PDA

Bekijk de volledige versie : Wie heeft er nog geen oscar gewonnen en verdiend er één!



Alette1
31-05-2004, 19:01
Welke persoon zou een oscar moeten winnen volgens jullie, iemand die nog geen oscar heeft gewonnen maar hem absoluut verdiend heeft.
Zelf was ik verbaasd dat Enrico Moricone nog geen oscar heeft gewonnen voor beste filmmuziek, wel genomineerd verscheidene malen maar helaas niks gewonnen, zijn muziek is toch geniaal of ligt het aan mij :shock:
Ben benieuwd of jullie ook suggesties hebben voor iemand, graag ook waarom :D

Groetjes alette

Wizz-Art
31-05-2004, 19:18
Tom Cruise omdat ie altijd goed is en absoluut z'n best doet om in een rol te komen!

Joaquin Phoenix is nog vrij jong maar speelt z'n rollen echt vol overgave!

Lex v/d Moolen
31-05-2004, 19:26
Martin Scorsese, de man heeft zulke mooie films gemaakt.

Dennis Kuijper
31-05-2004, 19:33
Martin Scorsese, de man heeft zulke mooie films gemaakt.

Mee eens,neem aan dat Hij wel The lifetime archiefment award gehad heeft?Zo niet ,die er ook gelijk bij.

Kaplan
31-05-2004, 19:51
Albert Finney zou ook wel eens een oscar mogen krijgen.
in 40 jaar 5 maal genomineerd geweest.
Als the Gathering Storm geen tv-film was geweest had hij daar ongetwijfeld een oscar voor gekregen denk ik.

Debra Winger
3 maal genomineerd geweest onder meer voor Terms of Endearment en Shadowlands. Ze maakt tegenwoordig weer films dus wie weet.

netfox
31-05-2004, 19:52
Helaas is hij al dood, dus kan hij er geen meer winnnen, maar hij had er één moeten winnen voor beste regie of beste film: Stanley Kubrick is zijn naam.

Laurens-Jan
31-05-2004, 19:53
Morgan Freeman
Tom Cruise
George Lucas (vooral 1e SW-trilogie)

Pietse
31-05-2004, 20:06
Volgens mij heeft Edward Norton er nog geeneen gewonnen, in mijn ogen verdient hij er wel een.

R. Schaap
31-05-2004, 20:09
Volgens mij heeft Edward Norton er nog geeneen gewonnen, in mijn ogen verdient hij er wel een.
Helemaal mee eens!

Zijn rol in Primal Fear is fantastisch gespeeld.

Zijn rol in American History X vind ik ook zeer intens.

echt topacteur

yannick
31-05-2004, 20:11
Jim Carrey natuurlijk.

De Academy lijkt hem maar niet te accepteren als een serieus acteur :(

Kaplan
31-05-2004, 20:11
Helaas is hij al dood, dus kan hij er geen meer winnnen, maar hij had er één moeten winnen voor beste regie of beste film: Stanley Kubrick is zijn naam.
Helemaal mee eens, het is een beetje wrang dat de enige oscar die hij ooit heeft gewonnen was voor special effects in de film 2001 a space odyssey.

Ghansie
31-05-2004, 20:21
David Boreanaz absoluut (90 % zeker dat ie er geen gekregen heeft)

Lex v/d Moolen
31-05-2004, 20:25
Helaas is hij al dood, dus kan hij er geen meer winnnen, maar hij had er één moeten winnen voor beste regie of beste film: Stanley Kubrick is zijn naam.Helemaal mee eens, hetzelfde geldt voor Alfred Hitchcock.

Bravestarr
31-05-2004, 20:51
Samuel L Jackson

BASIL
31-05-2004, 21:01
Nelly Frijda (Flodder) :mrgreen:

pfan
31-05-2004, 23:38
Michelle Pfeiffer natuurlijk (3 maal genomineerd) :(

Gr.John

FrankGuthrie
01-06-2004, 01:05
Johnny Depp. Voor zijn rol als Captain Jack SParrow.

Maar zoals gezegd, bij de oscars is het moeilijk om met een komedierol een oscar te winnen. Erg jammer.

Beloved
01-06-2004, 08:06
Gary Oldman
Edward Norton
Samuel L Jackson

Rob Eric Blank
01-06-2004, 08:21
Samuel L Jackson
Morgan Freeman
Edward Norton
Johnny Depp

miT
01-06-2004, 10:13
Ach, de Oscars worden imho veel te serieus genomen.

Anonymous
01-06-2004, 15:27
Brad Pitt dan? heeftie al een oscar?

theThinWhiteDuke
01-06-2004, 16:09
http://www.classicphotos.com/celebs/action/f-933.jpg

theThinWhiteDuke
01-06-2004, 16:15
en uiterAART deze meneer:
http://www.omroep.nl/nps/jaarverslag2001/gfx/fotos/aartstaartjes.jpg
Meneer Aart :!:

theThinWhiteDuke
01-06-2004, 16:21
http://jayski.thatsracin.com/home/pics/bmurray.jpg
Who Ya Gonna Call?
the man who deserves the Oscar!

Tom L.
01-06-2004, 17:47
http://jayski.thatsracin.com/home/pics/bmurray.jpg
Who Ya Gonna Call?
the man who deserves the Oscar!


Helemaal mee eens... en wat denk je geven ze dit jaar een oscar aan Sean Penn :? :(

Ik vind eerder dat ze die Russel Crowe maar eens een paar oscars moeten afpakken...

netfox
01-06-2004, 17:49
Helemaal mee eens... en wat denk je geven ze dit jaar een oscar aan Sean Penn :? :(
Je hebt vast niet Mystic River gezien.

Tom L.
01-06-2004, 17:51
Helemaal mee eens... en wat denk je geven ze dit jaar een oscar aan Sean Penn :? :(
Je hebt vast niet Mystic River gezien.

Nee, nu krijg ik natuurlijk weer een hele lading vol boze reacties over me heen. Maar qua acteur vind ik Bill Murray veel beter dan Sean Penn, wat ik maar een misselijk figuur vind...

netfox
01-06-2004, 17:58
Helemaal mee eens... en wat denk je geven ze dit jaar een oscar aan Sean Penn :? :(
Je hebt vast niet Mystic River gezien.

Nee, nu krijg ik natuurlijk weer een hele lading vol boze reacties over me heen. Maar qua acteur vind ik Bill Murray veel beter dan Sean Penn, wat ik maar een misselijk figuur vind...
De oscar is niet voor een heel euvre, maar voor één bepaalde film; en als je de scene waarin Penn ontdekt dat zijn dochter vermoord is gezien hebt, weet je waarom hij de oscar verdiend heeft. Murray vond ik echt niet zo geweldig in Lost in Translation. Goed, maar minder dan Penn in Mystic River.

theThinWhiteDuke
01-06-2004, 18:29
http://jayski.thatsracin.com/home/pics/bmurray.jpg
Who Ya Gonna Call?
the man who deserves the Oscar!


Helemaal mee eens... en wat denk je geven ze dit jaar een oscar aan Sean Penn :? :(

Ik vind eerder dat ze die Russel Crowe maar eens een paar oscars moeten afpakken...
Crowe sux idd....
Bill is extreem! die kop alleen al! 8)

Ro1671
01-06-2004, 18:31
Waarom vinden jullie Crowe sucken trouwens?

theThinWhiteDuke
01-06-2004, 18:31
Helemaal mee eens... en wat denk je geven ze dit jaar een oscar aan Sean Penn :? :(
Je hebt vast niet Mystic River gezien.

Nee, nu krijg ik natuurlijk weer een hele lading vol boze reacties over me heen. Maar qua acteur vind ik Bill Murray veel beter dan Sean Penn, wat ik maar een misselijk figuur vind...
Nee hoor!
Hoewel Penn wel een sterke acteur is (oa in 21 Grams)
En dat ie ietwat apart is ben ik met je eens.

Tom L.
01-06-2004, 18:34
Waarom vinden jullie Crowe sucken trouwens?

Omdat hij bijna altijd in een of andere dramatische heldenrol speelt. Die man lijkt mij verder gewoon zo arrogant...

theThinWhiteDuke
01-06-2004, 18:34
Waarom vinden jullie Crowe sucken trouwens?
-Verkeerde uitstraling
-muv Gladiator (die wel ok was) totaal niet mijn films waar hij inzit; Romper Stomper, B.Mind, Master & Commander en al die andere zooi is imo zwaar overschat
-hij is niet "cool" (vage omschrijving, ik weet t)
-hij pikt Meg Ryan af van Dennis Quaid (Don't fuck with the Quaidster!)

theThinWhiteDuke
01-06-2004, 18:36
Waarom vinden jullie Crowe sucken trouwens?

Omdat hij bijna altijd in een of andere dramatische heldenrol speelt. Die man lijkt mij verder gewoon zo arrogant...
hehe...lempers en ik zijn t andermaal eens! zolang t maar niet over voetbal gaat :wink:

Ro1671
01-06-2004, 18:44
Dan denk ik dat jullie Russel Crowe niet hebben gezien in L.A. Confidential!

Daar issie gewoon the man !

P.S. A beautiful mind was schitterend.. knappe vent hoe hij acteerde (film gaat over mijn werkveld)

Lex v/d Moolen
01-06-2004, 18:45
Dan denk ik dat jullie Russel Crowe niet hebben gezien in L.A. Confidential!

Daar issie gewoon the man !En The Insider. Topprestatie, hij speelt zelfs Pacino weg.

Edwin Smouter
01-06-2004, 18:48
Waarom vinden jullie Crowe sucken trouwens?-hij is niet "cool" (vage omschrijving, ik
weet t)
-hij pikt Meg Ryan af van Dennis Quaid (Don't fuck with the Quaidster!)

wie is er dan wel cool? beetje gevoelssentiment bespeur ik hier bij jullie "ik hou niet van crowe" argumentatie

ik vindt crowe wel oke en in mijn ogen speelt ie goeie rollen

bill muray mag er ook 1 krijgen al vindt ik de oscar voor penn helemaal niet onverdiend ik vind hem in 21 gram geweldig en in mystic river ook erg goed

Tom L.
01-06-2004, 19:14
Dan denk ik dat jullie Russel Crowe niet hebben gezien in L.A. Confidential!

Daar issie gewoon the man !

P.S. A beautiful mind was schitterend.. knappe vent hoe hij acteerde (film gaat over mijn werkveld)

Jawel heb ik wel gezien. Vond hem nietzo bijzonder spelen...

theThinWhiteDuke
01-06-2004, 19:24
Waarom vinden jullie Crowe sucken trouwens?-hij is niet "cool" (vage omschrijving, ik
weet t)
-hij pikt Meg Ryan af van Dennis Quaid (Don't fuck with the Quaidster!)

wie is er dan wel cool? beetje gevoelssentiment bespeur ik hier bij jullie "ik hou niet van crowe" argumentatie

Een paar namen van coole lui: (slechts een vluchtige greep uit de bokaal der coolheid)
Harrison Ford, Bruce Campbell, Bill Murray, Aart Staartjes, Dirk Benedict, Walter Koenig, Warwick Davis, Johnny Depp, Robert Englund, Harry Dean Stanton, Mark Hamill, Sam Jackson, Andy Garcia.....en zo kan ik wel even doorgaan....

Edwin Smouter
01-06-2004, 19:31
Waarom vinden jullie Crowe sucken trouwens?-hij is niet "cool" (vage omschrijving, ik
weet t)
-hij pikt Meg Ryan af van Dennis Quaid (Don't fuck with the Quaidster!)

wie is er dan wel cool? beetje gevoelssentiment bespeur ik hier bij jullie "ik hou niet van crowe" argumentatie

Een paar namen van coole lui: (slechts een vluchtige greep uit de bokaal der coolheid)
Harrison Ford, Bruce Campbell, Bill Murray, Aart Staartjes, Dirk Benedict, Walter Koenig, Warwick Davis, Johnny Depp, Robert Englund, Harry Dean Stanton, Mark Hamill, Sam Jackson, Andy Garcia.....en zo kan ik wel even doorgaan....

oke :shock: robert englund :shock:

ik heb dus bijna helemaal niets met dat lijstje, smaken verschillen heel erg zie ik

theThinWhiteDuke
01-06-2004, 19:38
Waarom vinden jullie Crowe sucken trouwens?-hij is niet "cool" (vage omschrijving, ik
weet t)
-hij pikt Meg Ryan af van Dennis Quaid (Don't fuck with the Quaidster!)

wie is er dan wel cool? beetje gevoelssentiment bespeur ik hier bij jullie "ik hou niet van crowe" argumentatie

Een paar namen van coole lui: (slechts een vluchtige greep uit de bokaal der coolheid)
Harrison Ford, Bruce Campbell, Bill Murray, Aart Staartjes, Dirk Benedict, Walter Koenig, Warwick Davis, Johnny Depp, Robert Englund, Harry Dean Stanton, Mark Hamill, Sam Jackson, Andy Garcia.....en zo kan ik wel even doorgaan....

oke :shock: robert englund :shock:

ik heb dus bijna helemaal niets met dat lijstje, smaken verschillen heel erg zie ik
zou ik nog bijna de coolste van allemaal vergeten...
http://forumspam.articblue.nl/post_related/whocares/images/0640.jpg

Edwin Smouter
01-06-2004, 19:44
http://forumspam.articblue.nl/post_related/stupid/images/0067.jpg

vindt ik een betere acteur dan jouw gouden kettingen a-team geweld

Ro1671
02-06-2004, 23:30
vindt -t!

trouwens,... lekker belangrijk wie wie nou een betere acteur vind ;)

Rob P.
03-06-2004, 00:02
Waarom vinden jullie Crowe sucken trouwens?-hij is niet "cool" (vage omschrijving, ik
weet t)
-hij pikt Meg Ryan af van Dennis Quaid (Don't fuck with the Quaidster!)

wie is er dan wel cool? beetje gevoelssentiment bespeur ik hier bij jullie "ik hou niet van crowe" argumentatie

Een paar namen van coole lui: (slechts een vluchtige greep uit de bokaal der coolheid)
Harrison Ford, Bruce Campbell, Bill Murray, Aart Staartjes, Dirk Benedict, Walter Koenig, Warwick Davis, Johnny Depp, Robert Englund, Harry Dean Stanton, Mark Hamill, Sam Jackson, Andy Garcia.....en zo kan ik wel even doorgaan....

oke :shock: robert englund :shock:

ik heb dus bijna helemaal niets met dat lijstje, smaken verschillen heel erg zie ik
zou ik nog bijna de coolste van allemaal vergeten...
http://forumspam.articblue.nl/post_related/whocares/images/0640.jpg

hahaha mr T??? He ain't got shit on:

http://www.metroactive.com/papers/metro/05.16.02/gifs/allthat-david-0220.jpg


maar even on topic:

Julianne Moore
Philip Seymour Hoffman
Stanley Kubrick (voor regie!..dus niet voor effects)
Fritz Lang
David Lynch

om er maar een paar te noemen...

Anonymous
04-06-2004, 18:05
Waarom vinden jullie Crowe sucken trouwens?

Omdat hij bijna altijd in een of andere dramatische heldenrol speelt. Die man lijkt mij verder gewoon zo arrogant...


Hey nu jij dat zegt he, over Russel Crowe herinner ik mij opeens een stukje van hem wat ik laatst op tv zag. Een groep fans van hem wilden allemaal fotos. en handtekeningen enz. en hij werd gewoon een partij boos op die fans! :? lachte ze uit, noemde ze dom en achterlijk.

Hij scheepte die mensen gewoon helemaal af!

En hij liep een keer na PRECIES 3 minuten weg bij een interview van Rene Mioch ( hij zet namelijk zelf de klok erop gelijk )

Leuke acteur, maar een kloot van een kerel

theThinWhiteDuke
04-06-2004, 18:15
Waarom vinden jullie Crowe sucken trouwens?

Omdat hij bijna altijd in een of andere dramatische heldenrol speelt. Die man lijkt mij verder gewoon zo arrogant...


Hey nu jij dat zegt he, over Russel Crowe herinner ik mij opeens een stukje van hem wat ik laatst op tv zag. Een groep fans van hem wilden allemaal fotos. en handtekeningen enz. en hij werd gewoon een partij boos op die fans! :? lachte ze uit, noemde ze dom en achterlijk.

Hij scheepte die mensen gewoon helemaal af!

En hij liep een keer na PRECIES 3 minuten weg bij een interview van Rene Mioch ( hij zet namelijk zelf de klok erop gelijk )

Leuke acteur, maar een kloot van een kerelserieus: wie loopt er nou niet weg bij rene mioch?
top dat ie t 3 minuten heeft volgehouden!