PDA

Bekijk de volledige versie : Productiefout CSI seizoen 2 2.13 - 2.23



Amelink
22-05-2004, 14:02
Ik heb de nieuwste CSI dvd's weer aangeschaft. Naast de andere kon deze natuurlijk niet in mijn collectie missen.

Nu heb ik alleen problemen met disc 2. Deze doet het niet in meerdere dvd-spelers. Ik ben toen terug gegaan naar de Mediamarkt. Bij hun deed de dvd het wel, wel met wat enige moeite. Toen ik thuis kwam deed de dvd het dus weer niet.

Vandaag een nieuwe box gekregen van Mediamarkt. Er waren vandaag al 3 mensen met het zelfde probleem. Alleen heeft deze nieuwe box het zelfde probleem. Disc 2 doet het niet.

Hebben hier meer mensen last van, ik zat te denken misschien een productiefout of zo.

nou in iedergeval maandag weer naar de MM.

R Klemkerk
22-05-2004, 14:04
Ik heb de nieuwste CSI dvd's weer aangeschaft. Naast de andere kon deze natuurlijk niet in mijn collectie missen.

Nu heb ik alleen problemen met disc 2. Deze doet het niet in meerdere dvd-spelers. Ik ben toen terug gegaan naar de Mediamarkt. Bij hun deed de dvd het wel, wel met wat enige moeite. Toen ik thuis kwam deed de dvd het dus weer niet.

Vandaag een nieuwe box gekregen van Mediamarkt. Er waren vandaag al 3 mensen met het zelfde probleem. Alleen heeft deze nieuwe box het zelfde probleem. Disc 2 doet het niet.

Hebben hier meer mensen last van, ik zat te denken misschien een productiefout of zo.

nou in iedergeval maandag weer naar de MM.

Mail/bel Indy productions eens. en leg je probleem uit.

Krewten
22-05-2004, 14:55
Ik kon seizoen 2 niet spelen op men xbox.
Ben dan maar een pioneer DV464 gaan kopen en daar werken alle 6 dvd's perfect in.

Robbie25jr
27-05-2004, 13:37
Ben nog geen problemen tegen gekomen behalve dat die ondertitels niet uitgeschakeld kunnen worden??

Danny Woensdregt
31-05-2004, 22:50
Ik dacht al dat ík gek aan het worden was! Heb van ellende al een DVD-speler opengesloopt om de lens schoon te maken. Van de box geeft disc 1 bij het sluiten v.d. lade al 'bad disc'. Bij geforceerd Play wel af te spelen, maar herhaaldelijk vastlopen (om de paar seconden). Dit is bij een goedkope speler. Op m'n Pioneer stopt disc 1 af en toe spontaan met spelen.
Disc 3 wilde op de goedkope speler in het geheel niet spelen (werd ook niet als DVD herkend).
Op de Pioneer vooralsnog geen problemen met disc 3.
Disc 2 heeft geen problemen gegeven (zowel niet op Hiteker als Pioneer)

Danny Woensdregt
31-05-2004, 23:15
Mail/bel Indy productions eens. en leg je probleem uit.

Heb zojuist een mailtje naar Indies Home Entertainment NL gestuurd. Hoop op een spoedige reactie. Wilde eigenlijk morgen de box gaan ruilen bij MM, maar als het een productiefout zou zijn, heeft dat weinig zin. :(

Amelink
01-06-2004, 10:48
Ik heb de box alweer omgeruild bij de MM. Zij sturen hun hele oplage terug, en hebben nieuwe besteld. Zodra deze binnen is kan ik deze kopen(heb nu een waardebon gekregen). Mocht de nieuwe box het ook niet doen dan mag ik die ook weer omruilen. Zij dachten ook aan een produtiefout omdat er al tientalle mensen hebben geruild.

Danny Woensdregt
02-06-2004, 23:09
Vandaag antwoord gehad van Indies.nl:

"Geachte heer Woensdregt,

Er zijn een paar incidentele klachten binnengekomen over het niet geheel goed opstarten van één of twee DVD's van de release Crime Scene Investigation 3.1-3.12.
Naar aanleiding van deze opmerkingen is onderzocht of er sprake is van een structurele produktiefout, maar dit bleek niet het geval. Tevens heb ik een aantal discs van verschillende packs getest op enkele DVD-spelers, hetgeen geen probleem opleverde.
De paar klachten die zijn binnengekomen, konden verholpen worden door de DVD om te ruilen.
U kunt uw DVD-pack ook omruilen bij de winkel waar u deze heeft gekocht, mits dit binnen de vastgestelde ruiltermijn gebeurt en u de bon kunt laten zien. Ik hoop dat u op deze manier twee nieuwe discs verkrijgt die geen problemen opleveren bij het afspelen.

Met vriendelijke groet,
Anneloes Griffioen
PR & Marketing
Indies Home Entertainment
Regentesselaan 20-26
1217 EG Hilversum
T:035-5385300
F:035-5385301
Email: Anneloes@indies.nl
Internet: www.indies.nl"

Ga de box morgen maar omruilen dan.

rtoonen
18-06-2004, 10:53
Bij mij weigerde disk 3. Ik heb 'em meteen omgeruild bij FRS. Deden gelukkig niet moeilijk na 4 weken!


gr,

Rob

Wizzykit
05-07-2004, 23:11
Ik had hetzelfde probleem en kreeg net bericht dat er wel degelijk een productiefout is gevonden en dat alle gedupeerde deze week, of begin volgende week bericht krijgen...

LongJohn
08-07-2004, 10:41
Ook ik zit met hetzelfde probleem en heb nu een lopend contact met indies waar de dvd's vandaan komen..

Volg hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=13261) de vorderingen van mijn contact met indies en blijf op de hoogte wat indies gaat doen met alle dvd's van CSI die niet werken..