PDA

Bekijk de volledige versie : Outletplaza.nl



Pieter Kleine
25-05-2004, 19:13
Hallo,

Ik denk er om hier een dvd-recorder te kopen. Is dit een betrouwbare zaak?

Pieter

Pieter Kleine
25-05-2004, 19:26
Vergeet het maar. Inmiddels vlak in de buurt een andere online winkel gezien met afhaalmogelijkheid.

hofstedeling
02-06-2004, 22:27
Toevallig las ik je vraag over Outletplaza (onderdeel van PC Net). Hoewel je een andere zaak hebt gevonden (prijs jezelf daarvoor gelukkig!) voel ik me toch genoodzaakt te reageren, al is het maar om andere consumenten te waarschuwen voor Outletplaza.

Ik heb onlangs een dvd-speler bij deze internet"winkel" in Heiloo (bij Alkmaar) gekocht. Het bleek al snel dat deze dvd-speler een technisch mankement had en ik heb zware aanwijzingen dat ze mankement ook eerder geconstateerd hadden. Dit mankement hebben ze geprobeerd te verdoezelen en hierna hebben ze mij de gebrekkige dvd-speler als nieuw verkocht. Ze dachten dat de meeste mensen toch niet achter het mankement zouden komen.

Echter, ik kwam er na een paar dagen al achter dat de dvd-speler niet goed was. Toen ik uitlegde wat er aan de hand was zeiden ze dat het apparaat gerepareerd moest worden. Ik wilde natuurlijk gewoon meteen een nieuwe (omdat het product bij levering al defect was) en niet wachten op reparatie. Helaas hielden ze hun poot stijf en ik kreeg nul op het rekest. Ik ben nog nooit zo onklantvriendelijk behandeld door een winkel en ik durf zelfs te stellen dat ik ben opgelicht! Door hun botte houding heb ik het er maar bij laten zitten en ik heb nu dus nog steeds die gebrekkige dvd-speler. Voor mij is dit een zeer negatieve ervaring geweest met Outletplaza. Onder het mom van "eens, maar nooit weer" koop ik voortaan gewoon weer bij echte elektronica-winkels, waar je goede service en garantie krijgt in plaats van bij een goedkope maar onbetrouwbare internetwinkel zoals Outletplaza.

Ik wil wel duidelijk maken dat er waarschijnlijk ook betrouwbare internetwinkels bestaan en dat Outletplaza waarschijnlijk gewoon de rotte appel in de fruitmand is. Jullie zijn in ieder geval gewaarschuwd voor deze zaak! Bezint eer ge begint...