PDA

Bekijk de volledige versie : Waarom doet Moulin Rouge het niet?



Mark Murkes
23-12-2001, 22:46
Hallo,
Heb laatst Moulin Rouge regio 1 laten overkomen; blijkt deze het niet te doen op mijn regiovrije speler (hij herkent de " verkeerde" regio). Met andere Amerikaanse DVD's heb ik hier geen last van.
Heeft iemand een dergelijke ervaring?

Gr,
Mark

Michael Law
23-12-2001, 22:57
Is de DVD misschien RCE enhanced? En is je regiovrije speler ook RCE proof ? Een regiovrije speler die niet RCE proof is, speelt dus geen regio 1 DVD's af met een RCE code.:(

Mark Murkes
23-12-2001, 23:02
De DVD is bij play247 gehaald; meestal zetten ze op de site of het RCE is; in dit geval stond het er dus niet bij.
Kans is groot dat dit dus wel het geval is (nu weet ik geen moer van RCE, maar dat neem ik dan maar aan).

Nu we toch op dit onderwerp zittenIk heb zo'n omgebouwde pioneerkit (all-in-one dingetje); weet iemand hoe je die RCE vrij kunt krijgen?
Alvast bedankt,
Gr,
Mark

doornmaal
21-01-2002, 11:25
RCE wordt (voor zo ver ik weet) alleen nog maar bij Colombia-titels gebruikt. MR is van Fox. Ik denk dus dat het iets anders is.

Als je Molin Rouge nou niet aan de gang kunt krijgen, dan wil ik 'm wel overnemen...:-)

Groeten,
Johan van Doornmaal;)

Ali baba
21-01-2002, 12:05
Ja,
ik zou de Moulin Rouge ook wel willen overnemen,
maar dan wel niet de DVD :D

darth tyranus
27-01-2002, 17:07
dat komt omdat het 20th century fox is
het probleem is dat je 20thcentury en paramount niet op elke regiovrije speler kan afspelen

Louis Bouduin
25-02-2002, 10:48
Moulin rouge speelt... gelukkig wel.
Maar ik heb The Godfather box (zone 2) en daarvan willen de eerste 2 delen niet aan de praat; al speelt hij wel op mijn pc
dvd speler.
Nogal vreemd omdat ik dit probleem nog bij geen enkele andere DVD heb aangetroffen.

Nathan Strik
25-02-2002, 18:40
RCE wordt (voor zo ver ik weet) alleen nog maar bij Colombia-titels gebruikt. Ook bij Warner gebruiken ze veel RCE. The Shining (R-1) is bijvoorbeeld RCE beveiligd...

Isil'zha
10-03-2002, 13:44
De eerste keer dat ik de Godfather 2 bekeek liep ie vast vlak voor dat de eindcredits begonnen. Ik spoelde weer terug e.d. maar hij bleef het doen. Een week later toen ik em weer bekeek deed hij niet meer moeilijk :confused: :D