PDA

Bekijk de volledige versie : Koreandvds.com



julio
20-05-2004, 20:39
Koreandvds (www.koreandvds.com)? Waarom is ie niet in de lijst opgenomen? Er staan veel goede reacties, is er toch iets mis mee?

Mark de Jong
21-05-2004, 13:26
Nee hoor, prima winkel 8)

wolsinkpower
29-05-2004, 10:35
wat zijn precies de verzendkosten ik kan daar niet echt duidelijkheid over vinden :( alleen over de leverTIJD

Andy69
31-05-2004, 16:34
Ik heb er verleden week wat besteld en eergisteren weer dus nu eventjes afwachten wanneer het binnen is.

De verzendkosten worden berekend bij het afrekenen.

Gr
Andy

cocico
20-08-2004, 23:20
Nog iemand tevreden over deze winkel?

R Klemkerk
21-08-2004, 07:27
Yep! Ik ben erg tevreden over de winkel.

Goede service, producten worden uitstekend verpakt. en de levertijd is netjes!

Leuke shop!

mokka
21-08-2004, 12:44
top winkel en snelle levering!!!

Coen P.
21-08-2004, 13:02
1x besteld, duurde lang maar kwam door douane...zag er goed uit...

tot nu toe dus positief!

Coen

Tom P
21-08-2004, 13:29
3x besteld, nooit door de douane tegengehouden. 4e is nu onderweg dus hopelijk weer geen extra kosten.
Laatste keer duurde het wel iets langer voor het verzonden was, maar hier hadden ze voor gewaarschuwd, ik dacht dat dit eens in hun weekly highlights die ze per mail verzenden stond.

Stapie
21-08-2004, 14:56
3 of 4 x wat besteld en geen enkel probleem, prima verpakt en snelle levering .. prima winkel !!!

cocico
21-08-2004, 21:14
Als je daar één DVD bestelt (vb. Léon SE) kost het € 10 om te leveren, wat doet de (Belgische) douane daar dan bij?

R Klemkerk
21-08-2004, 21:27
Als je daar één DVD bestelt (vb. Léon SE) kost het € 10 om te leveren, wat doet de (Belgische) douane daar dan bij?

bij mij toch maar echt $6, nogwat

cocico
21-08-2004, 21:30
Bij mij iets van $ 9.9 of zo...

cocico
21-08-2004, 21:33
Ow, nu zie ik het, mis gekeken ;).

Maar de vraag was of ik daar nog douane moet bijrekenen?

cocico
21-08-2004, 21:36
Is het betalen via creditcard veilig volgens jullie?

R Klemkerk
21-08-2004, 22:03
Ja, betalingen via creditcard verlopen via een andere website van een creditcard maatschapij. Dus niet direct via de website van koreandvds. Dit vind ik heel erg veilig ogen.

De eventuele douane kosten moet je er inderdaad extra bijrekenen.

TheGodfather
22-08-2004, 22:24
Ja hoor is n goede iwnkel (y)
goede servicen en n snelle levering

Charley Baak
25-08-2004, 18:21
Inmiddels 2 x wat besteld. Goeie shop! Leuke, mooie DVD's, beetje veel verzendkosten, maar goed ingepakt. Op de verpakking wordt de juiste waarde ingevuld en de shop zal ook niet op verzoek een andere waarde invullen. (zo te zien aan hun website wordt dit wel regelmatig gedaan.)

MrPink
30-08-2004, 12:12
Wel jammer dat je niet alles in een keer kunt bestellen, omdat sommige DVD's vanuit Korea en andere vanuit Hongkong verscheept worden.

sharky
30-08-2004, 22:08
zaterdag een dvd besteld

maar ik zie tot mijn verbazing dat ik een gratis dvd erbij kreeg
is dit een of andere actie ofzo?

Coen P.
31-08-2004, 07:44
ja, als je boven de 22 dollar ofzo bestelde kreeg je een concert van simon en garfunkel er voor noppes bij...heb ik ook...wellicht vind je die binnenkort terug op het TKA gedeelte :lol:

Coen

sharky
31-08-2004, 16:29
ja, als je boven de 22 dollar ofzo bestelde kreeg je een concert van simon en garfunkel er voor noppes bij...heb ik ook...wellicht vind je die binnenkort terug op het TKA gedeelte :lol:

Coen

ah die krijg ik idd ook
mijn vader heeft hem al dus deze zal ook wel in tka afdeling komen :wink:

Pascal Heister
02-09-2004, 14:51
perfecte zaak (y)

Afgelopen weekend een paar dvd's besteld, en vandaag stond de postbode al aan de deur :)

sharky
02-09-2004, 16:32
perfecte zaak (y)

Afgelopen weekend een paar dvd's besteld, en vandaag stond de postbode al aan de deur :)

bij mij ook :D

toppie winkel

Bambu
03-09-2004, 11:29
Ik snap er niet veel van hoor, ik vind de info op de site een beetje summier. Moet je nou registreren om iets te kunnen bestellen? Of kun je gewoon op de add to cart knop klikken en wijst de rest zich vanzelf? Dat probeerde ik net en toen stond er opeens iets heel anders in de cart, dus ik delete het en probeer het nog een paar keer en dan staat er steeds "Empty!!!". Wat moet ik hiermee?

Kevin Baeckelandt
03-09-2004, 11:31
Zeer goeie en betrouwbare shop, als Belg zijnde heb je ook een groot voordeel dat de pakjes moeiteloos door de douane gaan, daar alle R1 DVD's onderschept worden :evil:

Pascal Heister
03-09-2004, 14:46
Ik snap er niet veel van hoor, ik vind de info op de site een beetje summier. Moet je nou registreren om iets te kunnen bestellen? Of kun je gewoon op de add to cart knop klikken en wijst de rest zich vanzelf? Dat probeerde ik net en toen stond er opeens iets heel anders in de cart, dus ik delete het en probeer het nog een paar keer en dan staat er steeds "Empty!!!". Wat moet ik hiermee?Klinkt logisch he dat je je moet registreren. Daarna kun je heel eenvoudig bestellen :wink:

MrPink
08-09-2004, 14:47
Je hoeft helemaal niet te registreren om te kunnen bestellen. Je kunt ook kiezen: order as non-registrant (o.i.d.)

MrPink
08-09-2004, 14:48
Ik snap er niet veel van hoor, ik vind de info op de site een beetje summier. Moet je nou registreren om iets te kunnen bestellen? Of kun je gewoon op de add to cart knop klikken en wijst de rest zich vanzelf? Dat probeerde ik net en toen stond er opeens iets heel anders in de cart, dus ik delete het en probeer het nog een paar keer en dan staat er steeds "Empty!!!". Wat moet ik hiermee?
Misschien dat je browser geen cookies accepteert?? Anders weet ik het ook niet.

Pascal Heister
08-09-2004, 15:17
Bij mijn vorige bestelling werd de verkeerde uitgave van Malena geleverd (niet de s.e.)
Ik heb dit gemeldt en nu sturen ze gratis de goede versie op, deze zaak kan niet meer stuk bij mij toppie (y)

Pascal Heister
13-09-2004, 13:12
Bij mijn vorige bestelling werd de verkeerde uitgave van Malena geleverd (niet de s.e.)
Ik heb dit gemeldt en nu sturen ze gratis de goede versie op, deze zaak kan niet meer stuk bij mij toppie (y)en vandaag al weer binnen :D top (y)

Charley Baak
14-09-2004, 15:55
Je hoeft helemaal niet te registreren om te kunnen bestellen. Je kunt ook kiezen: order as non-registrant (o.i.d.)je krijgt dan alleen geen spaarpunten. Deze kunnen je in bij een volgende bestelling korting opleveren. 8)


Registration
We recommend that you register with our site. We have a mileage credit which you can use toward your next purchase. Please note that the mileage credit is not redeemable in cash unless the mileage consists of hard cash paid to us in lieu of returned goods or similar circumstances.

Mileage is given based on the amount of your purchase per order as follows:
Under $25.00 US : 1% credit towards your next purchase
$25.00 US - $49.99 US : 3% credit towards your next purchase
$50.00 US - $99.99 US : 5% credit towards your next purchase
$100.00 US - $199.99 US : 8% credit towards your next purchase
Over $200.00 US : 10% credit towards your next purchase

Martijntje
05-10-2004, 12:51
Hey all

Ik wilde wat dvd's bestellen bij Korean, en dan voornamelijk uit de $3,00 sale actie [zoals Robbie Williams, King Kong, Jimi Hendrix etc]

Weet iemand meer over deze uitgaven?
Er staat dat de afbeelding kan afwijken, weet iemand of dat zo is en zoja, of dat erg drastisch is? En dit zijn verder gewoon allemaal officiele uitgaven?!

Thanks voor de hulp alvast!

Gr Martijn

Qzyn
05-10-2004, 16:11
Hey all

Ik wilde wat dvd's bestellen bij Korean, en dan voornamelijk uit de $3,00 sale actie [zoals Robbie Williams, King Kong, Jimi Hendrix etc]

Weet iemand meer over deze uitgaven?
Er staat dat de afbeelding kan afwijken, weet iemand of dat zo is en zoja, of dat erg drastisch is? En dit zijn verder gewoon allemaal officiele uitgaven?!

Thanks voor de hulp alvast!

Gr Martijn
Bovengenoemde titels heb ik zelf niet besteld, maar ik kan wel bevestigen dat coverafbeeldingen van goedkope titels regelmatig afwijken van wat je toegestuurd krijgt. Bij mij was dat bijvoorbeeld het geval bij The Caine Mutiny en Charlie Chaplin dvd's. De kwaliteit van de dvd's bij Koreandvd's echter is in de regel goed en het betreft inderdaad legale, toegestane uitgaven.

Bij The Caine Mutiny DVD liepen beeld en geluid bij mij niet synchroon, maar daarvoor heb ik probleemloos het geld terug gekregen in de vorm van store credit, terwijl ik de dvd mocht behouden. Service is dus ook okay.

Kasper P.
14-11-2004, 14:22
Ik heb net 11 dvd's aldaar besteld ...... heb ik dan meer kans op douane onderschepping? En hoeveel % van het totale bedrag brengt de douane dan in rekening?

mokka
14-11-2004, 14:46
Ik heb net 11 dvd's aldaar besteld ...... heb ik dan meer kans op douane onderschepping? En hoeveel % van het totale bedrag brengt de douane dan in rekening?

ik moet altijd betalen aan de douane als ik bij koreandvds bestel :evil:
19% van het totale bedrag!

John Sital
14-11-2004, 14:58
hm vreemd genoeg zet koreandvds bij mij nooit de werkelijke waarde op de pakketten :shock: :P

Paul H.
14-02-2005, 09:09
Ik dit weekend iets besteld bij koreandvds maar mijn order is gecancelled toen kreeg ik dit mailtje:

Dear Customer

You have not completed order procedure.

There is no payment record at the WorldPay (credit card process company). You have to click “Buy This” button at the end of the order procedure to input your credit card information.

Please try again.

Thanks.
From www.koreandvds.com

als ik het dus goed begrijp kun je niet via de site zelf betalen maar moet je je registeren bij moneymakers?

R Klemkerk
14-02-2005, 09:11
Ik dit weekend iets besteld bij koreandvds maar mijn order is gecancelled toen kreeg ik dit mailtje:

Dear Customer

You have not completed order procedure.

There is no payment record at the WorldPay (credit card process company). You have to click “Buy This” button at the end of the order procedure to input your credit card information.

Please try again.

Thanks.
From www.koreandvds.com

als ik het dus goed begrijp kun je niet via de site zelf betalen maar moet je je registeren bij moneymakers?

je hebt waarschijnlijk de order niet goed afgemaakt bij betaling op de secure pagina met betalingen via je CC.

Paul H.
14-02-2005, 09:20
Ja heb het al gevonden, had betaling via moneymakers gedaan en niet via cc, bedankt!

ReDone
23-05-2005, 15:53
Ik heb een vraag als ik bij voorbeeld MI2 daar koop voor 2 dollar is alles gewoon engels kwa hoesje en dvd? of zit er iets koreans op?

Reintje
21-09-2005, 13:42
Heb een vraagje , ben van plan de dances whit wolves daar te bestellen , de dvd is 25 dollar of zoiets, is er dan kans dat ik word tegengehuoden door de duane of niet?

groetjes(als je 3 dvd's besteld zijn dan de verzendingskosten gratis?)

Maick Werner
22-09-2005, 01:16
Heb een vraagje , ben van plan de dances whit wolves daar te bestellen , de dvd is 25 dollar of zoiets, is er dan kans dat ik word tegengehuoden door de duane of niet?

groetjes(als je 3 dvd's besteld zijn dan de verzendingskosten gratis?)

De kans is klein. Ik heb nog nooit (afklop) iets van Koreandvds onderschept gehad.

Eventueel kun je de dvd bestellen bij Axelmusic voor € 26,99 inclusief verzending:

http://www.axelmusic.com/productDetails/8809032222488?SID=218abe39ea46e499cc8ff27e32870878

Rezonator
22-09-2005, 13:40
als je 3 dvd's besteld zijn dan de verzendingskosten gratis?
Nee, niet gratis. De verzendingskosten zijn naargelang het gewicht van de bestelling. Als je "Dances with Wolves" gaat bestellen zal de verzending zo'n $9.95 kosten. Nu kan het zijn dat je 1 of 2 dvd's meer kan bestellen, zonder dat deze verzendingskosten gaan oplopen. Kwestie van goed gebruik te maken van de verzendingskosten :wink:
Best wel voor zorgen dat je onder de €22-grens (bestellingskosten, zonder de verzendingskosten bijgerekent) blijft ivm de douane.

Reintje
22-09-2005, 16:51
Bedankt voor de antwoorden.
Maar bij axelmusic staat dat de dvd regio 3 is terwijl ik had verstaan dat hij regio ALL is , wie kan me meer duidelijkheid geven?
Heb namelijk een regio 2 speler

Maick Werner
23-09-2005, 15:30
Bedankt voor de antwoorden.
Maar bij axelmusic staat dat de dvd regio 3 is terwijl ik had verstaan dat hij regio ALL is , wie kan me meer duidelijkheid geven?
Heb namelijk een regio 2 speler

Indeed! Dat was me niet opgevallen zeg. Weet iemand of hier meerdere versies van zijn :?

Reintje
24-09-2005, 12:07
Niemand die iets meer weet over de regio nummer?

Rezonator
24-09-2005, 13:09
Volgens DVDBeaver (http://www.dvdbeaver.com/film/DVDCompare2/danceswithwolves.htm) is het toch regio 0, dus vrij van een regiocode. En op de site van Axelmusic staat toch een duidelijke foto van de achterkant (http://www.axelmusic.com/resources/covers/back/8809032222488.JPG) van deze editie. Daar kan je zien dat het idd een regio ALL is. Als je meer bewijs wilt, stuur je best een mailtje naar de winkel waar je de dvd wil bestellen. 8)
http://www.axelmusic.dk/resources/ss/8809032222488box.jpg

Maick Werner
28-09-2005, 14:36
Wanneer ik met mijn CC wil betalen, doe ik dat de laatste paar maanden meestal via Paypal omdat ik dat (imo) veiliger vind. Maar klopt het dat je dan veel duurder uit bent? Dit in vergelijking met het direct per CC betalen bij de site.

Maick Werner
09-11-2005, 15:33
Net voor het eerst invoerkosten moeten betalen voor mijn pakketje van Koreandvds. Gaan ze dit nu voortaan met al mijn pakjes doen, of verschilt dat per keer?

Cor van S.
09-11-2005, 16:13
Net voor het eerst invoerkosten moeten betalen voor mijn pakketje van Koreandvds. Gaan ze dit nu voortaan met al mijn pakjes doen, of verschilt dat per keer?

Gewoon bij dvdfromkorea bestellen

:)

Maick Werner
09-11-2005, 17:20
Net voor het eerst invoerkosten moeten betalen voor mijn pakketje van Koreandvds. Gaan ze dit nu voortaan met al mijn pakjes doen, of verschilt dat per keer?

Gewoon bij dvdfromkorea bestellen

:)

Dus het wordt gezien per toko? Op m'n werk zeggen ze, dat mijn naam nu is geregistreerd en ze nu alleen pakketjes hoeven te scannen om zo die van mij te onderscheppen en telkens invoerbelasting te laten betalen. Maar als het inderdaad per pakketje verschilt, kan ik altijd nog bij de andere Aziatische toko bestellen natuurlijk.

Joostp
12-11-2005, 10:59
Iemand die wat weet over de Hitchcock dvd's die ze daar verkopen zoals deze (http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=337)?

Ik vind ze namelijk zo goedkoop.. :shock:

Oakey
20-08-2006, 10:31
Bestaat koreandvds niet meer? Hun website lijkt niet meer in de lucht...

[EDIT]Dit (http://forum.dvdtalk.com/showthread.php?t=474048) belooft niet veel goeds...

*NERAZZURRI*
22-08-2006, 19:36
Inderdaad, de site is foetsie!

Iemand enig idee waar ik Lost In Translation R2JP nog meer kan bestellen??

Pascal Heister
22-08-2006, 19:57
Inderdaad, de site is foetsie!

Iemand enig idee waar ik Lost In Translation R2JP nog meer kan bestellen?? amazon of yesasia?

*NERAZZURRI*
22-08-2006, 20:11
Inderdaad, de site is foetsie!

Iemand enig idee waar ik Lost In Translation R2JP nog meer kan bestellen?? amazon of yesasia?

Ik zie hem bij Amazon staan voor 3115 yen, kan dat kloppen? Dat is volgens de wisselkoers (http://www.wisselkoers.nl/NL/koers_converter.asp) zo'n 20 euro. Maar ik snap niks van het bestellen daar.

Kan iemand mij assisteren? Hoe werkt dit??

Asphyxion
22-08-2006, 20:24
Inderdaad, de site is foetsie!

Iemand enig idee waar ik Lost In Translation R2JP nog meer kan bestellen?? amazon of yesasia?

Ik zie hem bij Amazon staan voor 3115 yen, kan dat kloppen? Dat is volgens de wisselkoers (http://www.wisselkoers.nl/NL/koers_converter.asp) zo'n 20 euro. Maar ik snap niks van het bestellen daar.

Kan iemand mij assisteren? Hoe werkt dit??

Waarom koop je ehm anders niet bij Yesasia? Daar is ie 28 euro incl verzendkosten. Bij Amazon zal je nog wat er bij moeten betalen.

http://global.yesasia.com/help/Section.aspx?sectionId=593&lang=en

PS. Geld voor Wild Bunch gaat zo de deur uit... :)