PDA

Bekijk de volledige versie : Hoe wordt er gehandeld bij beschadigde DVD



tand
07-06-2004, 17:46
Hi,

vraagje...hoe gaan jullie handelen als:

1) Je een dvd ontvangt dat is beschadigd.

2)Zelf een DVD stuurt dat beschadigd is?

Zijn hier regels over?

Harry B.
07-06-2004, 17:49
Wel, als het een gevolg is van een slechte verpakking zou ik diegene direct een - geven.

Martin Stanneveld
07-06-2004, 17:58
Als iemand een dvd aanbied al zo goed als nieuw of in perfecte staat en je ontvangt hem in een slechte staat, kun je een - geven.

Als je zelf zoiets doet kun je natuurlijk ook een min verwachten. Als je eenmaal een min hebt dan is het vertrouwen bij andere forumleden weg.

tand
08-06-2004, 01:06
Verpakking is OK...

Tuurlijk vraag je wel door bij het aankoop, maar hier is geen sprake van een "slechte"staat. Maar van een defecte dvd.
Een dvd kan toch niet van de een op een ander dag ineens defect(wordt niet door DVDspeler meer gelezen) raken.
Of wel soms.

De opmerkingen van de verkoper doet mij het ergste vermoeden.

Wat zou jij doen als je een DVD verkoopt,maar hij blijkt defect te zijn danwel een bootleg te zijn. Zou je de koop terugdraaien..of is het jammer? Verkocht is verkocht?

Freeze
08-06-2004, 09:37
Wat zou jij doen als je een DVD verkoopt,maar hij blijkt defect te zijn danwel een bootleg te zijn. Zou je de koop terugdraaien..of is het jammer? Verkocht is verkocht?

Ten eerste zou ik nooit een defecte dvd of een bootleg verkopen. Mocht de dvd wel defect blijken te zijn of de dvd doet het op een of andere manier niet op de dvd-speler van de koper, dan zou ik de koop terugdraaien.

joeylee
20-07-2004, 13:06
wat dan met een dvd die vaststeekt bij een bepaalde chapter en je kan hem alleen nog verder afspelen op pc ?
ik heb al paar keer zo een dvd ontvangen, ik heb het toen maar zo gelaten want ik begrijp wel dat je niet elke dvd eerst test voor je ruilt, je kijkt gewoon of er krassen zijn en dan opsturen

Joost v.d. Ham
20-07-2004, 21:40
Even proberen op te lossen met de verkoper/ruiler. Mocht diegene moeilijk doen dan maar een min geven. Mocht een dvd van mij beschadigd aankomen dan zal ik dat zo snel mogenlijk willen oplossen....niet meteen een min geven dus!