PDA

Bekijk de volledige versie : SHREK 3!!!



Spacemann Spiff
02-06-2004, 16:18
Op mijn favo-site staat te lezen:

I don't even think you need me to tell you this but SHREK 3 is definitely happening. After the insane first two weekends the sequel brought in, DreamWorks is putting SHREK 3 on the fast-track, hoping for a holiday 2006 release. Peter Seaman and Jeffrey Price (THE GRINCH) have been brought in to write the script but DreamWorks is expected to bring in any number of writers from the previous films to polish as the project advances. The third film will follow Shrek as he runs afoul of King Arthur and his Knights of the Round Table. Mike Myers, Eddie Murphy, Cameron Diaz and Antonio Banderas are all expected to return to their roles and the first three are expected to make more than the $5 million they got for voicing their parts in the second film. Not bad pay for a couple days voice work huh? Since opening on May 19th, the film has grossed a whopping $261 million and should shatter FINDING NEMO's record as the highest grossing animated film of all time.

Check het zelf op: http://www.joblo.com/index.php?id=4444

Kuin
02-06-2004, 18:11
niet verkeerd :lol:

Laurens-Jan
02-06-2004, 18:23
Oud nieuws!

Usman
02-06-2004, 22:21
Er komt ook al een shrek 4 in 2008 word volgens mij een lange serie. Nu maar hopen dat het leuk blijft

Jacub86
02-06-2004, 22:23
als ze allemaal op hetzelfde niveau blijven mogen er van mij best nog wel een paar delen komen, maarja het kan ook zo zijn dat het dan z'n originaliteit verliest, maarja dat is een kwestie van afwachten

RemcoZ
08-06-2004, 11:07
Eerst deel 2 maar eens zien, ik kan niet wachten!

Ghansie
08-06-2004, 12:07
Verwacht er niet te veel van
Sequels zijn ALTIJD teleurstellend

Marcel A. de Vrije
08-06-2004, 12:46
Ho, ho!!! Da's een beetje al te gortig.... Wat dacht je van Indiana Jones, James Bond, Harry Potter, Pietje Bell, Star Trek, de eerste Star Wars trilogie..... en zo kunnen we nog wel even doorgaan!!!

JCL
08-06-2004, 16:47
Ho, ho!!! Da's een beetje al te gortig.... Wat dacht je van Indiana Jones, James Bond, Harry Potter, Pietje Bell, Star Trek, de eerste Star Wars trilogie..... en zo kunnen we nog wel even doorgaan!!!

Star Wars is natuurlijk wel als 1 groot verhaal geschreven he!

Maar idd de andere tietels die je nu noemt niet.

Ik heb ook ERG benieuwd naar Shrek 2

koudstaal
08-06-2004, 18:02
Ik ben benieuwd wat ze er van gaan maken.

Hopelijk blijft het wel een beetje op het niveau van deel 1 anders zou het echt zonde zijn.