PDA

Bekijk de volledige versie : Cinemarathon - is er nieuws van Guinness?



pauluap
18-05-2004, 13:37
Hallo allemaal. Ik ben een tijdje niet meer in dit forum geweest, en vroeg me af hoe het zit met onze recordpoging van vorig december. Is hij goedgekeurd door Guinness?
En is daarna de poging van die ene Duitser ook goedgekeurd of juist afgekeurd? Hoor het graag!

HiddeV
18-05-2004, 15:29
wil ik ook weleens weten

frrambooss
10-06-2004, 19:39
Ben ook erg benieuwd wat guinness gaat beslissen (of al beslist heeft, maar dat denk ik niet)... We zijn daar niet voor niets de strijd met de slaap aangegaan!!!! Ookal was t natuurlijk wel super om te doen en ook nog gezellig.. Dus als Marcel dit ooit nog leest: What happened to the record??

Alles goed verder met alle marathon-deelnemers??

Anonymous
11-06-2004, 14:46
Nou dit jaar dunnetjes over doen dacht ik zo! :D

John van den Berg
14-08-2004, 16:25
Met de oudste deelnemer die de eindstreep van de cinemarathon gehaald heeft gaat het goed.
Ik ben ook benieuwd naar de vorderingen met Guinness.
Misschien een Nederlands Record?
M'n zoon Tim van 13 heeft de koorts ook te pakken en is op het moment bezig met een James Bond marathon.
Nu 14 aug 2004 17u25 is hij "A view to a kil"l aan het kijken en moet dus nog 6 films.

kazlatan
14-08-2004, 19:19
Er zou nu toch wel wat bekend moeten zijn lijkt me zo. Het is alweer 8 maanden terug. En ja, ook met mij gaat alles wel goed :wink:
De volgende marathon ben ik er zeker weer bij!

Natascha kootstra
16-08-2004, 11:43
Ik heb laatst een mail naar Marcel van Driel gestuurd. over een volgende cinemarathon, Als hij de finaciele kant voor die tijd rond krijgt word het waarschijnlijk zomer 2005. dit jaar zou er ook geen eën komen.

Wat er met ons record is gebeurd weet ik niet, maar zal dan nog wel geen nieuws zijn. de duitser zal em wel op zijn naam hebben.

Maar ja neemt niks af van onze poging ben er toch trots op dat we het gehaald hebben.

hoe het ermee is ja t gaat wel goed :wink: en ja me marathonman heb ik ook nog steeds. :D

Henk van der Weerdt
16-08-2004, 15:02
Doe ik volgend jaar ook mee! Wordt het toch nog gezellig! :)

Bart G.
16-08-2004, 17:00
Vertel eens meer over die marathon van vorig jaar?