PDA

Bekijk de volledige versie : De beautiful mind van meneer Breukhoven



Pascal Heister
06-05-2004, 19:22
2 disc versie (Special Edition) op www.freerecordshop.be voor maar 4,99 euro !!

Bestellen maar!

BM zo goedkoop lijkt me op een fout maar we zullen is bestellen :P

patteken
08-05-2004, 11:04
is er inderdaad al terug af,

ze zullen hun foutje door hebben gehad, maar was nog wel op tijd om te bestellen....

patteken
10-05-2004, 19:15
Heb vandaag bericht gekregen dat de dvd in bestelling is en nog geleverd zal worden.

Pascal Heister
10-05-2004, 19:48
Heb vandaag bericht gekregen dat de dvd in bestelling is en nog geleverd zal worden.

hier ook :)

Lennom
10-05-2004, 20:13
...niet demotiverend bedoeld hoor, maar ik heb al vanaf 21-03-2004 een bestelling (ace ventura 1&2) staan bij frs

en al die tijd staat er bij orderstatus:
"In bestelling bij onze leveranciers" :shock:

het wil dus helaas niet altijd zeggen dat de artikelen ook daadwerkelijk met enig tempo worden geleverd..... :(

Mark His Words
13-05-2004, 12:20
Heb vandaag bericht gekregen dat de dvd in bestelling is en nog geleverd zal worden.

hier ook :)

Hebben jullie deze nog binnengekregen?? Ik heb 'm gisteren ook nog besteld voor 4,99, stond er weer op namelijk...

vandaag alleen een mailtje van FRS dat het een fout was en dat ie is gecancelled... kan dit zomaar???

Lennom
13-05-2004, 12:45
Hebben jullie deze nog binnengekregen?? Ik heb 'm gisteren ook nog besteld voor 4,99, stond er weer op namelijk...

vandaag alleen een mailtje van FRS dat het een fout was en dat ie is gecancelled... kan dit zomaar???

Ik had 'm ook besteld en kreeg van FRS te horen dat de bestelling gecanceled is, omdat de dvd niet op voorraad is.... :?:
maar als ik dan kijk op frs.be staat de titel nog gewoon te koop, alleen nu voor een bedrag van 35, nogwat......... :evil:

ook ik vraag me af of dit zomaar kan??
gaat wel erg makkelijk...

Reinout
13-05-2004, 13:02
Ik denk dat het kan. Het is namelijk niet toegelaten DVD's (in een winkel) te verkopen onder de inkoopprijs. Stond ergens op een van de DVD-verkoopsites te lezen als 'k mij niet vergis.

R Klemkerk
13-05-2004, 13:14
Ik denk dat het kan. Het is namelijk niet toegelaten DVD's (in een winkel) te verkopen onder de inkoopprijs. Stond ergens op een van de DVD-verkoopsites te lezen als 'k mij niet vergis.

waarom is dat niet toegestaan? Dat lijkt me een hele vreemde regel. Net zoals de MediaMarkt. die doen stunten( misschien verkopen ze niet met verlies, maar niet veel winst) in de hoop dat de mensen met meer de deur uitgaan...

patteken
13-05-2004, 18:50
Ik heb ook email aangekregen dat het product niet meer leverbaar is.
Inderdaad, klinkklare onzin omdat ze "a beautiful mind" nu aanbieden aan 35,99 euro.

Ik bel morgen Test Aankoop (consumentenorganisatie) in verband met dit. Ik laat jullie iets weten vanaf dat ik meer weet.

(ps. heb toen ik die bestelling deed een schermafdruk gemaakt van de dvd met zijn prijs ernaast, moest free record shop moeilijk doen, indien dit kan helpen volgens Test Aankoop kunnen diegenen die "a beautiful mind" besteld hebben voor 4,99 euro me pb voor ook diezelfde schermafdruk)


grtz

Lennom
13-05-2004, 19:30
hey patteken, slim idee om het aan te kaarten bij een consumentenorganisatie. Ik heb zelf ook een screenshot gemaakt, dus qua bewijsmateriaal zit het wel goed.

Vanmorgen een mail gestuurd over het 'niet leverbaar maar wel gewoon te koop' verhaal, maar daarna niks meer van ze gehoord (wel een leesbevestiging gekregen, dus het mailtje is geopend om 'm waarschijnlijk linea-recta te verdwijnen in de prullenbak :? )

Het lijkt erop alsof ze het zo snel mogelijk in de doofpot willen stoppen....
....waarschijnlijk zijn er zelf van bewust dat ze op 'het randje' aan het handelen zijn. :?:

Laat ons weten wat Test Aankoop ervan vindt, patteken...!

Cloud
13-05-2004, 19:38
Ik denk dat het kan. Het is namelijk niet toegelaten DVD's (in een winkel) te verkopen onder de inkoopprijs. Stond ergens op een van de DVD-verkoopsites te lezen als 'k mij niet vergis.

waarom is dat niet toegestaan? Dat lijkt me een hele vreemde regel. Net zoals de MediaMarkt. die doen stunten( misschien verkopen ze niet met verlies, maar niet veel winst) in de hoop dat de mensen met meer de deur uitgaan...


-Sorry, beetje offtopic-

In Belgïe mag men niet onder inkoopprijs verkopen (bij wet verboden dacht ik), terwijl men in Nederland er soepeler mee omgaat.
Bv de actie waarbij Finding Nemo wordt verkocht voor 8eur (MM R'Dam) is hier onmogelijk.
M.a.w. FRS Belgïe mag A beautiful Mind niet verkopen aan 5eur!
Ook al is het geen vergissing en willen ze het aan die prijs verkopen.

Die regel is er gekomen ter bescherming van kleine winkelzaken.
Anders kunnen ze niet meer concurreren tegen grote winkels die nu en dan eens uitpakken met stunts waarbij ze met verlies verkopen.
Zij kunnen het zich immers permitteren.

patteken
13-05-2004, 19:47
Weet jij dan wat de inkoopprijs is van "A Beautiful Mind" ?

Pascal Heister
13-05-2004, 20:47
ik heb vandaag ook een mailtje gehad dat het niet doorging :(

Cloud
13-05-2004, 22:54
Weet jij dan wat de inkoopprijs is van "A Beautiful Mind" ?

Nee, maar toch zeker geen 5eur.
Het gaat hier om een redelijk nieuwe film, met 2 schijfjes.

Als het in alle winkels zo duur is dan is de inkoopprijs niet laag.
Tenzij het een speciale actie is en de uitgever de dvd verkoopt aan alle winkels aan een lage prijs.
Maar dan zal de prijs in de meeste winkels ook lager liggen dan nu.

Roberto G
14-05-2004, 04:07
Ik he hem ook besteld , maarn og geen maitje ontvangen dat de deal niet doorgaat :?
Beter sturen ze hem gewoon naar me toe :evil:
Als zei zo,n fout maken is dat hun probleem , ik hem hem voor die prijs besteld dus moet ik hem gewoon krijgen !
Ik heb ook een page print , maar dan alleen van mijn orde nummer en de prijs.

patteken
14-05-2004, 18:51
Heb daarstraks gebeld met Test Aankoop. Volgens hen ben ik (zijn we) in ons recht.

Wat ik moest doen volgens Test Aankoop was een aangetekende brief naar freerecordshop sturen met mijn beklag en eventueel de bewijzen.

In deze brief moest ik mijn beklag schrijven; dat het product dus nog wel leverbaar is en dat ik verwacht deze aan 4,99 euro te ontvangen en zoniet ze een proces verbaal mogen verwachten.

p.s.: een aangetekende brief kost wel 5 euro maar voor 9,99 euro vind ik het nog een mooie deal + ik vind dat recht moet geschieden. 8)

Grtz

Pascal Heister
14-05-2004, 19:02
Heb daarstraks gebeld met Test Aankoop. Volgens hen ben ik (zijn we) in ons recht.

Wat ik moest doen volgens Test Aankoop was een aangetekende brief naar freerecordshop sturen met mijn beklag en eventueel de bewijzen.

In deze brief moest ik mijn beklag schrijven; dat het product dus nog wel leverbaar is en dat ik verwacht deze aan 4,99 euro te ontvangen en zoniet ze een proces verbaal mogen verwachten.

p.s.: een aangetekende brief kost wel 5 euro maar voor 9,99 euro vind ik het nog een mooie deal + ik vind dat recht moet geschieden. 8)

Grtz

die moeite ga ik er allemaal niet voor nemen, dan wachten we maar wat langer met aanschaffen :)

HiddeV
14-05-2004, 19:20
Heb daarstraks gebeld met Test Aankoop. Volgens hen ben ik (zijn we) in ons recht.

Wat ik moest doen volgens Test Aankoop was een aangetekende brief naar freerecordshop sturen met mijn beklag en eventueel de bewijzen.

In deze brief moest ik mijn beklag schrijven; dat het product dus nog wel leverbaar is en dat ik verwacht deze aan 4,99 euro te ontvangen en zoniet ze een proces verbaal mogen verwachten.

p.s.: een aangetekende brief kost wel 5 euro maar voor 9,99 euro vind ik het nog een mooie deal + ik vind dat recht moet geschieden. 8)

Grtz

ben er helemaal voor dat je het gaat doen, dit proberen ze altijd te flikken

Roberto G
14-05-2004, 19:45
Nog steeds geen mailtje ontvangen van ze :?
Zou het zo kunnen zijn dat ze naar bepaalde mensen wel sturen (een soort verloting ofzo)??

runob
15-05-2004, 15:53
patteken
Je kan misschien een lijst van gedupeerden aanleggen en bijvoegen bij de brief?

Ik had alvast 2 stuks besteld :-)

Lennom
17-05-2004, 20:06
Heb daarstraks gebeld met Test Aankoop. Volgens hen ben ik (zijn we) in ons recht.

Wat ik moest doen volgens Test Aankoop was een aangetekende brief naar freerecordshop sturen met mijn beklag en eventueel de bewijzen.

In deze brief moest ik mijn beklag schrijven; dat het product dus nog wel leverbaar is en dat ik verwacht deze aan 4,99 euro te ontvangen en zoniet ze een proces verbaal mogen verwachten.

p.s.: een aangetekende brief kost wel 5 euro maar voor 9,99 euro vind ik het nog een mooie deal + ik vind dat recht moet geschieden.

Ik ben erg benieuwd of dit gaat werken.
Wanneer het inderdaad werkt is dat direct een houvast voor iedereen die in de toekomst in dezelfde situatie terecht komt.

houdt ons op de hoogte , patteken :!:


Nog steeds geen mailtje ontvangen van ze
Zou het zo kunnen zijn dat ze naar bepaalde mensen wel sturen (een soort verloting ofzo)??

Ik heb na mijn reactie ook nooit meer wat gehoord (tot 2 maal toe) dus in die zin sta ik er niet van te kijken dat sommige mensen nog altijd in de waan worden gelaten de dvd te ontvangen............Roberto G, heb je je bestelling-status al gecontroleerd?

Kevin Meijering
18-05-2004, 21:45
Kreeg vandaag een goed mailtje van FRS.be

694894 DVD A beautiful mind (special edition) 1 vandaag geleverd

:D

Jullie ook?

patteken
18-05-2004, 21:48
Kevin Meijering heb je die DVD thuis laten bezorgen of laat je die klaarleggen in de winkel?

Laat je iets weten wanneer je hem echt in je handen hebt voor 4,99 euro?

Tanx


Grtz

Kevin Meijering
18-05-2004, 22:24
Kevin Meijering heb je die DVD thuis laten bezorgen of laat je die klaarleggen in de winkel?

Laat je iets weten wanneer je hem echt in je handen hebt voor 4,99 euro?

Tanx


Grtz

Laat hem thuisbezorgen, woon niet in Belgie, ik laat het je weten.

Roberto G
19-05-2004, 03:22
Ik heb me status ff bekeken , en volgens mij ziet het er goed uit , ze hebben al genoteerd dat ik via Bibit incasso heb betaald, dus het geld is binnen, en ik heb nog steeds geen mailtje ontvangen met het bericht dat ik de dvd niet krijg.
Ik ben reuze benieuwd, jullie horen het verloop .

Pascal Heister
19-05-2004, 07:12
wel vreemd hoor dat het verschilt bij iedereen, heb ook met bibit betaald maar heb later dus weer mailtje gekregen dat het misverstand was en het geld weer wordt terug gestort.

Mark His Words
19-05-2004, 08:36
Heeft er uberhaupt al iemand een reactie (behalve de standaardreactie) gekregen van ze?? Want netjes is dat niet te noemen natuurlijk... ik ben wel benieuwd wie hem wel en wie hem niet krijgen!!

Keep us informed!

patteken
19-05-2004, 15:57
Vandaag aangetekend schrijven verzonden naar Free Record Shop en een kopie gestuurd naar Test-Aankopp (consumentenorganisatie).

Wordt vervolgd...

Kevin Meijering
21-05-2004, 14:42
Heb de dvd net binnengekregen, helaas wel de single edition, en natuurlijk geen emailadres te vinden op hun site.. op de faktuur staat toch echt de special edition..

Jurgen V
21-05-2004, 15:33
Heb de dvd net binnengekregen, helaas wel de single edition, en natuurlijk geen emailadres te vinden op hun site.. op de faktuur staat toch echt de special edition..

Ze doen wel hun best om er onderuit te komen... :?

patteken
21-05-2004, 21:21
inderdaad, ze proberen er onderuit te komen, maar dan kennen ze mij nog niet :-)

ivm contactgegevens: hier is een email adres: orderinfo@freerecordshop.nl

voor de rest staat deze info op de site:

Voor algemene vragen aan Free Record Shop kun je (tijdens kantooruren van 09.00 tot 17.30) bellen met +31 10-2844777, voor specifieke vragen met betrekking tot onze internet site of je bestelling bel je (ook tijdens kantooruren van 09.00 tot 17.30) met +31 10-2844770.


Je kunt ook schrijven naar:

Free Record Shop
t.a.v. Free Internet Shop
Postbus 155
2900 AD Capelle a/d IJssel
Nederland


Onze volledige bedrijfsgegevens zijn:

Free Internet Shop NV
Essebaan 55
2908 LJ Capelle a/d IJssel
Nederland
Telefoon: +31 10-2844770
Fax: +31 10-4505978
Inschrijfnummer Kamer van Koophandel: 24281500
B.T.W.-nummer : NL00806750479B01

Kevin Meijering
22-05-2004, 14:37
Heb al een mailtje gestuurd met een klacht :D

Roberto G
29-05-2004, 00:02
Wil jullie niet jaloers maken , maar heb de 2 Disc editie van de film vandaag ontvangen :? , vreemd dat jullie hem niet krijgen .

Kevin Meijering
29-05-2004, 10:59
Wil jullie niet jaloers maken , maar heb de 2 Disc editie van de film vandaag ontvangen :? , vreemd dat jullie hem niet krijgen .

Kreeg een mailtje terug dat hij niet meer voorradig was, en ik deze mocht terugsturen.

Qzyn
04-06-2004, 09:48
Voor degenen die hun geld teruggestort zouden krijgen, controleer jullie bankrekening of dit ook echt gebeurd is. Toen ik na 3 weken mijn geld nog niet terug had, heb ik ze opnieuw moeten mailen om het bedrag gerestitueerd te krijgen.
Ik kan op mijn rekeningoverzicht zien dat het inmiddels is teruggeboekt, maar verder geen enkele reply van FRS. Zich verontschuldigen voor deze gang van zaken is blijkbaar al te veel gevraagd. Vreemde opvatting over klantenbinding. :roll:

Pascal Heister
04-06-2004, 13:29
zal er binnenkort ook weer is achteraan gaan, krijg onderhand wat van de frs :evil:

runob
04-06-2004, 14:05
Ik heb vorige week mail gestuurd en automatische mail gekregen waarin stond dat ik binnen de 3 werkdagen antwoord zou krijgen.

Niet dus ...

Pascal Heister
04-06-2004, 19:05
het geld is dan eindelijk vandaag terug gestort werd ook tijd :?

Roberto G
04-06-2004, 19:28
Heeft voor de rest echt niemand hem gehad ???? :?

Kevin Meijering
04-06-2004, 19:33
Heeft voor de rest echt niemand hem gehad ???? :?

Had er 3 besteld, kreeg 2 single edition, en 1 de SE.. over raar gesproken..

de SE werd nageleverd trouwens.

Roberto G
04-06-2004, 19:39
Heeft voor de rest echt niemand hem gehad ???? :?

Had er 3 besteld, kreeg 2 single edition, en 1 de SE.. over raar gesproken..

de SE werd nageleverd trouwens.

Ik had er 1 besteld , en kreeg gewoon de 2 disc edition , echt heel vaag van die FRS.
Ach ja , het blijven Belgen he :twisted: :twisted: :twisted:

(Geintje jongens ;))