PDA

Bekijk de volledige versie : slot



Richard van den Bosch
10-06-2004, 17:16
Deze set met film (incl nlo), soundtrack en filmcell incl verzending voor e32.50

De discs zijn in perfecte staat, de hoes heeft kleine beschadigingen maar geen storende.

Gr Richard

Richard van den Bosch
11-06-2004, 14:50
up

Christiaan Sauer
11-06-2004, 16:14
Iets in mijn profiler?

Richard van den Bosch
11-06-2004, 17:36
bedoel je daarmee de link: mijn dvd's?

Christiaan Sauer
11-06-2004, 18:10
Das inderdaad de link naar mijn profiler ;)
ps: giftsets hoef je niet naar te vragen of ik die ruil ;) Die spaar ik namelijk :)

Richard van den Bosch
15-06-2004, 09:18
Up, nog steeds te koop!!!

Marco Dubbeldam
15-06-2004, 09:57
Wat voor beschadigingen heeft de hoes dan? Heb je misschien een foto?
Als de beschadigingen niet erg zijn heb ik misschien wel interesse.

Richard van den Bosch
15-06-2004, 10:38
Aan de grijze doos zie je dat hij vaak open en dicht is geweest. Hij heeft niet netjes van begin tot het eind in de kast gestaan. Maar goed, ik ben dan wel een giga zeur op dit gebied, anderen zul je hier niet snel over horen klagen, maar ik vermeld het er toch liever even bij. De filmcell heeft volgens mij ergens ter show gestaan, aan de zeikanten zie je dat het karton iets is versleten. Dit is zeg maar een soort van doomsday-visie voor de ultra zeikerds. Als hij gewoon tussen je andere DVD's staat zie je het niet en de discs (film en soundtrack) zijn werkelijk in perfecte staat.

Gr Richard

Marco Dubbeldam
15-06-2004, 10:41
Aan de grijze doos zie je dat hij vaak open en dicht is geweest. Hij heeft niet netjes van begin tot het eind in de kast gestaan. Maar goed, ik ben dan wel een giga zeur op dit gebied, anderen zul je hier niet snel over horen klagen, maar ik vermeld het er toch liever even bij. De filmcell heeft volgens mij ergens ter show gestaan, aan de zeikanten zie je dat het karton iets is versleten. Dit is zeg maar een soort van doomsday-visie voor de ultra zeikerds. Als hij gewoon tussen je andere DVD's staat zie je het niet en de discs (film en soundtrack) zijn werkelijk in perfecte staat.

Gr Richard


Oke, doe mij hem maar dan :wink: Stuur je even een PM voor afhandeling?