PDA

Bekijk de volledige versie : Walt Disney Treasures!!!



(Disney)Tom Houben
20-12-2001, 16:29
Jaaaa, ik heb de knoop eindelijk doorgehakt en ze gewoon besteld!
Ik heb "Disneyland USA" en "Silly Symphonies" besteld:D.
De hoesjes alleen al zien er geweldig uit. Het kost wel wat geld, maar dan heb je (hopelijk) ook wat:).
Ik ben er erg benieuwd naar!

Nu alleen nog eventjes mijn DVD speler regiovrij laten maken...:(:)

Martien
23-12-2001, 07:05
Tom,

Ik heb ze inmiddels binnen en ze zijn geweldig, al die oude filmpjes. Mijn kinderen kunnen er ook geen genoeg van krijgen. Waar staan trouwens de prijsvragen op mouseinfo.com

Groeten,

Martien

(Disney)Tom Houben
07-01-2002, 08:46
Waar staan trouwens de prijsvragen op mouseinfo.com



Als ze een prijsvraag hebben, staat die gewoon op de main page. Ze hebben echter niet altijd prijsvragen en als ze al prijsvragen hebben, kun je er niet altijd DVD's mee winnen.

Maurice Scholten
07-01-2002, 08:54
Gelukkig toch nog een aantal die hier vanaf weten.
Ik was al bang dat ik een nieuwe thread moest gaan beginnen of iemand anders uberhaubt wel van het bestaan van deze titels af wist.

Ik heb zelf onlangs die van Mickey & Silly Symphonies besteld.

Waar hebben jullie ze besteld? Ik bij DVD Box Office.

Hoe zijn trouwens die andere twee?

Remco de Swart
07-01-2002, 15:11
Het kost wel wat geld, maar dan heb je (hopelijk) ook wat:).


Het aankoop bedrag valt mijns inziens nogal mee. Voor de doormij bestelde DVD's: Mickey Mouse In Living Color en Silly Symphonies betaal ik omgerekend en inclusief verzendkosten ongeveer €49 en dat voor meer dan 8,5 uur Disney plezier.

Net zoals Maurice heb ik ze besteld bij DVD box office

Remco de Swart
07-01-2002, 17:34
Volgens http://www.animationondvd.com/review_wdtreasures_silly.html staan er op de DVD's van Silly Symphonies 7 easter eggs die elk staan voor een klassieker. Voor meer info zie bovenstaande link.

Martien
07-01-2002, 21:39
Inderdaad op de silly symphonies staan aardig wat easter eggs. Op de rest heb ik ze nog niet gevonden. Ik heb ze besteld bij DVD express. Normaal veel duurder, maar nu ik er vier besteld heb gingen de verzendkosten enorm omlaag. Had ze binnen 2 dagen binnen.

Davy Crocket en Disneyland zijn erg leuk als je ze als naslag houdt en van disney history houdt. Als je alleen voor de tekenfilms gaat moet je ze niet aanschaffen.

Groeten,

Martien

(Disney)Tom Houben
15-01-2002, 11:33
IK HEB ZE!!!

Waaw, ik heb ze meteen gekeken!
Wat een super DVD's zeg, niet normaal meer!!! Het is echt een schande dat ze zoiets achterhouden voor de Disneyfan's in Europa!!!!!
Zo, ik ga weer meteen terug naar mijn tv, smullen van al dat schitterende beeldmateriaal!!!:D :D :D

Marco
15-01-2002, 15:46
Wat een super DVD's zeg, niet normaal meer!!! Het is echt een schande dat ze zoiets achterhouden voor de Disneyfan's in Europa!!!!!
Naar wat ik van gehoord heb, deze Treasures schijnen nooit buiten het R1 gebied te worden uitgebracht. En dat idd heel jammer. Die regiocodes brengen alleen maar ellende op :(