PDA

Bekijk de volledige versie : Terminator 2 Silver tin edition



Anonymous
04-06-2004, 17:59
Ik heb hem ooit een keer zien liggen in een winkel, maar toen niet gekocht. Iemand een idee waar hij nog te koop is?

pokalapoketl
04-06-2004, 18:14
Ik had deze een aantal weken in de plaatselijke Bart Smit gekocht voor €7,- ( :!: ) maar ik weet niet of dat een landelijke actie is.

Jurgen V
04-06-2004, 18:32
Ik had deze een aantal weken in de plaatselijke Bart Smit gekocht voor €7,- ( :!: ) maar ik weet niet of dat een landelijke actie is.

Ligt eraan per filiaal wat ze hebben liggen. In ieder geval is deze nu OOP (out of print) dus probeer ebay of check hier regelmatig.

Bij te koop:
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=45294

Het is wat meer dan 7 euro dus ik zou als ik jouw was je lokale bart smit proberen. Feit blijft dat deze niet meer gemaakt word dus voor die 26 euro zit je niet eens zo slecht.

Erwin_W
04-06-2004, 18:33
wow 7 euro! toch maar ff kijken binnenkort.. :) In welke plaats had je deze gezien? En waren er nog meer?

pokalapoketl
04-06-2004, 20:08
Filiaal Bovenkarspel (Noord Holland), het was de enige er was. Ik stond er zelf ook van te kijken.

Niels Simons
04-06-2004, 20:21
ik ben dus idd die verkoper :twisted:

ik wens je bij voorbaat veel succes met je kruistocht,en spreek je over een paar weken wel mocht je er echt 1 willen.

t ding is echt nergens meer te vinden voor redelijke prijs,kom zelf in veel winkels en nergens meer te zien...(of voor 38 euro of zo...)

mazzel,niels

Anonymous
04-06-2004, 20:50
Mocht ik hem niet kunnen vinden, contact ik jou Niels


Greetz

Niels Simons
04-06-2004, 21:06
succes!!oh ja,en mocht ie ergens goedkoop opduiken,ik heb altijd interesse in meer exemplaren,dus stuur evt maar een pm... :wink:

mazzel,niels

Timothy
04-06-2004, 22:48
Onze lokale Intertoys heeft hem ook liggen (2 stuks), maar het is gewoon te erg hoe die er uitzien. Krassen, lastige stickers, en meer van dat soort ongein...

Was geloof ik ook iets van 10 euro, maar als je dan toch voor de tin gaat, dan ook voor een mooie dacht ik zo :)

disone
04-06-2004, 23:00
Heb nog zo'n tin liggen... Mag je zo hebben (zonder DVD dan). Gooi die kartonnen dingen meestal weg (Nemo, Star Trek enzo) maar deze was handig voor schroefjes :)

PM me ff je adres dan gooit ik m op de post, stop ik me gegevens erbij, maak je geld over bij ontvangst.

Anonymous
05-06-2004, 10:43
disone je hebt pm

:)

mokka
05-06-2004, 15:02
Heb nog zo'n tin liggen... Mag je zo hebben (zonder DVD dan). Gooi die kartonnen dingen meestal weg (Nemo, Star Trek enzo) maar deze was handig voor schroefjes :)

PM me ff je adres dan gooit ik m op de post, stop ik me gegevens erbij, maak je geld over bij ontvangst.

:?

Anonymous
05-06-2004, 17:18
Heb nog zo'n tin liggen... Mag je zo hebben (zonder DVD dan). Gooi die kartonnen dingen meestal weg (Nemo, Star Trek enzo) maar deze was handig voor schroefjes :)

PM me ff je adres dan gooit ik m op de post, stop ik me gegevens erbij, maak je geld over bij ontvangst.

:?


daar is al over gesproken mokka haha ;)

Kees Hoekerd
13-06-2004, 15:12
Heb nog zo'n tin liggen... Mag je zo hebben (zonder DVD dan). Gooi die kartonnen dingen meestal weg (Nemo, Star Trek enzo) maar deze was handig voor schroefjes :)

PM me ff je adres dan gooit ik m op de post, stop ik me gegevens erbij, maak je geld over bij ontvangst.
Lijkt me handig om die dvd er wel bij te doen.

Want als je de dvd koopt zonder tinnen hoes is het toch de 1-disc?

Hoe kwam Argonath dan aan een 2 disc editie zonder tin?

DataHolic
13-06-2004, 16:36
Dacht er laatst ook over na, je ziet ze idd nergens meer...

Juist wel positief dacht ik zo. Krijgen ze toch wat meerwaarde.

en je kan er altijd nog naar kijken op mijn collectie foto bijv. :)
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=461016#461016
ok, geen leuk grapje ;)

KunDun
13-06-2004, 16:50
hij is nog steeds te krijgen bij play.com in de UK ,
je heb alleen wel een CC nodig .

Ik heb trouwens ook de UK versie van de "TIN" omdat ik het hoesje
veel mooier vond dan die RCV versie !

Gert Paassen
16-06-2004, 21:56
Wat is daar zo bijzonder aan? Gaat het om het blikkie of om de film.
tin case moet ik nog wel ergens hebben liggen.

Gert

FredKroket
03-07-2005, 23:36
http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=160

Sinds de R2NL tin nergens meer te verkrijgen valt, vraag ik me af of de R2UK U.E momenteel nog in tin te kopen valt. Op de bovengenoemde site staat namelijk dat er nu ook amaray cases in omloop zijn... dus wie weet nog een site waar wel de R2UK Terminator 2 Ultimate Edition TINCASE verkocht wordt?

Frank
03-07-2005, 23:41
http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=160

Sinds de R2NL tin nergens meer te verkrijgen valt, vraag ik me af of de R2UK U.E momenteel nog in tin te kopen valt. Op de bovengenoemde site staat namelijk dat er nu ook amaray cases in omloop zijn... dus wie weet nog een site waar wel de R2UK Terminator 2 Ultimate Edition TINCASE verkocht wordt?

Volgens mij zijn de tins in Engeland oolk uitverkocht.

mokka
04-07-2005, 15:18
http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=160

Sinds de R2NL tin nergens meer te verkrijgen valt, vraag ik me af of de R2UK U.E momenteel nog in tin te kopen valt. Op de bovengenoemde site staat namelijk dat er nu ook amaray cases in omloop zijn... dus wie weet nog een site waar wel de R2UK Terminator 2 Ultimate Edition TINCASE verkocht wordt?

de UK tincase is ook al lang OOP.
als je intresse hebt, ik heb er nog een te koop (geseald) :wink:

FredKroket
04-07-2005, 15:27
Nee dank je ik hoef hem niet tegen woekerprijzen ;)

Henk van der Weerdt
22-07-2005, 14:13
mm heb net op dvdcompare gekeken en zie dat er tig uitvoeringen zijn, alleen al als Regio2

Iemand een beetje een overzichtelijk lijstje van alle Regio2 uitgaves?
Yep: ben idd een van die T2 fans 8)

Philippe
22-07-2005, 15:28
mm heb net op dvdcompare gekeken en zie dat er tig uitvoeringen zijn, alleen al als Regio2

Iemand een beetje een overzichtelijk lijstje van alle Regio2 uitgaves?
Yep: ben idd een van die T2 fans 8)

De beste uitvoeringen (zowel qua beeld- en geluidskwaliteit als qua verpakking) vind ik:

R1 Ultimate Edition (Tin)
R2 NL Silver Tin

FredKroket
22-07-2005, 15:37
Jammer dat er zoveel threads hiervan zijn.. komt de overzichtelijkheid niet ten goede. Ik heb de volgende besteld, voor €6,99 lijkt mij dat niet mis:

De R2UK Ultimate Edition
http://www4.cd-wow.net/detail_results_2.php?product_code=5074&subcat=region2

Harry stadman
22-07-2005, 15:45
mm heb net op dvdcompare gekeken en zie dat er tig uitvoeringen zijn, alleen al als Regio2

Iemand een beetje een overzichtelijk lijstje van alle Regio2 uitgaves?
Yep: ben idd een van die T2 fans 8)

De beste uitvoeringen (zowel qua beeld- en geluidskwaliteit als qua verpakking) vind ik:

R1 Ultimate Edition (Tin)
R2 NL Silver Tin

Ik heb de r2nl zwarte tin. Ik neem aan dat dat hetzelfde is?
:?

Deze heeft overigens al fantastisch beeld en geluid! :wink:

Martin Z.
22-07-2005, 15:53
Jammer dat er zoveel threads hiervan zijn.. komt de overzichtelijkheid niet ten goede. Ik heb de volgende besteld, voor €6,99 lijkt mij dat niet mis:

De R2UK Ultimate Edition
http://www4.cd-wow.net/detail_results_2.php?product_code=5074&subcat=region2

eehhhhhhhh................... is die met of zonder?? :)

FredKroket
22-07-2005, 15:56
Jammer dat er zoveel threads hiervan zijn.. komt de overzichtelijkheid niet ten goede. Ik heb de volgende besteld, voor €6,99 lijkt mij dat niet mis:

De R2UK Ultimate Edition
http://www4.cd-wow.net/detail_results_2.php?product_code=5074&subcat=region2

eehhhhhhhh................... is die met of zonder?? :)

Met of zonder wat? Tinnen blik? Ik moet hem nog binnen krijgen maar ik denk dat het een normale verpakking is.

Harry stadman
22-07-2005, 15:58
Jammer dat er zoveel threads hiervan zijn.. komt de overzichtelijkheid niet ten goede. Ik heb de volgende besteld, voor €6,99 lijkt mij dat niet mis:

De R2UK Ultimate Edition
http://www4.cd-wow.net/detail_results_2.php?product_code=5074&subcat=region2

eehhhhhhhh................... is die met of zonder?? :)

Zonder tin. :wink:

Aangezien ik al het blik heb, kan ik indedrdaad mischien deze erin doen.
Maar ik denk dat de films gelijk zijn. De tin van mij heeft 1 disc maar de specificaties zijn gelijk. Dus ook dts enz. Allen een extra disc voor de extra's dus. :wink:

Martin Z.
22-07-2005, 15:59
Jammer dat er zoveel threads hiervan zijn.. komt de overzichtelijkheid niet ten goede. Ik heb de volgende besteld, voor €6,99 lijkt mij dat niet mis:

De R2UK Ultimate Edition
http://www4.cd-wow.net/detail_results_2.php?product_code=5074&subcat=region2

eehhhhhhhh................... is die met of zonder?? :)

Zonder tin. :wink:

kon het proberen natuurlijk :lol:

Harry stadman
22-07-2005, 16:05
Jammer dat er zoveel threads hiervan zijn.. komt de overzichtelijkheid niet ten goede. Ik heb de volgende besteld, voor €6,99 lijkt mij dat niet mis:

De R2UK Ultimate Edition
http://www4.cd-wow.net/detail_results_2.php?product_code=5074&subcat=region2

eehhhhhhhh................... is die met of zonder?? :)

Met of zonder wat? Tinnen blik? Ik moet hem nog binnen krijgen maar ik denk dat het een normale verpakking is.

het leuke is, dat in de tin ook een gewone verpakking zit met de film erin.
Ik kan zo de 1 disc vervangen voor de 2 disc ultimate edition. :wink:

Philippe
22-07-2005, 16:24
mm heb net op dvdcompare gekeken en zie dat er tig uitvoeringen zijn, alleen al als Regio2

Iemand een beetje een overzichtelijk lijstje van alle Regio2 uitgaves?
Yep: ben idd een van die T2 fans 8)

De beste uitvoeringen (zowel qua beeld- en geluidskwaliteit als qua verpakking) vind ik:

R1 Ultimate Edition (Tin)
R2 NL Silver Tin

Ik heb de r2nl zwarte tin. Ik neem aan dat dat hetzelfde is?
:?

Deze heeft overigens al fantastisch beeld en geluid! :wink:

Op R2 NL is er geen zwarte tin verschenen, de zwarte tin is enkel in de UK verschenen maar hij ligt inderdaad ook hier in de winkels als import. De beeld- en geluidskwaliteit van die uitgave is eveneens dik in orde.

Harry stadman
22-07-2005, 16:29
mm heb net op dvdcompare gekeken en zie dat er tig uitvoeringen zijn, alleen al als Regio2

Iemand een beetje een overzichtelijk lijstje van alle Regio2 uitgaves?
Yep: ben idd een van die T2 fans 8)

De beste uitvoeringen (zowel qua beeld- en geluidskwaliteit als qua verpakking) vind ik:

R1 Ultimate Edition (Tin)
R2 NL Silver Tin

Ik heb de r2nl zwarte tin. Ik neem aan dat dat hetzelfde is?
:?

Deze heeft overigens al fantastisch beeld en geluid! :wink:

Op R2 NL is er geen zwarte tin verschenen, de zwarte tin is enkel in de UK verschenen. De beeld- en geluidskwaliteit van die uitgave is eveneens dik in orde.

daar zat ik zelf ook al aan te denken...ik wist niet meer waar ik hem vandaan had. Het zal inderdaad wel de uk tin zijn. :wink:

Daar deze tin uitvoering dezelfde specificaties heeft als de 2disc ultimate edtion, zijn beeld en gluid inderdaad meer dan dik in orde! :wink:
Ook de opdruk op de amaray zelf is gelijk aan de 2 disc ultimate edition, volgens mij.

Jurgen V
22-07-2005, 18:56
De UK tin is een tijdje verkrijgbaar geweest bij o.a. FRS.

slindenau
23-07-2005, 12:42
Geweest ja, maar zoals al eerder hier gepost zijn zowel silver als black nu OOP.

Persoonlijk heb ik geluk gehad dat ik de black tin in een 3 voor 25 actie heb kunnen kopen, wat ik eerst niet eens van plan was :) (een van de drie was niet meer leverbaar, toen maar die tin gekozen).

Hotse
23-07-2005, 12:45
Geweest ja, maar zoals al eerder hier gepost zijn zowel silver als black nu OOP.

Persoonlijk heb ik geluk gehad dat ik de black tin in een 3 voor 25 actie heb kunnen kopen, wat ik eerst niet eens van plan was :) (een van de drie was niet meer leverbaar, toen maar die tin gekozen).

Ik heb ze nu beide (nouja de silver in bestelling). Ik wou de Black Tin ook halen bij FRS, maar natuurlijk te lang uitgesteld en toen ik 'm wou bestellen was ie niet meer leverbaar. Toen snel bij VanLeest in bestelling gezet (wat nog wel lukte), maar die werd gecancelled (na ongeveer 1.5 maand erop gewacht te hebben). Maar gelukkig is er dan nog zoiets als dit forum, waar ik beide edities vandaan heb :D .