PDA

Bekijk de volledige versie : Jamesbondbox (zonder inhoud)



M Balje
24-12-2001, 14:30
Weet iemand waar ik hier deze Jamesbondbox:

http://www.r2-dvd.org/pics/bond-box.jpg

http://www.r2-dvd.org/pics/bondbox-open.jpg


los kan kopen ?
(liefst in Amsterdam west)

Olaf M.
24-12-2001, 14:49
Ik denk niet dat je die los kan kopen.

Je zou het bij de uitgever kunnen proberen.

paul knieriem
24-12-2001, 15:10
Of je er veel aan hebt weet ik niet,maar heb deze box bij onze oosterburen zien staan(Karstad Kaufhaus in Dusseldorf)

bondfreak
24-12-2001, 16:00
Deze box (met inhoud) staat ook in verschillende winkels in Antwerpen te koop.

mijn collectie (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=doki)

Job Rijskamp
24-12-2001, 16:08
Ik ben ook op zoek naar deze box zonder inhoud. Weken geleden had ik al op internet gelezen dat MGM deze box alleen gevuld zal verkopen. Maar wie weet veranderen ze later van gedachte. De DVD's zijn trouwens exact hetzelfde als de SE's.

Rossi
24-12-2001, 19:08
Ik heb er ook nog geen 1. Waar kan ik deze box kopen in NL? Of online bestellen (regio2)?

Deef
24-12-2001, 19:11
Ik zou nog maar effe wachte als je nu de box wil kopen, de plannen zijn namelijk om deze versie eruit te halen en om een hele nieuwe boxset te maken

Deef
24-12-2001, 19:15
Ik moest effe zoeken waar ik et had gelezen maar ik heb et gevonde
http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=3&articleId=3208

Jeroen Verleun
24-12-2001, 20:21
Hmmm, ziet er wel heel erg mooi uit moet ik zeggen. Ik vroeg mij dan ook af wat de hele james bond collectie kost (alleen dvd's of in combinatie met de box)?

Job Rijskamp
24-12-2001, 20:23
Zo zie je maar weer....
Geduld is een schone zaak...
Ik heb nog geen enkele JB op dvd, dus dit is een goeie deal voor mij!

Om dezelfde reden heb ik ook nog geen Star Trek gekocht!

Ik wist het ook wel, maar ik had geen zin om een jaar of 2 te wachten op zo'n set, daarvoor ben ik te veel fan van bond-films. Bovendien zijn de huidige SE's goed genoeg en ben ik er tevreden mee. En die box past toch niet in mijn kast. En daar komt nog bij de de prijzen van bond dvd's alleen maar gestegen zijn. Nou heb ik ze nog voor een fatsoenlijke prijs kunnen halen. Nu zie ik ze links en rechts ruim 20 piek per stuk duurder liggen.

Zo'n box ziet er gelikt uit maar zodra er Beyond the ice uitkomt is die niet actueel meer en staat de nieuwste film er sneu alleen naast. Nou is voor het nieuwste deel wel ruimte vrij gelaten. Maar voor die bond daarna niet. Het lijkt me sterk dat ze na 20 bond films er de brui aan geven en nooit meer nieuwe maken.

Maar goed wie weet komt die box leeg te koop en anders is het ook geen ramp voor mij.

M Balje
24-12-2001, 23:43
Ik wist het ook wel, maar ik had geen zin om een jaar of 2 te wachten op zo'n set, daarvoor ben ik te veel fan van bond-films. Bovendien zijn de huidige SE's goed genoeg en ben ik er tevreden mee. En die box past toch niet in mijn kast. En daar komt nog bij de de prijzen van bond dvd's alleen maar gestegen zijn. Nou heb ik ze nog voor een fatsoenlijke prijs kunnen halen. Nu zie ik ze links en rechts ruim 20 piek per stuk duurder liggen.

Zo'n box ziet er gelikt uit maar zodra er Beyond the ice uitkomt is die niet actueel meer en staat de nieuwste film er sneu alleen naast. Nou is voor het nieuwste deel wel ruimte vrij gelaten. Maar voor die bond daarna niet. Het lijkt me sterk dat ze na 20 bond films er de brui aan geven en nooit meer nieuwe maken.

Maar goed wie weet komt die box leeg te koop en anders is het ook geen ramp voor mij.

Ik ben ook een grote Jamesbondfan en kocht bijna alle se Jamesbond dvd's voor ongeveer 45,- perstuk inclusief verzendkosten.
En kon daarom ook niet wachten,maar ik wil juist daarom ook zoon box.

Nog even een punt,het is nog niet zeker of Bond 20 Beyond the ice gaat heten,want Ice breaker is ook genoemd.

M Balje
24-12-2001, 23:47
Hmmm, ziet er wel heel erg mooi uit moet ik zeggen. Ik vroeg mij dan ook af wat de hele james bond collectie kost (alleen dvd's of in combinatie met de box)?

voor 40,- perstuk + 4,90 verzendkosten (hoe meer je dvd's je koopt hoe goed koper zijn de verzendkosten.)

De dvd's zijn Se en Geseald

Meer weten ga dan naar :

http://www.dvdstore-online.com

of mail Theo op:

g.berendsen@chello.nl

Ik heb ze daar zelf ook gekocht.

Jeroen Verleun
25-12-2001, 15:49
Dvdstore-online.nl heeft slecht 2 james bond films. In winkels als de FRS zie ik ze ook niet liggen en in de MM waar ik laatst voor het eerst was, zag ik ook niets liggen. Op een site als play247.com kosten ze 53 piek p/st excl. verzendkosten. Dus ik vroeg mij af waar je zoiets in 1 keer allemaal zou kunnen kopen voor een goede prijs en eventueel ook de box?

M Balje
25-12-2001, 17:00
Dvdstore-online.nl heeft slecht 2 james bond films. In winkels als de FRS zie ik ze ook niet liggen en in de MM waar ik laatst voor het eerst was, zag ik ook niets liggen. Op een site als play247.com kosten ze 53 piek p/st excl. verzendkosten. Dus ik vroeg mij af waar je zoiets in 1 keer allemaal zou kunnen kopen voor een goede prijs en eventueel ook de box?

DVDSTORE-ONLINE.COM

(zie verhaal van mij boven jou reactie)

Jeroen Verleun
25-12-2001, 18:01
Sorry, ik bedoelde dvdstore-online.com, die heeft slechts 2 james bond films. En dvdstore.com is van amazon.com is erg duur.

M Balje
25-12-2001, 18:33
Sorry, ik bedoelde dvdstore-online.com, die heeft slechts 2 james bond films. En dvdstore.com is van amazon.com is erg duur.

Heb je Theo wel gemaild,je kan het hem persoonlijk vragen,dit is zijn mail adres: g.berendsen@chello.nl

Want volgens mij verkoopt hij er meer dan twee ...
(op zijn site staan er altijd maar twee als voorbeeld)

Harry stadman
25-12-2001, 18:51
bij de media markt in groningen heb ik er een stuk of wat zien liggen!zeker wel een stuk of 7 bond films!wat oudere en nieuwere films!

die bond verzamelband is trouwens alleen in duitsland te krijgen.althans, was de bedoeling dat dat een duitsland exclusive zou worden.is wel erg prijzig heb ik begrepen. mischien komt er ook ooit zoiets in nederland uit?!

M Balje
26-12-2001, 14:23
bij de media markt in groningen heb ik er een stuk of wat zien liggen!zeker wel een stuk of 7 bond films!wat oudere en nieuwere films!

die bond verzamelband is trouwens alleen in duitsland te krijgen.althans, was de bedoeling dat dat een duitsland exclusive zou worden.is wel erg prijzig heb ik begrepen. mischien komt er ook ooit zoiets in nederland uit?!

Los (zonde de films) of alleen met de films inbegrepen ?

Job Rijskamp
26-12-2001, 16:59
die bond verzamelband is trouwens alleen in duitsland te krijgen.althans, was de bedoeling dat dat een duitsland exclusive zou worden.is wel erg prijzig heb ik begrepen. mischien komt er ook ooit zoiets in nederland uit?!

De Nederlandse markt is voor dit soort speciale producten natuurlijk weer te klein en dus kan het niet uit om het hier ook te verkopen. Dat zul je altijd weer zien.

paul knieriem
26-12-2001, 20:51
Als je in de gelegenheid bent,een keer shoppen in Dld is sowieso interesant,de prijzen zijn veel lager als bij ons, en het assortiment is vele malen groter.

M Balje
26-12-2001, 23:34
Meschien komt het ooit nog hier heen,want nu de euro gaat komen denken ze er meschien beter over na.
Het is afwachten...

Johan Berkhout
31-12-2001, 08:40
even terug komen op de Duitse Exlisive Box van James bond...

zijn die dan duits gedubbed of gewoon Origineel met ondertitels ?