PDA

Bekijk de volledige versie : Anaconda 2



Tom L.
08-06-2004, 14:39
Weer een vervolg...

Trailer:
http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/anacondas/medium.html

P5YCH0
08-06-2004, 14:45
Vond de eerste bagger maar toch lijkt deze wel een aardige pop corn film.

Tom L.
08-06-2004, 14:48
Vond de eerste bagger maar toch lijkt deze wel een aardige pop corn film.

In tegenstelling tot dit deel, had deel 1 tenminste nog een sterrencast. Alleen jammer dat Jennifer Lopez het overleefde :twisted:

mjlfadriaans
08-06-2004, 14:49
Eerste was ook een popcorn film hoor :). Ik vond die erg entertaining! Ik vind deze trailer ook weer erg boeiend, zelfde niveau gok ik.

Sterrencast maak ik me nooit zo'n zorgen om, soms zijn films zelfs beter zonder de 'sterren'. Het zag er nu niet naar uit, dat de mensen zo veel slechter/beter acteerden dan de eerste film.

P5YCH0
08-06-2004, 15:08
Vond de eerste vrij saai en slechte acteer prestaties.

Tom L.
08-06-2004, 15:10
Vond de eerste vrij saai en slechte acteer prestaties.

Saai vond ik hem niet. De acteerprestaties waren zeer knudde en de effecten al helemaal... Hopelijk lijkt de slang nu wel een beetje echt.

pieter bond
08-06-2004, 15:36
anaconda was inderdaad leuke film

echt wel spannend 8)

deze ziet er ook heel goed uit!!!!

movie sickness
08-06-2004, 15:37
vond deel 1 wel lekker vermakelijk. over de acteerprestaties maak ik me niet zo druk. Die verwacht je bij zo´n film ook niet
dus lijkt dit me een aardig vervolg

van der velden
08-06-2004, 15:47
waarom doen ze het de eerste was zwaar knudde en verdiend absoluut geen vervolg.
misschien denken ze dat het niet erger kan worden en proberen ze het daarom opnieuw die mensen blijven altijd een raadsel :?:

RemcoZ
08-06-2004, 22:56
Deel 1 vond ik niet echt bijzonder, dus zit hier ook niet op te wachten. Leuk voor de liefhebbers...

john24
25-06-2004, 19:31
HELLOOOOOOO....het is een remake hoor.
Verhaal is precies t zelfde people !
Waarschijnlijk omdat de eerste zo verrot slecht was
Jennifer Lopez, please zeg !!! :x

VincentVega79
26-06-2004, 00:47
Ook al zo'n film waar ik met smart naar uit kijk.......:roll:

Raymond187
27-06-2004, 17:18
zelden zo'n poep film gezien :(

Rickje
27-06-2004, 19:07
Anaconda was net zo slecht als Godzilla.. echt waardeloos :(

scheur
27-06-2004, 23:50
Zelfs als je dronken bent is hier geen f#ck aan...... :evil:

Lorre
28-06-2004, 05:23
Het is zelf denk ik geen vervolg op Anaconda. Heb gelezen dat het niets te maken heeft met de andere film. Ziet er wel tof uit.

Roadster
28-06-2004, 08:49
HELLOOOOOOO....het is een remake hoor.
Verhaal is precies t zelfde people !

Het is geen remake hoor, als ik me niet vergis zijn het nu meer anaconda´s ( titel is ook anacondaS )

john24
28-06-2004, 10:44
HELLOOOOOOO....het is een remake hoor.
Verhaal is precies t zelfde people !

Het is geen remake hoor, als ik me niet vergis zijn het nu meer anaconda´s ( titel is ook anacondaS )

Het is zeker wel een remake. Dat er nu een paar anaconda's zijn is het enige verschil.

Anonymous
28-06-2004, 16:38
Het lijkt mij weer een leuke film, maar nu vind ik films met grote monsters altijd leuk :) Anaconda en Godzilla vind ik ook leuk! :)

Rickje
29-06-2004, 11:17
Het lijkt mij weer een leuke film, maar nu vind ik films met grote monsters altijd leuk :) Anaconda en Godzilla vind ik ook leuk! :)

Dacht ik het niet :P

martini
25-08-2004, 17:46
http://comingsoon.net/nextraimages/anacondasposter.jpg

Ik vond deel 1 al nix. De trailer van deze ziet er al beter uit dan heel deel 1, maar ik denk niet dat ik hem ga zien.

HiddeV
25-08-2004, 18:08
dit had net zo goed een trailer kunnen zijn voor 1, een slang die mensen op eet. omdat nou nog een keer te gaan bekijken ...

Worm
15-11-2004, 17:28
Heb m inmiddels gezien. Ik had er niet te veel van verwacht en dan kan ie altijd alleen maar meevallen. En hij viel idd mee, het is gewone een geinige popcornfilm. Leuk als je een avondje niets te doen hebt...

promat
15-11-2004, 17:53
idem hier.

Het was op zeker geen remake. Deze speelde zich af in Afrika.
Verhaal is idd min of meer hetzelfde met dat verschil dat ze nu op zoek gaan naar een bloem die een bijzondere stof bevat.

Leuke bijrol voor de anaconda's.
De titel had net zo goed Hunt for the Black Orchids kunnen zijn, maar het
zal wel een commerciele reden hebben.

Elessar
15-11-2004, 18:48
Ook al zo'n film waar ik met smart naar uit kijk.......:roll:

Wizz-Art
15-11-2004, 19:25
Deze film heet toch helemaal geen Anaconda 2 :?

Anacondas toch?

Movie_G
15-11-2004, 19:59
Ik hoop dat de anacondas er beter uit zien dan deel 1 want dat zag er gewoon echt... niet uit 8)

Webby
15-11-2004, 20:16
De trailer die ik in de bios had gezien zag er wel oke uit. Maar niet van: WOOOH die moet ik zien.... :D

Tom L.
15-11-2004, 21:48
Deze film heet toch helemaal geen Anaconda 2 :?

Anacondas toch?

Sow? Het is toch deel 2 :P

Volgens IMDB:


Also Known As:
Anaconda 2: The Black Orchid (2003) (USA) (working title)
Anacondas 2: The Hunt for the Blood Orchid (2004) (Malaysia: English title)

Dacht dat op het moment dat ik het topic opende bij imdb hij ook nog gewoon anaconda heette, maar bij de trailer staat wel al anacondas.

David L.
16-11-2004, 08:37
Heb 'm gisteren gezien.....nounou, poepoe, tjongejonge....
Ondanks dat ik niet hoef te betalen voor de bios stond ik toch op het punt m'n geld terug te vragen. :oops:

Anaconda's in Borneo?!?!?! [spoiler:e7c08a744d]stroomopwaarts een waterval afdonderen?! Kinderen van 25 als briljante wetenschappers?! Zonder voorbereiding de jungle in tijdens regenseizoen?!?! (en dan regent het nog amper ook)[/spoiler:e7c08a744d]
Oh c'mon people!!! :roll:


Zelden zo'n poepfilm gezien, weer een voor de shitlist 2004...... :twisted:

Elessar
16-11-2004, 21:44
Heb 'm gisteren gezien.....nounou, poepoe, tjongejonge....
Ondanks dat ik niet hoef te betalen voor de bios stond ik toch op het punt m'n geld terug te vragen. :oops:

Anaconda's in Borneo?!?!?! [spoiler:c39e2ced26]stroomopwaarts een waterval afdonderen?! Kinderen van 25 als briljante wetenschappers?! Zonder voorbereiding de jungle in tijdens regenseizoen?!?! (en dan regent het nog amper ook)[/spoiler:c39e2ced26]
Oh c'mon people!!! :roll:


Zelden zo'n poepfilm gezien, weer een voor de shitlist 2004...... :twisted:


Whahaha hilarische post :lol: :lol:

Waarom ben ik niet verrast over je mening van deze film? :roll:

David L.
17-11-2004, 09:45
Heb 'm gisteren gezien.....nounou, poepoe, tjongejonge....
Ondanks dat ik niet hoef te betalen voor de bios stond ik toch op het punt m'n geld terug te vragen. :oops:

Anaconda's in Borneo?!?!?! [spoiler:334425a9a2]stroomopwaarts een waterval afdonderen?! Kinderen van 25 als briljante wetenschappers?! Zonder voorbereiding de jungle in tijdens regenseizoen?!?! (en dan regent het nog amper ook)[/spoiler:334425a9a2]
Oh c'mon people!!! :roll:


Zelden zo'n poepfilm gezien, weer een voor de shitlist 2004...... :twisted:


Whahaha hilarische post :lol: :lol:

Waarom ben ik niet verrast over je mening van deze film? :roll:

Dank je. :wink:
Ik ben blij dat er tenminste nog gelachen kan worden op het commentaar op deze film..... :twisted:
Het meest zielige is ook nog; het is een onzin-popcorn film, dat was al duidelijk toen het script geschreven werd. En toch benaderen de acteurs hun "karakter" alsof het Shakespeare is....... :roll: Een beetje relativeren had deze film goed gedaan.
Anyway, [spoiler:334425a9a2]het resus(kapucijn? Marcel?)aapje[/spoiler:334425a9a2] levert de beste acteerprestatie!
:twisted:
En als je weet welke films hoog scoren op mijn lijstje, dan ben je inderdaad niet verrast nee......

Elessar
17-11-2004, 21:21
lol :P

Hmmm helaas ken ik wel mensen die zouden zeggen ''nou ik vond het wel een goede film hoor'' :roll: Maar t probleem is dat die alles goed vinden.. Alles wat een beetje beweegd en 2 schrikmomenten bevat is automatisch ''een goede film'' :roll:

Chris W
21-11-2004, 00:07
stroomopwaarts een waterval afdonderen?!

Als je beetje beter had opgelet, had je door dat de rivier buiten zn oevers was getreden, en jah, dan kan het water een ravijn in kletteren ja.In dit geval een valley, wat ze ook zeggen in de film :P

Maarja, ondanks dit wordt de film niet beter :P CGI vind k nie echt geweldig en overtuigend, maar hij is wel aardig ondanks dit... t valt wel mee. Hij komt iig NIET in me collectie, das 1 ding dat zeker is :)

David L.
21-11-2004, 16:00
stroomopwaarts een waterval afdonderen?!

Als je beetje beter had opgelet, had je door dat de rivier buiten zn oevers was getreden, en jah, dan kan het water een ravijn in kletteren ja.In dit geval een valley, wat ze ook zeggen in de film :P

Maarja, ondanks dit wordt de film niet beter :P CGI vind k nie echt geweldig en overtuigend, maar hij is wel aardig ondanks dit... t valt wel mee. Hij komt iig NIET in me collectie, das 1 ding dat zeker is :)

:shock: Opletten :lol: ??? Voor zover ik weet werkt de zwaartekracht nog altijd op de aarde......buiten de oever of erbinnen. Water dat stroomopwaarts naar beneden valt is toch onmogelijk :? ??Gewoon onmogelijk, tenzij het een Storm/Don Lawrence-universum is. :wink:

Chris W
22-11-2004, 09:13
stroomopwaarts een waterval afdonderen?!

Als je beetje beter had opgelet, had je door dat de rivier buiten zn oevers was getreden, en jah, dan kan het water een ravijn in kletteren ja.In dit geval een valley, wat ze ook zeggen in de film :P

Maarja, ondanks dit wordt de film niet beter :P CGI vind k nie echt geweldig en overtuigend, maar hij is wel aardig ondanks dit... t valt wel mee. Hij komt iig NIET in me collectie, das 1 ding dat zeker is :)

:shock: Opletten :lol: ??? Voor zover ik weet werkt de zwaartekracht nog altijd op de aarde......buiten de oever of erbinnen. Water dat stroomopwaarts naar beneden valt is toch onmogelijk :? ??Gewoon onmogelijk, tenzij het een Storm/Don Lawrence-universum is. :wink:

Snap je t nou echt niet? of wil je t gewoon niet snappen? :?
Zo moeilijk is t namelijk niet hoor :? naja, k ga t niet weer uitleggen, ik heb gewoon gelijk, en das dat.

David L.
22-11-2004, 10:05
stroomopwaarts een waterval afdonderen?!

Als je beetje beter had opgelet, had je door dat de rivier buiten zn oevers was getreden, en jah, dan kan het water een ravijn in kletteren ja.In dit geval een valley, wat ze ook zeggen in de film :P

Maarja, ondanks dit wordt de film niet beter :P CGI vind k nie echt geweldig en overtuigend, maar hij is wel aardig ondanks dit... t valt wel mee. Hij komt iig NIET in me collectie, das 1 ding dat zeker is :)

:shock: Opletten :lol: ??? Voor zover ik weet werkt de zwaartekracht nog altijd op de aarde......buiten de oever of erbinnen. Water dat stroomopwaarts naar beneden valt is toch onmogelijk :? ??Gewoon onmogelijk, tenzij het een Storm/Don Lawrence-universum is. :wink:

Snap je t nou echt niet? of wil je t gewoon niet snappen? :?
Zo moeilijk is t namelijk niet hoor :? naja, k ga t niet weer uitleggen, ik heb gewoon gelijk, en das dat.

:lol: :lol: X-cuus, ik heb de film gezien waardoor de grote ader in m'n hoofd "pats!" deed........ben sindsdien wat trager van begrip..... :roll: :wink:

Elessar
24-11-2004, 17:11
Snap je t nou echt niet? of wil je t gewoon niet snappen? :?
Zo moeilijk is t namelijk niet hoor :? naja, k ga t niet weer uitleggen, ik heb gewoon gelijk, en das dat.

:lol: :lol:

Maick Werner
27-11-2004, 04:57
Ik heb me zo'n beetje overal aan geergerd bij het kijken van deze film.
Achteraf gezien waren de dames ook niet echt bijzonder, dus vraag ik mij af waarom ik 'm heb afgekeken :?

Zonde van de tijd.

IceTree
27-11-2004, 19:38
Ik heb de film vanmiddag gezien, en kom hem ook niet echt boeiend vinden.
Wat ik ook wel vaag vond was dat [spoiler:c66e80fb9f]op een gegeven moment in de film er word gezegt dat de harddisk kapot is maar hij houd dan een cd-rom speler in zijn hand[/spoiler:c66e80fb9f]

Marc1978
28-11-2004, 06:39
Meesterwerk !

..................... ahum, ik heb deze film nog nooit gezien hoor :wink:

Tiez
30-11-2004, 13:55
waarom maakt iedereen zich toch zo druk om zo'n film? :?
als je weet dat dit soort films je niet interesseren, waarom ga je er dan naartoe?
ik heb anacondas ook gezien en ik vond het wel een vermakelijke film, alleen zo'n stom hollywood einde..
ik ging er naartoe met een gevoel van: "het zal best een leuke film om een keer te zien" en dat klopt ook
wat maakt het uit dat de acteerprestaties bagger zijn en sommige situaties nergens op slaan?
gewoon een leuke om je een avondje te vermaken
alleen dat ene stukje [spoiler:9db46f61f4] dat die gast een cd-rom speler in zijn hand heeft en dan zegt dat het een harddisk is [/spoiler:9db46f61f4] is echt te dom :D

maar volgens mij heeft deze film niks te maken met Anaconda, waar Jennifer Lopez in speelde, of vergis ik me nou? :?

Mich
04-12-2004, 20:03
Deze ga ik niet in de cinema zien. Daar geef ik geen geld aan uit. Ik moest maar eens in de zaal zitten met van die mensen die de film niks vinden en mij vies gaan aankijken omdat ik het geen zonde van het geld vind. :twisted:

Ik ga deze dus op DVD kopen en lekker thuis kijken. Het wachten op die release neem ik er wel bij.

Het is geen vervolg of zo op de eerste Anaconda. Maar het is wel door de opbren,gst van de 1e dat deze er kwam. Deze bracht minder op maar zal zeker gevolg geven voor een derde. En die koop ik lekker ook.

En wat jullie van mijn smaak vinden kan me nu es nikske nie schelen. Het zegt meer over jullie :roll:

sander_kok
04-12-2004, 21:50
waarom maakt iedereen zich toch zo druk om zo'n film? :?
als je weet dat dit soort films je niet interesseren, waarom ga je er dan naartoe?
ik heb anacondas ook gezien en ik vond het wel een vermakelijke film, alleen zo'n stom hollywood einde..
ik ging er naartoe met een gevoel van: "het zal best een leuke film om een keer te zien" en dat klopt ook
wat maakt het uit dat de acteerprestaties bagger zijn en sommige situaties nergens op slaan?
gewoon een leuke om je een avondje te vermaken
alleen dat ene stukje [spoiler:6be0c851a7] dat die gast een cd-rom speler in zijn hand heeft en dan zegt dat het een harddisk is [/spoiler:6be0c851a7] is echt te dom :D

maar volgens mij heeft deze film niks te maken met Anaconda, waar Jennifer Lopez in speelde, of vergis ik me nou? :?

[spoiler:6be0c851a7] Ik lachte me ook rot bij dat stukje, naast dat het een CD-Rom speler is en geen hd, ze hebben een laptop bij zich, wtf moeten ze met een normale IDE CD-Rom, laat staan een losse HD?[/spoiler:6be0c851a7]

Tiez
04-12-2004, 22:23
[spoiler:eec73ce6d6]Ik lachte me ook rot bij dat stukje, naast dat het een CD-Rom speler is en geen hd, ze hebben een laptop bij zich, wtf moeten ze met een normale IDE CD-Rom, laat staan een losse HD?[/spoiler:eec73ce6d6]

:D echt te dom idd :D