PDA

Bekijk de volledige versie : Dutch Filmworks koop nieuwe films aan in Cannes



Eric van Ballegoie
07-06-2004, 13:00
Dutch Filmworks koop nieuwe films aan in Cannes



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1346)

Philippe
07-06-2004, 13:41
Escape met Jean Reno lijkt wel een aardige film te gaan worden. Ben ook wel benieuwd naar Kumite met Van Damme. Bloodsport was destijds een behoorlijke genrefilm, tijd dat Van Damme eindelijk nog eens zo'n type film maakt waarmee het voor hem allemaal begon.

Surya
07-06-2004, 16:09
Ik heb de indruk dat ze meer naar de status van de acteurs gekeken hebben dan naar de film zelf, want ik durf wedden dat er veel betere in de aanbieding waren daar in Cannes...

EDIT: aha, ik zie het al. Deze zijn nog niet uit, en vaak nog niet gemaakt zelfs. Vele staan nog niet op IMDb, of toch enkel als in pre-production...

scheur
07-06-2004, 16:37
Paul Walker de nieuwe held van Hollywood???? :?
Zeker van het direct op dvd shit...... :evil:

Philippe
07-06-2004, 16:58
Paul Walker de nieuwe held van Hollywood???? :?


Moest ook lachen toen ik dit las. :lol: :lol: Paul Walker, belachelijk zeg. :twisted:

Surya
07-06-2004, 17:26
Paul Walker de nieuwe held van Hollywood???? :?

Moest ook lachen toen ik dit las. :lol: :lol: Paul Walker, belachelijk zeg. :twisted:
Idd. Hij is een compleet nontalent, en zijn kunde om goede scripts uit te kiezen is al even goed als zijn talent.
Laatst nog Timeline geprobeerd, maar na 45 minutjes ging het echt niet meer...

Reinbo
07-06-2004, 19:05
Kumite, geschreven door Jean-Claude van Damme, ....Die moet ik hebben. :lol:

Gerben van der Leun
07-06-2004, 20:58
Het zijn ook de echte Cannesfilms, gelukkig dat DFW deze onderhanden neemt. Zo blijven de echt belangrijke films paraat voor een mooie release.

Maarten van Krimpen
08-06-2004, 12:46
2001 Maniacs zal er bij mij wel ingaan denk ik. Heerlijk, slasherfilms!

Zaltman
08-06-2004, 18:50
Van Damme’s tegenstander in Kumite is de legendarische Bolo Yeung (Bloodsport, Enter the Dragon, Double Impact)

Legendarisch? :lol:

SkyW@lker
11-06-2004, 11:16
Pacino lijkt weer op automatische piloot te gaan. Kumite is wel interessant aangezien Van Damme terug naar zijn beginjaren keert. Slasher-remakes zeggen me niets :shock: , dat hier nog een publiek voor is. Er is gewoon een overaanbod van die tienerhorrorfilms. Escape lijkt me ook erg goed , Reno is steeds leuk om zien en het concept ziet er vermakelijk uit.