PDA

Bekijk de volledige versie : Crime Scene Investigation serie 1 volume 1 vraag



TotalReject
23-05-2004, 22:15
Ik heb een vraag over CSI series 1 volume 1. Mijn vriendin heeft laatst deze box (NL uitgave door indies) gekocht, maar we hebben een probleempje ermee. Op elke van de 3 dvd's doen 2 van de afleveringen het niet (soms haperen en na een tijdje vastlopen, soms meteen aan het begin vastlopen). Ik heb al van nog één iemand gehoord dat hij dat probleem met zijn box ook had. Het ligt niet aan de speler want we hebben het op meerdere spelers uitgeprobeerd. Ik kan op de site van indies hier trouwens ook verder niks over vinden. Maar weet iemand hier iets van of heeft iemand iets gehoord over een foute druk ofzo? Ik neem niet aan dat in zo'n geval indies een omruilactie heeft gestart, maar dan kunnen we er in ieder geval wel mee terug naar de winkel.

mrjohn
24-05-2004, 12:53
Ik heb alle vier de Nederlandse boxen (seizoen 1 en 2) en ik heb er geen problemen mee, dus denk ik dat het een fout in dit exemplaar is.

Ik heb 1 advies; ik heb geen idee wat voor dvd-speler je heb, maar bij de goedkope spelers kunnen wel eens vreemde klachten komen, dat komt dan door de speler. Daarom adviseer ik je de schijfjes eerst in een andere speler te controleren.

Succes!

Robbie25jr
31-05-2004, 00:52
Ik heb ook geen problemen gehad met die dvd's.

chimera01
31-05-2004, 11:28
De butler heeft het gedaan, zo dan hoef je niet meer te kijken.

Markys
31-05-2004, 13:44
no problems what so ever

Robbie25jr
31-05-2004, 14:25
De butler heeft het gedaan, zo dan hoef je niet meer te kijken.

Goeie. Chim :lol:

Danny Woensdregt
31-05-2004, 22:43
Heb ook alle boxen. Alleen met de laatste box (Serie 2 vol. 2) heb ik soortgelijke problemen.
Op een goedkope speler (Hiteker 1900) geeft disc 1 'bad disc' als resultaat. Disc 3 wil in het geheel niet afspelen. Op m'n 'dure' speler (Pioneer 454) geeft alleen disc 1 af en toe rare fouten. Stopt soms spontaan met afspelen. Beetje vreemd. Heb ook het idee dat het aan de schijfjes ligt.

Wizzykit
02-06-2004, 13:20
Ik heb inderdaad ook het zelfde (zie hier) (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=449934&highlight=#861971) en ben inmiddels aan het mailen geslagen met de uitgevers...

bmateijsen
02-06-2004, 15:51
Het kan liggen aan de foutmarge van je dvd-speler. Deze accepteert maar een aantal fouten en daarna krijg je een algemene foutmelding. Disney dvd's veroorzaken vaak hetzelfde effect.... Ligt dus eigenlijk deels aan de dvd-uitgave en deels aan je dvd-speler.

Ik heb overigens alle delen en met geen enkele disc problemen...

Groet Bjorn

Wizzykit
04-06-2004, 16:14
Ik heb net contact gehad met Indies, en omdat ik door de disc kan kijken denken zei dat er een laag fout is geplaatst.

Ik krijg nieuwe DVD's van Indies zelf omdat de dame van Indies een paar huizen verderop woont.

Echter is het de bedoeling dat de winkel ze omruilt.
Controleer door de disc tegen het ligt te houden. Het moet dan niet mogelijk zijn door de letters van C(disc1)S(Disc2)I(disc3) heen te kijken.

Indies gaat uitzoeken of dit een bepaalde productie is die deze fout heeft, maar er zijn nog weinig tot geen klachten binnengekomen.

Als de winkel niet wil ruilen heb ik een contactadres voor je en wil Indies wel een omruil actie met je doen

Hopenlijk heb je wat aan deze informtie,

Met vriendlijke groet,

Ferry van den Heuvel

Wizzykit
05-07-2004, 23:08
Ik kreeg net het volgende antwoord:

Beste Ferry,

Het onderzoek is inmiddels afgerond; we weten dus waar het aan ligt. We gaan deze week verder afspraken maken over hoe voor de consumenten die een klacht hebben ingediend, zo snel mogelijk voor een oplossing kan worden gezorgd. Ik laat hierover of deze week nog, of begin volgende week iets weten.

Met vriendelijke groet,
Anneloes Griffioen

Het probleem lag dus bij Indies zelf, en niet bij je DVD speler...