PDA

Bekijk de volledige versie : Plump Fiction



Tom L.
19-05-2004, 18:16
De dvd hiervan is onlangs uitgekomen. Heeft iemand de film gezien?
Het is een parodie en daar houd ik normaal gesproken wel van, maar op imdb wordt de film een beetje de grond in geboord...

xandernijsten
19-05-2004, 18:19
op imdb wordt de film een beetje de grond in geboord...

En terecht!...Ik kon niet echt met de film lachen. :roll:

Mark Prinsen
19-05-2004, 18:24
Ik zat laatst ook te kijken, heb m laten liggen voor een tientje, als ie 5-8 was had ik m meegenomen, lijkt me wel lachen.

miT
19-05-2004, 18:55
Heb alleen een keer een stukje gezien, vond er neit veel aan, terwijl ik in principe toch ook wel van parodieen houd.

Lex v/d Moolen
19-05-2004, 22:09
DVD-Valley is er ook niet erg over te spreken: een 0,1 op 10 :lol:

Geert Jan Alsem
19-05-2004, 22:22
Deze was een keer op TV toch? Volgens mij zag ik toen een stukje van een scene waarin ze Natural Born Killers nadeden. Nou, normaal zijn parodie-films toch een soort ode aan de film die ze nadoen, maar in deze scene zeiden ze gewoon bijna letterlijk dat ze Natural Born Killers een slechte film vonden. Ze maakten ook verder geen grappen, dat was gewoon alles: "Haha, kijk ons eens Natural Born Killers nadoen! Wat een slechte film he!" Nou verder dus niet gekeken, maar het leek mij echt een verschrikkelijke "film".

Demon
22-05-2004, 22:50
Hmm bij dvd valley krijgt hij een 0,1 haha
te triest voor worden
er stond bij normaal heb je van die slechte films
maar deze is slechter dan slecht
zelfs de bloopers waren niet eens leuk

movie sickness
23-05-2004, 09:11
ik denk dat deze film gewoon zielig is. ze willen hun voordeel eruit halen door een parodie te maken op pulp fiction. maar dan moet je wel van betere huize komen denk ik als je een 0,1 krijgt bij het blad dvd valley

Edwin V
23-05-2004, 11:39
DVD-Valley is er ook niet erg over te spreken: een 0,1 op 10 :lol:
Heb 't gelezen inderdaad.

De film is zo slecht dat de stelling "de film is zo slecht dat ie weer leuk wordt" niet eens meer op gaat.

en


Zelfs de bloopers zijn slecht

:lol:

Padrino
04-06-2004, 19:31
Het is gewoon schandalig dat zo iets mag, het is verkachting van pulp fiction. ze zouden zich moeten schamen daar.

My Page: Dvdreview.nl (http://www.dvdreview.nl)

Padrino
04-06-2004, 19:34
DVD-Valley is er ook niet erg over te spreken: een 0,1 op 10 :lol:
Heb 't gelezen inderdaad.

De film is zo slecht dat de stelling "de film is zo slecht dat ie weer leuk wordt" niet eens meer op gaat.

en


Zelfs de bloopers zijn slecht

:lol:


ik had het ook gelezen, en heb het toch maar ff bekeken maar ze hebben volledig gelijk danmm het is gewoon schandalig slecht het zou niet moeten mogen.

Edwin V
04-06-2004, 19:39
ik had het ook gelezen, en heb het toch maar ff bekeken maar ze hebben volledig gelijk danmm het is gewoon schandalig slecht het zou niet moeten mogen.

Maakt allemaal wel nieuwsgierig. Maar ik ben niet zo sadomasochistisch dat ik 'm toch ga kijken. :lol:

Anonymous
04-06-2004, 20:52
Ik heb hem 2 weken terug gekocht, en hij is gewoon zo slecht dattie soms ook nog wel grappig is :)

stijn
06-06-2004, 20:49
gekocht en dzg erop teruggebracht. ik vraag me af hoe quinten hierop reageerd. heb echt medelijden met hem :cry:

Movie_G
04-08-2004, 14:58
Ik heb hem zien liggen in de winkel maar ik had gehoordt dat het zeker niet het kopen waardt is