PDA

Bekijk de volledige versie : aansluiten subwoofer



dwightvantiel
31-05-2004, 19:42
Hallo,

Nu is het aansluiten van een sub natuurlijk vrij simpel waneer je gebruik maakt van een kabel uit een stuk. Ivm de indeling van mijn huis zal ik een kwalitatief hoogwaardige kabel door een pvc buis moeten verwerken.
Dat betekend dus dat ik een kant zal moeten solderen.

Mijn vraag: wie kan mij advies geven/of een alternatief om mijn sub goed te kunnen verbinden.

alvast bedankt,

dwight, 8)

Johan van den D.
31-05-2004, 19:53
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo.
Een normale subwoofer kabel, want daar hebben we het hier toch over, kan je toch gewoon door de pvc pijp voeren.
In het ergste geval moet je inderdaad één kant demonteren en later weer netjes en op de juiste manier aan elkaar solderen.
Wanneer je een kelder heb zal je de kabel eventueel onder de vloer door kunnen laten lopen. :P

dwightvantiel
01-06-2004, 09:02
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo.
Een normale subwoofer kabel, want daar hebben we het hier toch over, kan je toch gewoon door de pvc pijp voeren.
In het ergste geval moet je inderdaad één kant demonteren en later weer netjes en op de juiste manier aan elkaar solderen.
Wanneer je een kelder heb zal je de kabel eventueel onder de vloer door kunnen laten lopen. :P

Het lijkt inderdaad simpel. Ik zit alleen even met het feit dat ik een digitale kabel moet solderen. Deze verbinden wil ik hoogwaardig houden, dus daarom ben ik opzoek naar mogelijke alternatieven. En inderdaad ik kan niet onder de vloer. Ik heb ook gekeken naar een mogelijke drempel maar dan krijg ik ruzie thuis!

In ieder geval bedankt voor je antwoord.

Albert Kostwinder
01-06-2004, 09:29
Een digitale kabel voor de sub?? :shock: hoe krijg je dat zo? :wink:

Johan van den D.
01-06-2004, 11:46
Een digitale kabel voor de sub?? :shock: hoe krijg je dat zo? :wink:Dit is dus inderdaad even de vraag want ook voor mij is dit de eerste keer dat ik dit hoor. :P

dwightvantiel
01-06-2004, 12:36
Een digitale kabel voor de sub?? :shock: hoe krijg je dat zo? :wink:Dit is dus inderdaad even de vraag want ook voor mij is dit de eerste keer dat ik dit hoor. :P

hoi

ja sorry coaxiaal natuurlijk........ hij kan zowel coaxiaal als digitaal gebruikt worden mijn fout
:shock: