PDA

Bekijk de volledige versie : Pioneer Aanbieding



harmir
23-12-2001, 01:11
Bij HiFi Centre Video in Nijmegen staat een het volgende setje:

Pioneer DV-444 K
Pioneer VSX-839 RDS 8*100 watt (Zeer zware logge bak)

Totaal voor 1598 gulden

Ik heb deze pioneer versterker nog niet zonder DVD goedkoper gezien. Het geluid klinkt fantasties met veschillende setjes
Ik denk er over om dit maar aan te schaffen.

Is het wat ????

dave22
23-12-2001, 18:09
Toevallig heb ik die vandaag inderdaad gekocht in nijmegen. Hij koste me fl 999,-. Ik heb hem nog niet aangesloten omdat ik nog moest werken vanavond. Ik hoor graag wat anderen ervan denken. Natuurlijk zal ik zelf binnenkort iets over mijn bevindingen opschrijven.

harmir
23-12-2001, 20:34
Ik neem aan dat je de receiver hebt gekocht voor 999 zonder DVD speler. Ik heb hem ook gekocht in Nijmegen samen met de DV- 444. Ik heb deze reciever nog nergens zo goedkoop gezien.

Aangezien ik nog goede geluidsprekers moet kopen kan ik weinig over het geluid zeggen. Wel dat het een zeer forse zware bak is die ik heb moeite heb kunnen plaatsen omdat hij niet in mij kast past. Maar met mijn huidige 4 boxen (van twee verschillende oude Hifi setjes) klint het al goed.
Hiervoor heb ik wat standaard instellingen moeten veranderen zoals centerspeaker en subwoofer uitzetten. Is alleen in te stellen via de display van de recoiever, maar dat vingdt ik niet zo erg (De 859 heeft deze optie wel)

Heeft eigenlijk alles wat ik er in de toekomst mee wil doen

Alles zit er wel zeer degelijk uit en daar hou ik we van.


Nu nog fatsoenlijke boxen en subwoofer in de toekomst en het feest kan beginnen. de start is er

CoolKillaH
27-12-2001, 21:58
zo lekker aanbieding :) ik had mijn vsx839 voor 1499 (6 maanden terug) + dvd 535 voor 799 (omgebouwd)

ik ben er nogsteeds HEEL erg tevreden over.. als je het naast de concurrentie zet ( onkio / denon / marantz ) dan is dit absoluut een topper!