PDA

Bekijk de volledige versie : Trilogy Of The Dead



Roland
23-05-2004, 10:26
Ik wil deze Trilogy gaan aanschaffen,maar weet niet welke ik moet kopen?

De losse delen
of
De nieuwe box


Welke moet ik kiezen als ik goed beeld/geluid en extra's wil?

Of zijn de losse delen hetzelfde als de box?

Erwin van de Beek
23-05-2004, 10:43
Als je helemaal nog geen deel hebt dan maar die box kopen.
Had alle delen al, anders had ik die box ook wel gekocht.
Maar ze willen weer ff geld verdienen nu Dawn of the Dead remake in de bios draait.

Roland
23-05-2004, 10:44
Dus de losse delen zijn eigelijk hetzelfde als de box?
Als je de extra's/beeld/geluid bekijkt.

Erwin van de Beek
23-05-2004, 10:50
Ik weet niet hoe de uitvoering van Dawn of the Dead is, ik heb die DVD, maar met 2-discs, 140mm Director's Cut Widescreen edition en dvd 2 Dario Argento's European Director's Cut Full Screen Edition.
Beeld vindt ik wel oke voor zulke oude films en geluid, ja, wat je kan verwachten van zulke films, niet helemaal super, maar dat maakt niet uit

movie sickness
23-05-2004, 11:00
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=434346

als ik jouw was zou ik voor de box gaan
heb zelf alle losse delen anders zou ik deze box zeker aanschaffen

Roland
23-05-2004, 11:06
thanks!!!

Jurgen V
23-05-2004, 11:46
Wat al wel vaker gezegd is en ik quote mezelf ff vanuit een ander topic:


De beste versies zijn de R1 releases dat weet ik wel:

Night of the living dead: Millennium Edition
Dawn of the Dead: Divimax (van deze komt later dit jaar een uitgbreidere versie)
Day of the dead: Divimax SE

Helaas zijn ze wat prijzig... (behalve dawn).


Dit zijn de beste releases.

Drexl
23-05-2004, 14:05
Ik ben een Romero-liefhebber maar ik heb nog geen enkele Dead film gekocht. Als ik mij niet vergis is de DVD van Night bij deze box ook die met die gruwelijke vijftien minuten aan extra beeldmateriaal. Over Dawn en Day weet ik niet of het effectief de ongecensureerde versies zijn. Ik zag ooit Day gecensureerd en dan is er natuurlijk niets meer aan!

Ik weet dat de R1 versies het best zijn maar ik zit met een R2 speler. Zijn de UK edities ook niet goed?

Drexl

mokka
23-05-2004, 14:07
kijk hier eens Roland, voor een mooi prijsje>
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=22558

Jurgen V
23-05-2004, 14:11
Ik ben een Romero-liefhebber maar ik heb nog geen enkele Dead film gekocht. Als ik mij niet vergis is de DVD van Night bij deze box ook die met die gruwelijke vijftien minuten aan extra beeldmateriaal. Over Dawn en Day weet ik niet of het effectief de ongecensureerde versies zijn. Ik zag ooit Day gecensureerd en dan is er natuurlijk niets meer aan!

Ik weet dat de R1 versies het best zijn maar ik zit met een R2 speler. Zijn de UK edities ook niet goed?

Drexl

Die uit de box schijnt wel de originele te zijn (dus echt die uit 1968). De UK versies zijn zo`n beetje hetzelfde als de nederlandse versies. Ik heb gister de R1 van zowel Night, Dawn en Day in mijn handen gehad bij Boudisque en ze zien er ernstig mooi uit (zowel specs als verpakking).

Erwin van de Beek
23-05-2004, 17:26
die 15 minuten extra zijn echt nep, die opnames zijn veel en veel later opgenomen, speciaal voor het zoveel bestaan van NOTLD.
Dat kan je ook goed zien aan het beeld, de oude opnames zijn zegmaar erg korrelig en die ingemonteerde opnames zijn superscherp, hadden ze beter weg kunnen laten

Jurgen V
23-05-2004, 17:49
Ik heb die versie niet eens gezien denk ook niet dat dat ooit gebeurt. :lol:

Drexl
23-05-2004, 19:39
Het is inderdaad zo dat de 'nieuwe beelden' afschuwelijk zijn , niets toevoegen aan het verhaal en te onduidelijk 'recent zijn' dat het de hele prent verpest. Dat gedoe op het laatst met die kale priester en zijn hond (meen ik me toch zo te herinneren, I blocked it out of my memory) is de ergste verkrachting van een film... ever!

D

Drexl
25-05-2004, 16:05
"Te onduidelijk recent"? What kind o' shit am I writing? Dat moet uiteraard "te OVERduidelijk recent" zijn!

*SLAM SLAM* (Me kickin' the crap out of myself)