PDA

Bekijk de volledige versie : Waar gaan de DVD's heen die ge-reviewd zijn?



System 3rror
22-12-2001, 10:52
Ik zat me toch eens af te vragen waar alle DVD's heen gaan waar jullie een review van hebben gemaakt??

Verdwijnen deze bij jullie in de collectie of gaan deze terug naar de film maatschappijen zelf?

Misschien kunnen deze DVD's wel allemaal als prijsvraag worden weggegeven :D:D

Eric van Ballegoie
22-12-2001, 11:08
De rececenten die voor DVD.nl schrijven werken op vrijwilige basis en steken zeer veel tijd in het schrijven van de reviews. In ruil daarvoor krijgen ze de DVD die ze besproken hebben. Dus de DVD's belanden zoals je al dacht in de collecties van de rececenten en komen niet beschikbaar voor prijsvragen iod. :D ;)

System 3rror
22-12-2001, 11:17
Dus de DVD's belanden zoals je al dacht in de collecties van de rececenten en komen niet beschikbaar voor prijsvragen iod. :D ;) Humzz.. waar kan ik me aanmelden voor het schrijven van recensies :D

Wel jammer dat ze niet worden verloot, maar kan me voorstellen dat er aardig wat werk inzit om een DVD te reviewen en de lezers hebben er allemaal baat/plezier van!!

martin
24-12-2001, 09:12
Jammer he Tim ;)

System 3rror
24-12-2001, 10:10
Jammer he Tim ;) Zeker... :(

Maar ik had zeker geweten als er verlotingen waren dat jij ook mee gedaan had Martin ;)

Alex van den Berg
28-12-2001, 13:59
Hier stond een bericht van forumlid "Hanna" m.b.t. de film "Bridget Jones' Diary".
Dit bericht is opgesplitst naar een nieuwe thread "Bridget Jones' Diary ?" (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2961)