PDA

Bekijk de volledige versie : Pioneer DV 444S systeem



Erik Brands
21-12-2001, 10:44
Wat vinden jullie van dit systeem? (in combinatie met de Pioneer Boxen) Kan het voor 2000 piek kopen... is het dat waard? En, is het beter dan mijn huidige Sony set DV300?

Quartje
21-12-2001, 20:42
goh, dat is nou ook toevallig. Ik zit ook te denken aan de aanschaf van dat systeem.

Waar kan jij dat zo goedkoop krijgen? :)

Erik Brands
22-12-2001, 10:49
Surf naar www.miepkniep.nl , registreer jezelf (gratis) en geef een gratis en vrijblijvende zoekopdracht. Miep zoekt dan de laagste prijs voor hetgeen je zoekt.

Meestal slaan ze de gewone winkes over en brengen ze je direct in contact met de groothandel. Hoef je dus geen winkelkosten en winkelpersoneelskosten enzo te betalen...

SucceS!

Olaf M.
22-12-2001, 12:31
Ik heb de dvdspeler en daar ben ik heel erg tevreden over.

In de nieuwe Oog en Oor staat een review over die versterker.:)

Quartje
22-12-2001, 13:48
txs voor de tip ERIK! :)

Ehm, ik ben dus aan het zoeken geslagen... zoek op de categorie van Home Cinemas -> Merk Pioneer -> type 444 ingevuld... maar ik vind alleen de dvd-speler zelf en niet de complete set.

Heb jij alle componenten los opgezocht en de prijzen bij elkaar opgeteld? Of ben jij op de een of andere manier wel op de totale set gekomen? Zo jah, hoe? :)

Erik Brands
22-12-2001, 18:40
Geef Miep gewoon de zoekopdracht. Ze zoeken alleen op werkdagen voor je. De spullen die je op hun site ziet staan, zijn meestal samenkniepjes (hoe meer mensen iets kopen, hoe lager de prijs).

Ik heb Miep ook een zoekopdracht gegeven. Ze zoeken alleen op werkdagen voor je, dus wellicht heb je nog wat geduld nodig. Ik kreeg in ieder geval op de dag dat ik mijn zoekopdracht gegeven had al antwoord.

Succes!

HarryCallehan
22-12-2001, 22:49
Hallo,

Ik heb vorige week bijna hetzelfde systeem gekocht.

Een Pioneer 444 DVD
Een Pioneer D510 versterker (5 x 80w)
En de Pioneer boxen set incl. sub

Ik heb er weinig verstand van maar toen ik een DVD (Ronin) aan zette werd ik van de bank geblazen. Nadat ik van de schrik bekomen was en het systeem iets zachter heb gezet was het genieten geblazen. Ik ben er bijzonder tevreden over.

groeten DH

Quartje
24-12-2001, 12:43
HarryCallehan: Klinkt goed :)

Waar en voor wat voor prijs heb je dat systeempie aangeschaft?

Rob26
24-12-2001, 15:18
Fantastisch systeem >> ik heb hem nu 3 weken en mijn bevindingen zijn uitstekend.
Oke, je moet wel alles naar wens instellen maar als dat eenmaal gebeurd is, SUPER !
De Subwoofer durf ik nog geeneens op half te zetten dit omdat anders de buren van 5 huizen verderop komen klagen dat ze met bank en al naar buiten dreunen.
En de DVD speler is een alles vreter > CD/VCD/DVD en natuurlijk MP3 (CDR/CDRW).

Met andere woorden >> KOPEN DIE SET!
:D

Dik
24-12-2001, 18:12
De hierboven genoemde Pioneer speler + versterker zag ik in een krantje van MegaPool staan voor ca. f1350,-

Dik

HarryCallehan
25-12-2001, 00:11
Ik heb de set gekocht bij de megamax.
Ik wilde het systeem niet via internet kopen ivm de garantie. Ik denk dat ik nog moet wennen aan dat kopen op internet.......

Ik heb wel op internet gezocht naar de meest voordelige zaak. Ik heb bij veel zaken gekeken en kwam dus uit bij de Megamax. Ik heb voor het systeem invl kabels en boxen fl.2500,- betaald.

Ik zag inderdaad het krantje van Megapool, daar staat het zelfde systeem in voor fl 1300,- (dacht ik)
Er zitten dan geen boxen bij (en dus ook geen sub.)

Ik ben bang dat de prijs van het systeem de afgelopen dagen enorm gezakt is maar ik had al zo lang gewacht (hoe lang moet je wachten voordat iets betaalbaar wordt ?!?!?!? :) )

Maargoed, mijn systeem kostte dus compleet 2500 piek en ik ben absoluut tevreden.

succes !

Groeten HC

dave22
28-12-2001, 11:42
hoi, allemaal.

gisteren heb ik toch nog de pioneer dv 444 gekocht bij de pioneer vsx 839 rds. die ik al een paar dagen eerder had gekocht.
Ik ben erg tevreden over de dv 444. De kleuren zijn veel beter (intenser) en de de beelden scherper. Daarvoor had ik de cyberhome ad-l 528. Ook over de setup van de 444 ben ik erg tevreden. De dv- receiver heb ik maar gelijk goed aangesloten door middel van een rca digitale coaxiale kabel van IXOS. Het kost een paar knaken maar het is dan ook te horen.

dave22
28-12-2001, 11:44
voor deze set heb ik nu dus fl 1600,- betaald. Was in de aanbieding bij hifi-video center nijmegen

Nicolas cage
08-03-2002, 22:39
voor deze set heb ik nu dus fl 1600,- betaald. Was in de aanbieding bij hifi-video center nijmegen

was dat met of zonder boxen?

suedje
11-03-2002, 10:20
Bij Correct, Rotterdam, is deze set, zonder boxen, Euro 699.
Ze hebben ook een set bozen in de aanbieding, als ik het goed heb is het merk Jebsen of Jensen. voor euro 199.Mijn broertje heeft deze set en is er erg tevreden over.

dave22
12-03-2002, 20:55
zonder boxen !!! Die moet ik nog wel een keer vervangen. ik heb nu: front :b&w cdm2 ( 25 jaar oud, maar nog heel goed geluid)
surround: Magnat zuilen en een subwoofer van JBL
Eerst wordt het toch een breedbek tv denk ik