PDA

Bekijk de volledige versie : WIE KAN MIJ HELPEN??????????



currie95
22-05-2004, 16:35
Hi mijn naam is Jurriaan Dekker en woon in huizen.

Ik heb net een niewe auto gekocht en daarin zitten 2 x 160 watt 4 ohm boxen
( niet aangesloten ). Als radio zit er gewoon een standaard cassettedesk in. Nu moet er waarschijnlijk een versterker tussen maar met welke eigenschappen? En waar kan ik zoiets goedkoop kopen?

Misschien kan iemand mij hierbij helpen?

ALvast bedankt

mradem
22-05-2004, 16:48
Misschien dat iemand uit ervaring je er mee kan helpen maar kwa forum is het dvd only. Niet echt car audio. Maarja je weet nooit. suc6 ermee.

edewolf
22-05-2004, 17:00
Heeft inderdaad bar weinig met DVD te maken... :roll:

Martin Stanneveld
22-05-2004, 17:03
Hi mijn naam is Jurriaan Dekker en woon in huizen.

Ik heb net een niewe auto gekocht en daarin zitten 2 x 160 watt 4 ohm boxen
( niet aangesloten ). Als radio zit er gewoon een standaard cassettedesk in. Nu moet er waarschijnlijk een versterker tussen maar met welke eigenschappen? En waar kan ik zoiets goedkoop kopen?

Misschien kan iemand mij hierbij helpen?

ALvast bedankt

Ik zou maar vast beginnen met een andere radio ipv je geld uit te geven aan een versterker.

Steven Maas
22-05-2004, 17:47
Ik heb net een niewe auto gekocht en daarin zitten 2 x 160 watt 4 ohm boxen
( niet aangesloten ). Als radio zit er gewoon een standaard cassettedesk in. Nu moet er waarschijnlijk een versterker tussen maar met welke eigenschappen?

Ik zou maar vast beginnen met een andere radio ipv je geld uit te geven aan een versterker.
Inderdaad... Die 160 Watt zijn zo goed als altijd maximale waardes.
Nominaal blijft daar niet veel van over... zeg eens voor het gemak 50 Watt.

Als je een beetje leuke radio uitzoekt... neem bijvoorbeeld een Pioneer P2600R... heb je 4x50W vermogen.
Dan ben je voor €239,- klaar en daar krijg je al best een aardig geluid uit.

Heb je eigenlijk al gekeken of je radio-cassette een versterker uitgang heeft? ;)