PDA

Bekijk de volledige versie : zwarte lijst



Martin de Goeij
25-12-2001, 14:32
Misschien is dit al ter sprake geweest (ik heb nog niet alles gelezen), maar is er ook een zwarte lijst (al dan niet op te richten), m.b.t. sites waar je cd's/dvd's kan kopen?

Ik vraag me dat af, omdat ik een bestelling geplaatst heb bij een
belgische site, het geld (internetbankieren) heb over gemaakt, en na een 6 mnd nog geen cd heb. En na x bellen, faxen email etc. Gelukkig mijn enige slechte ervaring tot nu toe::confused:

Edwin vd Zwaard
26-12-2001, 11:00
Bij wat voor site moet je in vredesnaam via bankieren betalen... als er geen mogelijkheid is om met creditcard te betalen, dan vertrouw ik de boel al niet, aangezien de site dan zodanig amateuristisch is, dat het vragen is om problemen...

Edwin

Martin de Goeij
26-12-2001, 11:59
Bij wat voor site moet je in vredesnaam via bankieren betalen... als er geen mogelijkheid is om met creditcard te betalen, dan vertrouw ik de boel al niet, aangezien de site dan zodanig amateuristisch is, dat het vragen is om problemen...

Edwin

Niet dat je reply tevens mijn vraag was, wil ik hem toch even beantwoorden:

Je "moet" helemaal niet met :confused: bankieren betalen. de creditcard gebruik ik alleen voor buitenlandse bestellingen. De afwezigheid van een betalingsmogelijkheid via creditcard zegt
evenmin iets..

ps: Internetbankieren werkt perfect

Edwin vd Zwaard
26-12-2001, 12:03
ps: Internetbankieren werkt perfect

Jah dat merk ik... 6 maanden zei je !? :D

Internet bankieren is goed, maar niet om dingen te bestellen.. En de afwezigheid van de mogelijkheid om met creditcard te bestellen, betekend dat er niet tot nauwelijks een mogelijkheid is om internationaal te bestellen...

En als een e-commerce internetsite (wat toch wereldwijd is) niet internationaal kan/wil handelen... dan is het amateuristisch...

Edwin

Martin de Goeij
26-12-2001, 12:12
Jah dat merk ik... 6 maanden zei je !? :D --->Yes, maar dat ligt aan de lakse belgische winkel. Het geld was heel snel overgeboekt, dankzij Internetbank.;)

Internet bankieren is goed, maar niet om dingen te bestellen.. En de afwezigheid van de mogelijkheid om met creditcard te bestellen, betekend dat er niet tot nauwelijks een mogelijkheid is om internationaal te bestellen...----> wordt wel lastiger dan en zul je een alternatiief moeten hebben :D

En als een e-commerce internetsite (wat toch wereldwijd is) niet internationaal kan/wil handelen... dan is het amateuristisch...--------->daar hebben ze zich zelf dan mee:)

Edwin

Martin71

Edwin vd Zwaard
26-12-2001, 12:13
Ik ben blij dat je het met me eens bent ... :p

Edwin

Martin de Goeij
26-12-2001, 12:18
Ik ben blij dat je het met me eens bent ... :p

Edwin

Op hoofdlijnen ja. Mbt deze discussie (wel leuk, semi-live) zeg ik nog dat als er geen betaling via cc mogelijk is, het bv via Internetbankieren - in mijn geval abnamro - kan:D

Martin de Goeij
26-12-2001, 12:20
kunnen we dan nu terug naar het hoofdonderwerp? dwalen wat af:confused:

Edwin vd Zwaard
26-12-2001, 12:24
uhh... ja.. :D

Zwarte lijst--> GO GO GO ...

Edwin

Hanna
28-12-2001, 11:44
waarom zijn jullie allemaal zo gefixeerd op die creditcard? op bol.com kun je met acceptgiro betalen, en das nog heel wat makkelijker, bovendien levert bol (met enige uitzonderingen daar gelaten) binnen een week! snap dus niet waar jullie moeilijk over doen........

Ge611
28-12-2001, 13:35
bovendien levert bol (met enige uitzonderingen daar gelaten) binnen een week
met enige uitzonderingen ?????????????????????????????????????????????????? ???????

http://www.plauder-smilies.de/lach.gif

Alex van den Berg
28-12-2001, 15:14
Ik heb een paar keer iets bij bolletje besteld... Tot nu toe geen klachten... Inderdaad; Over het algemeen levering binnen een week.
Het is een keer gebeurd dat een bestelling maar niet kwam... tijdens een telefoontje werd de oude bestelling, welke volgens Bol wel was verstuurd, geannuleerd en opnieuw ingevoerd. Een paar dagen later kwam de bestelling alsnog binnen... :)

Hanna
28-12-2001, 16:05
ik reageer nu even op Ge611...

ja inderdaad ja, op enige uitzonderingen daargelaten. als de bestellingen langer dan een week duren is het meestal het geval dat het komt omdat de desbetreffende artikelen geïmporteerd moeten worden, hoe had je gedacht dat ze dat sneller konden doen? per nimbus 2000???????? ik vind niet dat je kunt klagen over bol, het is en blijft een prima service. ik hou er niet van als mensen in mijn prive gegevens kunnen gaan snuffelen en vind boven alle voordelen nog het grootste voordeel dat je met die fijne acceptgiro'tjes kunt betalen.....

Martin de Goeij
28-12-2001, 20:17
waarom zijn jullie allemaal zo gefixeerd op die creditcard? op bol.com kun je met acceptgiro betalen, en das nog heel wat makkelijker, bovendien levert bol (met enige uitzonderingen daar gelaten) binnen een week! snap dus niet waar jullie moeilijk over doen........

"Fixatie":confused: valt wel mee, als je de berichten goed gelezen hebt, want dat is niet het onderwerp van gesprek.
Bol.com is wel handig met accept's, maar kan helaas niet alles leveren, dat maakt o.a. een cc noodzakelijk;) Je bent liefhebber of niet, toch?

gr,

martin71

Hanna
28-12-2001, 23:02
"Fixatie":confused: valt wel mee, als je de berichten goed gelezen hebt, want dat is niet het onderwerp van gesprek.


nee, weet wel degelijk dat dat niet het onderwerp van gesprek was, maar als jij misschien wat beter had opgelet had je kunnen merken dat gesprekken soms onverwachts andere wegen inslaan, snap je??? ;)

groetjes

Martin de Goeij
29-12-2001, 12:18
nee, weet wel degelijk dat dat niet het onderwerp van gesprek was, maar als jij misschien wat beter had opgelet had je kunnen merken dat gesprekken soms onverwachts andere wegen inslaan, snap je??? ;)

groetjes

Ik geloof dat ik dat zelf al had opgemerkt...:D

Hanna
29-12-2001, 12:22
Ik geloof dat ik dat zelf al had opgemerkt...:D

breng er dan iets meer begrip voor op... oké?
dan snap je zelf ook wel dat dat heus niet expres gaat.
maarre, we zullen weer teruggaan naar het geweldige onderwerp van deze threat:rolleyes:

groetjessss

Martin de Goeij
30-12-2001, 12:47
breng er dan iets meer begrip voor op... oké?<------hoezo & waarvoor:]confused: wil ik best, maar als je een opmerking plaatst, kun je er een terug verwachten, wees dan wel sportief. Overigens reageer je erg gevoelig tot nu toe in deze kwestie.:rolleyes:

dan snap je zelf ook wel dat dat heus niet expres gaat. <----- heb ik nooit beweerd:eek:

maarre, we zullen weer teruggaan naar het geweldige onderwerp van deze threat:<------ goed idee, maar van mij mag deze opgeheven worden, aangezien het onderwerp niet ter sprake komt, dat bewijst je post maar weer...:D

groetjessss groetjes terug

Martin de Goeij
30-12-2001, 14:17
groetjes terug

Jaaa, en dat brengt mij op het volgende: hoe en wie kan deze thread opheffen? :confused:
De anti-climax was leuk, maar mag van mij ophouden (en ik denk van Hanna ook;)

my dvd's (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=Martin71)

Alex van den Berg
30-12-2001, 16:02
wie kan deze thread opheffen? :confused:
De anti-climax was leuk, maar mag van mij ophouden (en ik denk van Hanna ook;) Bij deze... Gesloten! :)