar goedkoper dan elders. Sommige zijn er heel duur, sommige erg goedkoop. Prijzen vergelijken en acties opvolgen is de boodschap!!!

le-nnart
13-06-2008, 09:25
DVD-outlet heeft waardeloze prijzen. Allemaal oude troep, waar ze soms nog wel 25 euro voor durven te vragen ook.

wat een onzin, er zijn zoveel winkels waar té hoge prijzen worden berekend. Bij dvd outlet heb je teminste nog lage verzendkosten en bij 3 dvd's zelfs gratis verzending.

Veel films zijn daar zeker weten goedkoop ivg met andere winkels als bijv. bol.com

Wim S.
14-06-2008, 19:52
Een goede en keurige winkel waar ik al jaren dvd's koop en nog nooit problemen mee heb gehad, Pieter V nog nooit de prijzen gezien van bv de pre-order mania daar zitten regelmatig mooie aanbiedingen....

Dennis Oosterhuis
15-06-2008, 00:18
Ook voor mij één van de betere online winkels. Vaak besteld, zelden later geleverd dan vermeld stond en vaak nette prijzen/aanbiedingen, plus natuurlijk de lage of, bij 3 of meer DVD's, geen verzendkosten.

.:Quadran:.
16-06-2008, 20:24
Wat betreft het verloren gegane pakje ... Vrijdag bericht gekregen dat men zo snel mogelijk de artikelen opnieuw ging proberen te verzenden. Vrijdagavond opnieuw bericht dat artikelen verzonden zijn.

Deze ochtend stond de koerierdienst aan de deur. Ondanks ik voor het verloren gegane pakketje standaard verzending gekozen had. Mij hoor je dus zeker niet klagen over de service.

Ze hebben hun best gedaan om het recht te zetten. Alhoewel de fout waarschijnlijk bij de Belgische of Nederlandse post ligt.

gerjan13
23-09-2008, 15:19
een 3-tal dvd´s besteld en vrijdag een email gekregen dat ze verzonden waren maar tot nu toe nog steeds niets ontvangen

Frank
23-09-2008, 17:48
Wacht nog een dagje.

gerjan13
24-09-2008, 15:11
na een email gestuurd te hebben naar dvdoutlet kreeg ik een antwoord waarin stond dat de fout in het sorteren lag bij tnt. Dit zou over een paar dagen opgelost worden:-)

EDIT: zojuist alles netje binnengekregen maar 1 kan er weer retour omdat de steelcase aan de binnenkant kapot is:sad:

Fulgore
04-01-2009, 01:59
De laatste tijd loopt het niet zo lekker daar. Het duurt lang voordat ze eindelijk de boel verzenden. Nog steeds geen acceptgiro bij de bon , niet echt heel erg maar na een aantal maanden lijkt me toch dat je dit wel voor elkaar kan krijgen aangezien ze het eerst wel hadden.
Mocht een dvd niet direct leverbaar zijn duurt het vaak erg lang. Meestal pas als je mailed hebben ze het opeens.

Had bijvoorbeeld Speedracer blu-ray besteld maar wegens productie fouten kon de leverancier ze niet uitleveren. dit duurde erg lang en pa nadat ik mailde kreeg ik te horen dat het even ging duren. Ik had het best op prijs gesteld dat ze even een mailtje aande klanten die het hadden besteld de deur uit hadden gedaan.

Helaas hebben ze dit steeds vaker. hopelijk krijgen ze de boel weer snel op een rij want heb er veel besteld en was altijd goed gegaan maar de laatste paar bestellingen gaat het minder

apojapo
31-01-2009, 14:57
Mijn ervaring met dvdoutlet was niet al te positef. Een 10tal hd-dvd's in 1 keer besteld die volgens de site direct leverbaar zouden zijn. Uiteindelijk bleken 2 dvd's niet meer voorradig waardoor de levertijd voor de hele zending op zich liet wachten. Na een aantal weken heeft de uitvoerende toch maar besloten om alvast een deel van de bestelling te versturen. Na 2 maanden en veel mailjtes van mijn kant kreeg ik te horen dat de hd-dvd's (terminator 2 en total recall) niet meer leverbaar zouden zijn. Wel kreeg ik nog een korting van 2,- bij mijn volgende bestelling alleen geldig voor dvd's vanaf zoveel euro. Voor mij geen dvdoutlet meer in ieder geval.

Eric B.
31-01-2009, 16:13
vorige week zaterdag 3 dvd's tegelijk besteld, maandag verstuurd en had ze woensdag alle 3 tegelijk binnen, en het is zo dat je bij een bestelling vanaf 3 dvd's geen verzendkosten betaald:-) al veel besteld daar en nog nooit problemen gehad(y)

Rianne T.
24-12-2009, 18:50
Heb er gisteren voor het eerst besteld en had vandaag mijn bestelling al binnen. Echt super!

le-nnart
14-09-2010, 12:05
helaas moet ik nu voor het eerst constateren dat het niet allemaal goed gaat in den haag...

tijdje terug een dvd+bluray besteld. Het doosje van de dvd was kapot dus teruggezonden.
bluray gehouden en betaald.

2/3 weken terug bluray besteld(prince of persia), en 1,5 terug een mail gehad dat deze verzonden zou zijn.

Nu ontving ik afgelopen vrijdag een mail of ik die (retourgezonde) dvd nog zsm wil betalen want dat stond nog open. Nu heb ik net daarvoor gemaild waar Prince of persia blijft, vrijdag gemaild dat ik die dvd had teruggezonden maar op beide mails géén reactie. Vandaag maar wéér gemaild dat ik nog wacht op een reactie op mijn email.

Jammer dat het nu opeens fout gaat, want dvdoutlet is wel mijn favoriete shop.
Hopelijk lezen ze dit en gaan ze eens kijken wat er mis is.

.:Quadran:.
21-09-2011, 21:28
Wat is er aan de hand met dvdoutlet. Die nieuwe site is een ramp. Opzoekingen lukken meestal niet.

.:Quadran:.
30-09-2011, 16:06
Alles werkt terug optimaal. Waarschijnlijk was men net de site aan het updaten (nieuwe lay-out).

Mafiosi
25-05-2012, 22:23
Vandaag (vrijdag 25 mei 2012) is de website niet beschikbaar, dit is al enkele dagen zo.
Afgelopen dagen kreeg ik steeds een leeg scherm, vandaag staat er:
In verband met onderhoud tijdelijk offline. Excuses hiervoor.

Kan me niet voorstellen dat ze hier dagen voor nodig hebben, bovendien wil je dat ook niet als winkel want dat is slecht voor je inkomsten.

Iemand enig idee wat er speelt? Stoppen ze er mee...?

Hayko de Boer
25-05-2012, 22:44
Vandaag (vrijdag 25 mei 2012) is de website niet beschikbaar, dit is al enkele dagen zo.
Afgelopen dagen kreeg ik steeds een leeg scherm, vandaag staat er:
In verband met onderhoud tijdelijk offline. Excuses hiervoor.

Kan me niet voorstellen dat ze hier dagen voor nodig hebben, bovendien wil je dat ook niet als winkel want dat is slecht voor je inkomsten.

Iemand enig idee wat er speelt? Stoppen ze er mee...?

Vandaag gebeld, omdat ze niet op 2 mails reageerden van eerder deze week.
Wel meteen iemand aan de lijn. Ze schijnen sinds gisterochtend een fikse storing te hebben gehad, geen mail en geen verwerking van site.
Wel had ik al een paar dagen eerder gemaild, dus er moet al langer iets spelen.
Wellicht het nog even een kans geven.

le-nnart
30-05-2012, 15:31
2 weken terug 3 bd's ge-preorderd. Afgelopen weekend 2 van de 3 mogen ontvangen. Wat dat betreft is dvdoutlet zoals altijd een prettige ervaring om te bestellen. Je hebt je spullen gewoon snel in huis zonder vooraf te hoeven betalen, wat ook wel zo prettig is.

Zoals altijd weer een top ervaring bij dvdoutlet !

Hayko de Boer
02-06-2012, 13:49
Mailtje gehad dat ze zaken weer aan het draaien hebben.

Dit weekend is er 10% korting middels STORING als kortingscode, staat ook op de site.

The Puma
02-06-2012, 18:23
Mailtje gehad dat ze zaken weer aan het draaien hebben.

Dit weekend is er 10% korting middels STORING als kortingscode, staat ook op de site.
Site is nog steeds down

Jordy van Buel
02-06-2012, 18:50
Hier nergens last van (Firefox).

The Puma
02-06-2012, 23:00
Hier nergens last van (Firefox).
Krijg melding gesloten voor onderhoud

peptalk
02-06-2012, 23:37
Laden duurde iets langer, maar de site werkt hier ook gewoon.
Misschien moet je ff verversen of de cache leeghalen.

le-nnart
04-06-2012, 10:42
en nr 3 van de pre-orders ontvangen.

Wederom top service van dvdoutlet.

Kev
26-07-2013, 13:10
Heb ook eens iets besteld bij dvdoutlet.nl & m'n 3 blurays werden maandag 22/7 verzonden. Iemand ervaring met verzending naar België? Vraag me af hoelang het duurt bij hun want als je bol.com gewend bent qua verzending ;)

justme
26-07-2013, 14:48
Heb ook eens iets besteld bij dvdoutlet.nl & m'n 3 blurays werden maandag 22/7 verzonden. Iemand ervaring met verzending naar België? Vraag me af hoelang het duurt bij hun want als je bol.com gewend bent qua verzending ;)

Het duurt sowieso langer dan bij bol.com. Het wordt met de post verzonden en niet per koerier zoals bij Bol.com. Een week moet je toch zeker rekenen. Wellicht ergens volgende week dus.

Dan G.
23-04-2014, 18:16
Wat een hoge prijzen houden ze daar aan zeg. Het mag de naam 'outlet' niet eens dragen.

Hayko de Boer
23-04-2014, 18:38
Gisteren Homeland 3 besteld, schijnt in UK nog maanden te duren tot die uitkomt.
Niet goedkoop, maar lagen wel 9 euro onder de rest (BOL, Wehkamp). Vandaag verzonden, benieuwd of het er morgen is....

Kev
10-07-2014, 10:12
-vraag gewist wegens beoordeeld als nutteloos-

kristofke
10-07-2014, 11:34
Hoe moeten wij dat weten....

Is het niet gewoon simpeler als u die vraag stelt aan de winkel zelf?

Er is toch nog geen negatieve ervaring over uw order dus waarom zou u nu al informatie willen over hoe goed of slecht een annulatie zou verlopen terwijl u helemaal nog geen probleem ondervonden hebt...

Alleya, ik begrijp sommige leden hier soms niet hoor.

Qzyn
10-07-2014, 11:45
Iemand ervaringen met refund te vragen bij DVDOutlet? Heb een goede maand geleden een artikel besteld uit een clearance sale maar ze hebben laten weten dat de leverancier nog steeds geen voorraad heeft. Als het te lang op zich laat weten, dus als de 30 dagen voorbij zijn, zou ik dit willen annuleren & refund vragen. Verwerken ze dit snel een refund & gaan ze er wel op in als je dit vraagt?
Het antwoord staat op de site van DVDOutlet: "U kunt uw bestelling altijd kostenloos annuleren indien DVD Outlet niet binnen 30 dagen na plaatsing van uw bestelling in staat is deze te leveren. (...) Een verzoek tot annulering kunt u via het contactformulier op de contactpagina (http://www.dvdoutlet.nl/nl/contacts/) doorgeven, met duidelijke vermelding van uw bestelnummer en personalia. Onze klantenservice medewerkers behandelen uw verzoek dan zo snel mogelijk. "

http://www.dvdoutlet.nl/nl/bestel_informatie/

Kev
10-07-2014, 11:53
@kristofke, mensen met ervaring kunnen dat weten? Spreekt u tegenwoordig in naam van iedereen op het forum? Niet iedereen post zijn negatieve ervaringen hé. Door zo'n antwoorden te geven zorg je ervoor dat mensen gewoonweg geen ervaringen meer willen posten of vragen stellen.

Ik heb de website wel gelezen hoor, zo dom ben ik niet. En heb de vraag al gesteld aan de winkel zelf. Maar ik wou even polsen naar ervaringen bij andere gebruikers omdat ik van andere mensen al heb vernomen (IRL & online) dat DVDOutlet soms niet antwoord op mails ivm problemen met orders en/of refunds.

Vragen naar info staat vrij toch? Sommige leden begrijp ik ook niet dat ze zich alleswetend of heer & meester van de situatie wanen.

kristofke
10-07-2014, 12:07
Ik begrijp de discussie niet die u wil opstarten. Wat als er nu iemand is die komt zeggen "nee, dat ging de vorige keer niet vlot". Wat is het nut in verband met uw nog niet eens gestelde vraag bij die winkel tot annulering en terugbetaling. Gaat u meer schrik krijgen? Gaat u meteen dreigen omdat er negatieve ervaringen rond gaan op internet? Wat is het nut van problemen te stellen die zich nog niet eens hebben voorgedaan, dat heeft helemaal geen jota te maken met ervaringen met een winkel, u heeft niet eens de vraag gesteld aan de winkel. En dat heeft niets met alleswetend of heer & meester van de situatie zijn te maken, dat heeft eerder te maken met nutteloze vragen stellen over een probleem dat zich nog niet eens gesteld heeft. Sorry ik zal waarschijnlijk vandaag met het verkeerde been uit bed gestapt zijn.

Kev
10-07-2014, 12:12
1. Lees mijn vorige antwoord eens duidelijk door, ik heb reeds de vraag gesteld aan de winkel.
2. Ik start geen discussie, ik probeer info in te winnen.
3. Ik heb al éénmaal slechte ervaring gehad (problemen dus?) & ik probeer dit simpelweg een tweede keer vermijden door info/ervaringen te polsen. Ik zie het nut niet dat ik mij moet verantwoorden in mijn vorige vraag met de voorgeschiedenis hiervan.

Maar blijkbaar ben jij de oppermeester hier die beslist of een vraag nutteloos is? Goed om weten, dan hou ik vanaf heden mijn vragen voor mezelf tot de volwassenheid van sommigen kan intreden & hoop ik dat als u informatie nodig hebt er niemand is om te helpen.

Nu anyway, ik zoek mijn ervaringen en info wel elders, case closed voor mij.

Pastichio Rocker
26-09-2014, 01:44
Man man, is die site altijd zo traag? Elke keer als ik iets wil openen zit ik 5 minuten tegen een blanco pagina aan te kijken... :???:

Frank
26-09-2014, 08:56
De website is inderdaad wat traag, maar vijf minuten wachten heb ik nog nooit meegemaakt.

Marcel Hoeve
28-09-2014, 09:50
Bij mij duurt het tussen de 5 en 10 seconden voordat ik wat te zien krijg als ik op een link klik. En dan heb ik niet eens een snelle internetverbinding (10Mb/s). Ik gebruik Safari onder MacOS Mavericks.

marcus1986
18-01-2015, 12:24
Erg fijne shop!! Verschillende malen besteld ze hebben goede prijzen en een snelle levering!!

marcus1986
24-01-2015, 12:52
Vandaag een bestelling binnnen gekregen. Helaas ipv de blu ray de dvd Boyhood.
Ze gemaild en wat op reactie maar zal vast goed komen.

marcus1986
31-01-2015, 16:51
Vandaag de blu ray boy hood binnengekregen. Blijft fijn om zaken te doen met deze webshop.

Ludo Keeris
01-02-2015, 10:38
Daar doen ze dan toch een week over. Moet je eerst de DVD retour sturen? Of sturen ze direct de BD op en wachten zij op de DVD?
Als jij eerst moet retourneren is de week wel te verklaren.

marcus1986
01-02-2015, 13:53
Nee ze stuurde mij eerst de blu ray. Hierbij zat een envelop waarin ik de dvd kan terugsturen.

Johan Scorsese
08-05-2016, 12:47
Zit er nog leven in deze webshop, ik kan niet op de website geraken...

DVD Watcher
08-05-2016, 14:32
Zit er nog leven in deze webshop, ik kan niet op de website geraken...

Hier wel. Zowel met Chrome alswel met IE.
Misschien ff pagina vernieuwen ofzo?

Johan Scorsese
08-05-2016, 14:40
Hier wel. Zowel met Chrome alswel met IE.
Misschien ff pagina vernieuwen ofzo?

Nu bij mij ook weer, apart, waarschijnlijk tijdelijke storing aan hun kant...

theThinWhiteDuke
15-05-2020, 16:39
In hoeverre is deze zaak nog actief? Zondag een mail gestuurd en na 5 dagen geen reactie.
Ook vreemd dat ze BR's op Bol.com hebben staan met "voor X besteld morgen in huis" terwijl op de site bij diezelfde titel een veel langere levertijd staat.

Werner
15-05-2020, 19:01
Ik heb er vorige week nog wat besteld en het is vandaag toegekomen.

Pieter Kleine
15-05-2020, 22:22
Gewoon een heel goede winkel! Heb momenteel een bestelling voor 3 items uitstaan. Ondanks beding van gelijktijdige levering, toch weer 1 product al op voorhand geleverd.