PDA

Bekijk de volledige versie : DVDsoon.com verzendingsvraagje



René Groen
17-05-2004, 17:28
Ik heb nog nooit bij dvdsoon.com besteld en wil er nu de lion king giftset kopen. Ik heb nu 3 shippingsmogelijkheden:

Standard ($ 0.00 CAD)
First Class ($ 5.98 CAD)
Courrier ($ 44.98 CAD)

De 3e valt meteen af, dus ik vraag me af of ik dan beter de Standard of First Class methode kan kiezen. Gaat niet om het bedrag van First Class, maar gewoon waar de goede ervaringen liggen.

bvd!

Lex v/d Moolen
17-05-2004, 17:32
Ik kies vrijwel altijd Standard. Is gewoon snel en ook goed verpakt.

René Groen
17-05-2004, 17:43
Bedankt Lex :)

Daarna kom ik trouwens op:


All orders are shipped in the container (padded envelope or box) that most closely match their size. However, we offer you the possibility to ask us that your order be shipped in a box even though it would normally fit in a padded envelope. An additional fee of $ 1,00 CAD per item will be added to your regular shipping fees.

Wel of niet doen voor die ene dollar?

(Sorry voor alle vragen)

Lex v/d Moolen
17-05-2004, 17:46
Bedankt Lex :)

Daarna kom ik trouwens op:


All orders are shipped in the container (padded envelope or box) that most closely match their size. However, we offer you the possibility to ask us that your order be shipped in a box even though it would normally fit in a padded envelope. An additional fee of $ 1,00 CAD per item will be added to your regular shipping fees.

Wel of niet doen voor die ene dollar?

(Sorry voor alle vragen)Een box valt eerder op bij de douane ;)
Maar die enveloppen zijn sterk genoeg, zijn van plastic en ik heb een schaar nodig om ze open te krijgen.

René Groen
17-05-2004, 17:47
Wederom dank Lex (y)

Stapie
17-05-2004, 17:47
Ik heb al menig DVD-tje gekocht bij DVDsoon en ze hebben gewoon perfecte service. Tot nu toe heb ik alles besteld met Standard shipping en dat gaat prima met snelle levering (binnen 7 dagen) .. bovendien, als de DVD (giftset) groot genoeg is komt hij automatisch in een doos (zo ook de Lion King want die heb ik zelf ook daar gekocht !!!

Succes !

René Groen
17-05-2004, 17:49
Ok, hartelijk dank Stapie, ga hem nu maar bestellen dan (y)

Christiaan Sauer
17-05-2004, 18:04
Goeie ervaringen met Standard, slechte ervaringen met First Class. Werden er consequent uitgepikt bij de douane. Standard (mits pakket niet echt groot is ;)) komt er wel doorheen :)

Sjekster
17-05-2004, 18:16
Bedankt Lex :)

Daarna kom ik trouwens op:


All orders are shipped in the container (padded envelope or box) that most closely match their size. However, we offer you the possibility to ask us that your order be shipped in a box even though it would normally fit in a padded envelope. An additional fee of $ 1,00 CAD per item will be added to your regular shipping fees.

Wel of niet doen voor die ene dollar?

(Sorry voor alle vragen)Die Lion King Box krijg je sowieso in een doos, netjes verpakt met bubbeltjes plastic en een luchtzakje....weinig kans dat er iets mee gebeurd :)

René Groen
17-05-2004, 18:20
Wederom bedankt mensen, hij is inmiddels besteld, kan niet wachten :D

Daniel1974
18-05-2004, 12:08
Ik heb ook betere ervaringen met standaard. Ik heb ooit mijn Alien Quadriligiebox besteld met first class. Heb ik een maand op moeten wachten en was eruit gehaald door de doane. Alle andere, ik weet niet hoeveel bestellingen heb ik allemaal via standard laten komen en zijn nooit meer dan een week onderweg geweest. Worden goed verpakt en degelijk afgezonden. Echter is het wel zo dat per stuk laten verzenden het snelste gaat.

El-Jorge
18-05-2004, 12:42
Maar dan heb ik ook even een vraagje.

Ik zag dat mensen al hun bestelling van The Good The Bad And The Ugly van dvdsoon al binnen hadden. Maar die van mij staat al bijna een week op packaging?? Hoe lang kan die op die status blijven staan??

Stapie
18-05-2004, 14:50
Misschien was hij tijdelijk uitverkocht en wachten ze op een nieuwe lading?? Die van mij staat volgens mij ook nog op packaging :(

Daniel1974
18-05-2004, 16:41
Ik zit met het zelfde probleem, en snap er ook niet van. Hij staat bij mij in transfer.

Albert Kostwinder
18-05-2004, 17:01
Maar dan heb ik ook even een vraagje.

Ik zag dat mensen al hun bestelling van The Good The Bad And The Ugly van dvdsoon al binnen hadden. Maar die van mij staat al bijna een week op packaging?? Hoe lang kan die op die status blijven staan??

Heb ik laatst met mijn bestelling van Legend gehad. Na een mailtje van mij waarom de dvd al een week in packaging stond werd hij binnen twee dagen opgestuurd met excuses en al..... ;)