PDA

Bekijk de volledige versie : Southern Comfort



eisbaer
23-12-2001, 18:34
Vandaag southern comfort ontvangen regio2 versie van play.com. Wel een goeie film maar wat is die beeldkwaliteit een afschuwelijke tegenvaller. Echt het slechtste wat ik ooit gezien heb. Als ik dat had geweten had ik de regio1 versie geprobeerd.

eisbaer

Nathan Strik
23-12-2001, 18:42
Je moet natuurlijk NOOIT zomaar wat "proberen". Zeker niet als je online besteld.
Ik raad iedereen dan ook aan om eerst meerdere reviews te vergelijken op Internet. Met de site www.dvd-basen.dk kun je verschillende reviews vergelijken (van Regio 1, 2, etc.) en dat verminderd de kans op een miskoop aanzienlijk.

En niet om lullig te doen, maar de reviews van dvd.nl volstaan voor mij meestal niet, die zijn mij wat te braafjes. Sorry guys!

En natuurlijk bij twijfel de vele forums afzoeken!!! :D

paul knieriem
23-12-2001, 18:53
DVD Basen dk is inderdaad een vd beste review sites met de nieuwste titels.
Dit is voor mij de no 1 site om eerst info over een titel te vergaren voor ik tot aanschaf over ga.

eisbaer
23-12-2001, 20:50
Je moet natuurlijk NOOIT zomaar wat "proberen". Zeker niet als je online besteld.


Je moet ook NOOIT zomaar wat "concluderen". Op www.dvd-basen.dk staat bij video een 6. Ik heb wel meer oudere films op dvd en verwacht daarbij geen topkwaliteit maar een 6 is simpelweg te hoog gewaardeerd. Je hebt gelijk als je zegt dat je het beste meerdere reviews kunt lezen. Het is alleen jammer dat je dat op zo'n belerende manier doet.

eisbaer

Ronald Stiebolt
29-07-2003, 08:36
Ik heb 'm inmiddels ook binnen en mag ik ook nog even hier noemen dat het geluid zo verschrikkelijk slecht is (de prachtige soundtrack van Ry Cooder is helemaal vernachelt) dat ik overweeg de schijf terug te brengen....

Beeld: 4/10 - Geluid -15/10

Ernest Hamstra
29-07-2003, 10:20
En niet om lullig te doen, maar de reviews van dvd.nl volstaan voor mij meestal niet, die zijn mij wat te braafjes. Sorry guys!

:shock: Confronterend hè, zo'n oude post :wink: :lol: .

Reinbo
02-08-2003, 12:53
Je moet natuurlijk NOOIT zomaar wat "proberen". Zeker niet als je online besteld.
Ik raad iedereen dan ook aan om eerst meerdere reviews te vergelijken op Internet. Met de site www.dvd-basen.dk kun je verschillende reviews vergelijken (van Regio 1, 2, etc.) en dat verminderd de kans op een miskoop aanzienlijk.
:D

http://www.dvdcompare.org.uk/ is ook een goede