PDA

Bekijk de volledige versie : Red hot chili peppers - Off the map



Edwin vd Ende
23-12-2001, 11:40
Iemand toevallig deze dvd al gezien ? Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit van het geluid aangezein ik niet echt onder de indruk was van het geluid bij hun laatste concerten. Vooral de balans tussen de instrumenten was niet optimaal en ook de zang was af en toe een beetje vals. Iemand die mij kan vertellen dat het super op deze dvd staat ? Dan ga ik hem zeker kopen :)

Greetz,

Ed

Mike Philippens
23-12-2001, 12:15
Iemand toevallig deze dvd al gezien ? Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit van het geluid aangezein ik niet echt onder de indruk was van het geluid bij hun laatste concerten.
Niet onder de indruk??? Understatement of the year!
Ik was behoorlijk pissed off na dat concert. Een half jaar lang zat ik me te verheugen op het concert en dan spelen die eikels een uurtje en krassen ze op... Easy money zogezegd. Als het dan nog een beetje aan te horen was, maar het geluid was klote en ze stonden er ook bij alsof er iemand met een geweer achter ze stond. En op tv (als MTV erbij staat bv) spelen ze de sterren van de hemel. Nee...ik denk dat de heren voor mij hebben afgedaan. een vriend van me had hetzelfde op een ander concert meegemaakt dus het was niet een 'slechte dag' ofzo... En dat geintje was wel 75 piek! Zelf BZN doet beter zijn best.

Edwin vd Ende
23-12-2001, 12:20
Understatement is het zeker, maar als fan hou je je nog een beetje in. Ach het was best redelijk tijdens de harde nummers, maar alles waar ze stem van Anthony zuiver moest zijn was het.... nogal *&^%^. Maar goed..... ik hoop dat de dvd wel goed is :)

Ik was trouwens in Den Haag geweest, jij ?

Mike Philippens
23-12-2001, 15:39
Understatement is het zeker, maar als fan hou je je nog een beetje in. [knip] Ik was trouwens in Den Haag geweest, jij ?
Ik ben in Utrecht geweest (augustus geloof ik). Een oud-collega van me is in Den Haag geweest en die was dus ook weer in Utrecht. Van hetzelfde laken een pak dus...
Echt fan ben ik niet, maar wel een liefhebber en ik heb op 2 na al hun cd's en vindt ze eigenlijk allemaal wel ok. Ik denk ook wel dat ze beter kunnen, maar dat ze om een of andere reden het er gewoon niet altijd uit krijgen. Want als ik ze op tv zie zijn ze gewoon waanzinnig goed, maar ik vond ze hier zeer ongeinspireerd spelen.
Ik ga dan ook veel naar concerten, eigenlijk alleen maar als ik er wat van verwacht, qua performance of sfeer. Anders kan ik net zo goed een cd opzetten en naar de hoesfoto kijken. Ik baal er bijvoorbeeld behoorlijk van dat mijn Duitse vrinden van Rammstein uitverkocht waren, want dat is tenminste een show. Daar ga je voor naar een concert.

En wat betreft het fan zijn: ook als je fan bent kun je kritisch zijn mbt tot je idolen hoor. Anders ben je té letterlijk fan (uit het Latijn: Fanaticus). En fanatici, daar zijn er genoeg van in deze wereld....;) :rolleyes:

Edwin vd Ende
23-12-2001, 19:45
Tsja..... ik vindt ze live gewoon extra lekker klinken en al met al is mijn herinnering aan het concert wel kort maar heftig en ben ik het geluid al een beetje vergeten (verdrongen misschien :) )

Als de dvd maar goed is ga ik ervoor :)

raampie
08-01-2002, 02:11
Ik ben in Utrecht geweest (augustus geloof ik). Een oud-collega van me is in Den Haag geweest en die was dus ook weer in Utrecht. Van hetzelfde laken een pak dus...
Den Haag was slecht, Utrecht was beter, 2xTorhout en 1e keer AHOY waren zeer goed, 2e keer AHOY was fantastisch (Moby probeerde Flea (beide naakt) een verjaardagstaart in z'n gezicht te gooien, terwijl Anthony Happy Birthday to Flea zingt. Gelukkig heb ik het op CD, maar hellaas zonder beeld :D ).

Toch ben ik wel benieuwd naar deze DVD. Dus als iemand hem gezien heeft, laat even weten wat je er van vindt.