PDA

Bekijk de volledige versie : Labirinth



HarryCallehan
25-12-2001, 18:33
Hallo,

Weet iemand of de film Labirinth van Jim Henson, met David Bowie, op DVD R2 uitgebracht is ?

Alvast bedankt...

DH

JoeCool
25-12-2001, 20:13
Volgens "The Internet Movie Database" wel.

http://us.imdb.com/DVD?0091369#AC2UK

Frank
25-12-2001, 20:28
Labyrinth is voor zover ik weet in Frankrijk en Engeland op DVD uitgebracht door Columbia TriStar. Deze DVD bevat geen Nederlandse ondertiteling, alleen Engelse, Spaanse, Franse en Duitse. In Nederland is de DVD (nog) niet uitgebracht, waarschijnlijk omdat Columbia TriStar in Nederland niet over de rechten beschikt om de film uit te brengen. De DVD is vrij makkelijk verkrijgbaar bij verschillende vestigingen van de Free Record Shop (Franse versie) en VanLeest (Engelse versie). De Franse versie is goedkoper dan de Engelse.

HarryCallehan
26-12-2001, 22:44
Hoi,

Bedankt voor de reactie. Ik ga eens rondsnuffelen.

DH

HarryCallehan
11-02-2005, 20:30
Voor de liefhebbers:

Ik zag bij Play.com een superbit versie van Labirinth inclusief
Dutch Subs ! voor € 16

HC

Jordy van Buel
11-02-2005, 20:38
Voor de liefhebbers:

Ik zag bij Play.com een superbit versie van Labirinth inclusief
Dutch Subs ! voor € 16

HC

Volgens mij staat die ook bij FRS, maar zeker weten doe ik dat niet
Ik heb al een tijd de R2UK versie en die kan ik iedereen aanraden .. blijft een erg leuke film

Rob van Kempen
01-04-2005, 14:53
In augustus komt Labyrinth op dvd als Columbia Classics Collection! :D

Na Das Boot, Taxi Driver, Easy Rider en Lawrence Of Arabia is Bridge On The River Kwai de vijfde film in de Columbia Classic Collection. Deze collectie geeft legendarische films een speciale verpakking en vele extra’s op dvd, wardoor ook de dvd-release een legendarische status meekrijgt. In het uit 1957 stammende Bridge On The River Kwai zien we hoe Britse krijgsgevangenen in de jungle werken aan een spoorweg voor de Japanners, zonder dat zij weten dat de geallieerden een plan beramen die spoorweg te vernietigen. Aan de Columbia Classic Collection-reeks komt voorlopig nog geen eind. In juni verschijnt de poppenanimatie The Dark Crystal van Muppets-bedenker Jim Henson, gevolgd door Steven Spielbergs klassieker Close Encounters Of The Third Kind. In augustus kunnen we Labyrinth, met David Bowie in een hoofdrol, verwachten.
bron (http://www.dvdencd.nl/product_detail.php?id=117)

Beschuitfluiter
01-04-2005, 14:55
ik heb hem thuis als superbit liggen...

Ramon van Dam
01-04-2005, 17:18
Crap, nou heb ik vorige week de UK-versie gekocht :P