PDA

Bekijk de volledige versie : omgang Pricewatch (was: A Bridge too Far)



Edwin V
21-12-2001, 07:18
Ernest,

Ik heb ook eens de Pricewatch regels niet goed gelezen maar nu is het me duidelijk. Meerdere aanbiedingen van 1 bedrijf moet je niet in "Pricewatch" apart vermelden maar in het "aanbiedingen meerdere DVD titels" forum.

Ik kreeg flink op m'n kop toen ik wat aanbiedingen in de Pricewatch had gezet.

Ge611
21-12-2001, 15:45
Ernest Hamstra,

Je hebt wel 3 thread gelijk geopend en vermoed (heb die nog niet bekeken) van de zelfde site.

Indien dat zo is valt het niet onder pricewatch.

(correct me if I am wrong)

Alex van den Berg
21-12-2001, 16:07
Hier staat alles wat je weten moet...
Regels Pricewatch Forum (http://www.dvd.nl/forum/announcement.php?s=&forumid=24)

Wurzel
21-12-2001, 22:45
Het is NIET de bedoeling dat je op dit forum een thread post met 'alle aanbiedingen van winkel x'. Als je meerdere aanbiedingen bij een winkel wilt melden doe dit dan aub in het het aanbiedingen forum[/B]
Met andere woorden:

Als je bij een winkel meerdere DVD's sterk afgeprijsd ziet dan kan je dat in het geheel vermelden in het aanbiedingen forum, (da's bij een hele lijst wel handig), maar zijn het er maar en paar, dan kan je ook per titel afzonderlijk een thread openen, maar wel op de wijze die in de regels staan i.v.m. de zoekmachine.

De "DVDzone2" en "Box office" titels staan hier perfect.
Maar die tien DVD's van Play.com had je beter bij elkaar kunnen doen.

Maar toch, bedankt voor je inspanning. Maar niet weggaan bij dit forum hoor! :eek:


Keep up the good work. ;) enne even voor allemaal (alla teletubbies) KUSJE

Alexander de Mol
22-12-2001, 09:09
Tot zover deze discussie, die natuurlijk eigenlijk niet thuis hoort in een "Pricewatch". Inderdaad, vandaar dat ik 'm even heb verplaatst.

Wurzel
22-12-2001, 21:29
Inderdaad, vandaar dat ik 'm even heb verplaatst. En ik maar zoeken en zoeken....:p