PDA

Bekijk de volledige versie : Vraagje Marantz dv6400



kamikaze
28-05-2004, 09:31
Om te beginnen ik ben nieuw hier . En alvast bedankt voor elk antwoordt dat ik krijg of niet krijg .

Vraagje ?

Ik zie op het forum allemaal topics over interlinks op je dvd speler nu heb ik een dv 6400 en een sr 7400 gekregen ik heb ze aangesloten maar nu zie ik bij sommige films een soort van witte omlijning om de personen wanneer ik een dvd afspeel .Ligt dat aan mijn speler ,dvd of aansluiting .Ik heb gewoon een enkele tulp stekker van mijn dvd naar de receiver en vandaar weer een tulp naar de tv . Is er een betere manier om dit aan te sluiten ik zie zoveel ingangen op de beide componenten.

Alvast bedankt.

Christiaan Sauer
28-05-2004, 10:22
Dat ligt (helaas) aan de dvd. Je hebt zo te zien te maken met Edge Enhancement. Een foefje van de maatschappij om het beeld "scherper" te krijgen.... Werkt alleen niet helaas.
Over de aansluitingen: koop een degelijke scartkabel, en trek deze direct tussen je dvdspeler en je tv.
Als je een 4:3 tv hebt de speler instellen op 4:3 en als je een breedbek hebt de speler instellen op 16:9. Als een 4:3 tv een breedbeeld stand heeft de speler ook op 16:9 instellen overigens ;) Nu de speler nog op rgb zetten (kan ook in dat menu van je speler) en je hebt al een knap veel beter beeld (y)

kamikaze
28-05-2004, 10:47
thnx ik ga het gelijk proberen