PDA

Bekijk de volledige versie : Thread



Jaded
23-05-2004, 19:10
Bestaat mijn verkoopthread nog?

Ernest Hamstra
24-05-2004, 11:08
Bestaat mijn verkoopthread nog?

Ik kan 'm merkwaardig genoeg niet terugvinden :shock: .

Jaded
24-05-2004, 17:12
Ik ook niet.
Heb gisteren 20 minuten liggen zoeken (manueel en met de search engine) en niets gevonden.

R. Schaap
25-05-2004, 11:32
ook niet in Afgehandelde transacties??

zou natuurlijk vreemd zijn als hij weg is.

Jaded
25-05-2004, 19:09
Daar heb ik hem ook niet gevonden.
Na een tijd gaan oudere berichten het archief in zeker?
Misschien zit hij daar in.

Kan iemand die vinden?

R. Schaap
25-05-2004, 19:48
Afgehandelde Transacties = archief

Jaded
25-05-2004, 20:11
Weet ik. :)

Maar ik bedoel een soort van automatische archivering van het forum.
Dacht dat ik daar ooit eens iets over gelezen had.

R. Schaap
26-05-2004, 09:34
oh. Je bedoelt pruning.

Dat staat uit op het hele forum. Dus daar kan hij niet naartoe gegaan zijn. Ik vrees dat hij weg is en ik vrees nog meer dat wij geen idee hebben waarom. Had je zelf een backup?

Sander Haarmans
26-05-2004, 17:48
Het enige wat nog zou kunnen is dat er een maand niet meer gepost is in deze thread en dan is hij dus verdwenen (maar dit lijkt me sterk want zie hem regelmatig voorbij komen).

Jaded
27-05-2004, 22:12
Heb geen back-up.
Er is bijna zeker een maand niets in gepost.
Maar wordt die dan automatisch gedelete?

R. Schaap
28-05-2004, 09:35
Maar Sander, ook na een maand van niet posten worden ze toch enkel verplaatst naar Afgehandelde transacties? En daar is hij ook niet in te vinden.

Sander Haarmans
30-05-2004, 14:32
Maar Sander, ook na een maand van niet posten worden ze toch enkel verplaatst naar Afgehandelde transacties? En daar is hij ook niet in te vinden.
De bedoeling is dat na een maand de threads verwijderd worden dus dan doe ik dat dan ook en volgens mij was dat ook de afspraak anders komt de thread "afgehandelde transacties" ook vol te staan met onzin.

R. Schaap
30-05-2004, 14:45
ok, sorry, was mij even ontschoten. Je hebt natuurlijk gelijk.

Jaded
30-05-2004, 19:12
Dat afgehandelde transacties eerst naar die thread gaan en dan gedelete worden is normaal vind ik.
Maar mijn thread was niet afgehandeld, er was nog vanalles te koop en ging hem net updaten met nieuwe titels.

Sander Haarmans
30-05-2004, 21:11
Ik kan de thread waar dit verteld word zo 1 2 3 even niet vinden maar er is toendertijd afgesproken dat na een maand geen reactie meer in een bepaalde thread dus de thread verwijderd wordt en niet naar afgehandelde trasacties gaat (omdat er nog niets is afgehandeld).
Ook werd er vermeld dat diegene z'n eigen thread in de gaten moet houden zodat als er een maand niets meer gepost word diegene zelf even een upje kan geven (of iets dergelijks).
Wij (moderators) kunnen natuurlijk niet alles in de gaten houden en weten dus ook niet altijd of een bepaalde thread al klaar is of niet (omdat er maar weinig mensen "slotje" (of iets dergelijks) plaatsen zodat we direct kunnen zien als iets weg kan ja of nee.
Ik denk dus dat je helaas een nieuwe thread aan moet maken en het zelf even in de gaten moet houden (kleine moeite lijkt me) zodat hij in de toekomst niet weer verdwijnt.

Jaded
30-05-2004, 21:15
Wist ik, dat van die regel. :)

Maar dacht ook dat het vrij duidelijk was dat mijn thread nog openstond. :)

Spijtig dat hij weg is, was veruit de meest bekeken thread in de TK/R threads. :)

R. Schaap
30-05-2004, 21:19
Wist ik, dat van die regel. :)

Maar dacht ook dat het vrij duidelijk was dat mijn thread nog openstond. :)

Spijtig dat hij weg is, was veruit de meest bekeken thread in de TK/R threads. :)

zeer spijtig. Maar de regel zegt echt dat het niet belangrijk is of hij nog openstond of niet, puur het feit dat er een maand lang niet in is gepost betekent dat Sander hem mag weggooien. Als we daarbij ook nog moeten letten op specifieke threads zijn we veel te lang bezig. helaas.

Jaded
30-05-2004, 21:33
Weet ik. :)

Zit er niet mee in, vind het enkel wat spijtig. :)