PDA

Bekijk de volledige versie : Heeft iemand SiNcErE gezien???



Rob Smit
26-05-2004, 12:06
Op 10 april heb ik bij hem de DVD "the original ring" gewonnen (Zie hier) (http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=42547)
Met zijn woorden:


Hoi Rob,

Ik hoop dat je het goed vindt als ik de dvd over een dag of 2 op de bus doe, ik zit namelijk midden in een verhuizing, en alle dvd's zijn ingepakt!
Je krijgt hem zo spoedig mogelijk opgestuurd!



Hierna heb ik hem op 1 mei een berichtje gestuurd waar hij bleef, waarna op 3 mei een bericht van hem:

oooooooooooh helemaal vergeten!!! haha ik doe hem vanmiddag nog op de bus! sorry sorry!

je hebt hem morgen :-) anders kom ik hem persoonlijk brengen ik ben namelijk verhuisd naar rotterdam slinge, dus ik woon vlakbij je als het goed is ;)

haha groetjes en bedankt voor je geduld!

Kimbell
Hierna op 12 Mei zijn laatste bericht:


hoi hoi!!

Ik vroeg me af of je de dvd al binnen heb gehad???

Groetjes!

Kimbell

En mijn antwoord:



Nee...

dit bericht staat nog steeds in mijn outbox, dus daarom de vraag of iemand hem nog ergens anders heeft gesignaleerd of dat andere mensen nog iets van hem te goed hebben (dit i.v.m. een aankomende min).

Erik Sastriawan
28-05-2004, 14:14
Een min willen geven voor een dvd die je gewonnen hebt, maar nog niet hebt ontvangen.... Sorry hoor, ik snap dat je 'm graag wil hebben als je 'm gewonnen hebt... Maar een min geven voor "iets" niet aangaande een transactie..... Hou toch de eer aan jezelf :roll:

Joost v.d. Ham
28-05-2004, 15:45
idd, erg triest als je hiervoor een min gaat geven.....het was een gratis DVD !!!

Martin Stanneveld
28-05-2004, 16:01
Gratis of niet, het vertrouwen is natuurlijk wel weg.

DC
28-05-2004, 16:54
helemaal mee eens, hij komt een afspraak niet na

HiddeV
28-05-2004, 17:48
min moet je hier niet voor geven, maar toch handeld hij niet goed

Rob Smit
28-05-2004, 17:52
Ik geloof dat je mij niet helemaal begrijpt, ik open dit topic om te zien of er meer mensen op een dvd of geld wachten in dat geval is de vogel gevlogen en kan je wel zeker een min geven.
Als nu blijkt dat alleen ik op een (gewonnen) dvd zit te wachten dan is er niets aan de hand en wacht ik het rustig af, misschien is er iets gebeurd waardoor hij niet meer online kan zijn...

Van mij kan deze op slot want niemand schijnt te weten waar hij is...

Rob Smit
12-06-2004, 14:55
Onder het motto "beter laat dan nooit", De DVD is binnen (y)
Door redenen ons niet bekend is de DVD in niemandsland blijven hangen om hierna teruggestuurd te worden naar de afzender...

Deze heeft hem persoonlijk gebracht dus eind goed al goed :D
deze kan nu echt dicht :wink: