PDA

Bekijk de volledige versie : Loaded 24 7



Qzyn
11-06-2004, 13:21
Aanbieder van DVD's (en CD's en games)
Gevestigd op Jersey, geen verzendkosten* en ook leverend aan Nederland en België

www.loaded247.co.uk regio 2
www.loaded247.com regio 1

*FREE DELIVERY ON ALL ORDERS TO THE U.K. AND EUROPE! In de algemene voorwaarden staat dat verzendkosten buiten UK £1.10 bedragen, maar dat blijkt onjuist te zijn, zo is mij bevestigd:
Dear Sir,
Sorry for the confusion. This actually needs amending.
I can confirm that we don't charge postage.

Kind Regards

Beetje rommelige site, met onduidelijke algemene voorwaarden en op het eerste gezicht duurder dan Play, met name wanneer de meer gangbare titels met elkaar vergeleken worden.

tolpol
11-06-2004, 14:55
Heb tot nu toe drie titels bij hen (op de co.uk site) gekocht. Duurde soms wat langer dan gewoonlijk (tot 2 weken tussen bestellen en ontvangen), maar sommige DVD's zijn erg goed geprijsd. Geen verzendingskosten.

raymond koene
12-07-2004, 09:55
Ze hebben inderdaad soms leuke aanbiedingen maar het duurt alleen vrij lang voordat je iets binnen hebt. Ik heb zelf 30 juni iets besteld maar heb nog steeds niets binnen. Hopelijk deze week :lol:

raymond koene
13-07-2004, 13:59
mijn eerste kennismaking met deze toko is niet echt positief te noemen. mijn eerste bestelling wordt na twee weken wachten gecancelled. het mooiste is dat ze gisteren in het orderoverzicht het hatelijke awiting stock eindelijk hadden omgezet in awaiting despatch!!! :twisted:

Frank79
13-07-2004, 14:56
Hoop niet dat het bij mij zo gaat. Heb voor de eerste keer iets besteld vorige week.

Frank79
14-07-2004, 14:46
En mij gebeurt hetzelfde:


Unfortunately we have been unable to obtain Men In Black / Men In Black 2 - Special Edition as it is no longer available. Please accept our apologies.

raymond koene
14-07-2004, 14:53
En mij gebeurt hetzelfde:


Unfortunately we have been unable to obtain Men In Black / Men In Black 2 - Special Edition as it is no longer available. Please accept our apologies.

Dat was inderdaad dezelfde box die ik besteld had :evil: Ik heb ze een mailtje gestuurd maar daar heb ik nog geen antwoord op gehad. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan compenseren :?

Frank79
14-07-2004, 14:55
En mij gebeurt hetzelfde:


Unfortunately we have been unable to obtain Men In Black / Men In Black 2 - Special Edition as it is no longer available. Please accept our apologies.

Dat was inderdaad dezelfde box die ik besteld had :evil: Ik heb ze een mailtje gestuurd maar daar heb ik nog geen antwoord op gehad. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan compenseren :?

Denk je dat ze dat doen? Zijn ze toch niet verplicht?

Hou me op de hoogte als je wilt.

raymond koene
14-07-2004, 14:58
En mij gebeurt hetzelfde:


Unfortunately we have been unable to obtain Men In Black / Men In Black 2 - Special Edition as it is no longer available. Please accept our apologies.

Dat was inderdaad dezelfde box die ik besteld had :evil: Ik heb ze een mailtje gestuurd maar daar heb ik nog geen antwoord op gehad. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan compenseren :?

Denk je dat ze dat doen? Zijn ze toch niet verplicht?

Hou me op de hoogte als je wilt.

Nou, ik neem toch aan dat ze het geld i.i.g. weer terug zouden moeten storten op je creditcard. Ik heb tot nu toe nog geen enkele aanwijzing gehad dat ze dat ook gaan doen. Maar ik zal je op de hoogte houden Frank.

Frank79
14-07-2004, 15:10
En mij gebeurt hetzelfde:


Unfortunately we have been unable to obtain Men In Black / Men In Black 2 - Special Edition as it is no longer available. Please accept our apologies.

Dat was inderdaad dezelfde box die ik besteld had :evil: Ik heb ze een mailtje gestuurd maar daar heb ik nog geen antwoord op gehad. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan compenseren :?

Denk je dat ze dat doen? Zijn ze toch niet verplicht?

Hou me op de hoogte als je wilt.

Nou, ik neem toch aan dat ze het geld i.i.g. weer terug zouden moeten storten op je creditcard. Ik heb tot nu toe nog geen enkele aanwijzing gehad dat ze dat ook gaan doen. Maar ik zal je op de hoogte houden Frank.

Oke...Wist niet dat ze het meteen er af schreven... Dan mag ik het hopen ja, dat ze dat doen!

Bedankt tot zover!

hklink
15-07-2004, 11:11
En mij gebeurt hetzelfde:


Unfortunately we have been unable to obtain Men In Black / Men In Black 2 - Special Edition as it is no longer available. Please accept our apologies.

Dat was inderdaad dezelfde box die ik besteld had :evil: Ik heb ze een mailtje gestuurd maar daar heb ik nog geen antwoord op gehad. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan compenseren :?

Denk je dat ze dat doen? Zijn ze toch niet verplicht?

Hou me op de hoogte als je wilt.
Ik had dus hetzelfde probleem. Deze actie was geen op=op actie, tenminste niet bij mijn weten. In Nederland zou men dan verplicht zijn het artikel alsnog tegen die prijs te leveren of een soortgelijk artikel tegen eenzelfde gunstige prijs aan te bieden. In dit geval zou men dan de losse keepcases van MIB LE en MIB II SE kunnen aanbieden, voor een totaalprijs van GBP 8,99. Men is namelijk een koopovereenkomst aangegaan en die kan niet zomaar ontbonden worden, tenzij nadrukkelijk vermeld is dat het om een op=op actie gaat.

Ik weet echter niet hoe dit in Engeland / Jersey Islands wettelijk allemaal geregeld is. Ik heb Loaded in ieder geval een mail gestuurd, waarin ik hen gevraagd heb de box dan maar ergens anders te bestellen (desnoods een andere winkel) en hem voor de prijs van GBP 8,99 alsnog te leveren. Tot nu toe heb ik op die mail nog geen reactie mogen ontvangen. Zoals ik op een eerder mailtje met de vraag wanneer zij de box denken te kunnen leveren (toen was de order nog niet gecancelled) ook geen antwoord heb gekregen.

Tot nu toe dus minpunten voor Loaded.

Qzyn
25-07-2004, 20:00
WAARSCHUWING!
Onbetrouwbare webshop! Bestellingen van verkeerd geprijsde artikelen worden zonder opgaaf van redenen geannuleerd!
Alleen al deze maand voorgevallen bij:
Dirty Harry Series, The (5 DVD's).
Dirty Dozen, The - Deluxe Box Set
Men In Black / Men In Black 2 Box Set

raymond koene
29-07-2004, 09:52
WAARSCHUWING!
Onbetrouwbare webshop! Bestellingen van verkeerd geprijsde artikelen worden zonder opgaaf van redenen geannuleerd!
Alleen al deze maand voorgevallen bij:
Dirty Harry Series, The (5 DVD's).
Dirty Dozen, The - Deluxe Box Set
Men In Black / Men In Black 2 Box Set

Mijn Men in Black/men in Black 2 Box set was ook gecancelled maar mijn Dirty Harry Boxset kreeg ik gisteren wonder boven wonder binnen. Niet dat ik er trouwens nog iets zal betsellen, want van klantvriendelijkheid hebben ze bij Loaded blijkbaar nooit gehoord.

Frank79
29-07-2004, 09:53
WAARSCHUWING!
Onbetrouwbare webshop! Bestellingen van verkeerd geprijsde artikelen worden zonder opgaaf van redenen geannuleerd!
Alleen al deze maand voorgevallen bij:
Dirty Harry Series, The (5 DVD's).
Dirty Dozen, The - Deluxe Box Set
Men In Black / Men In Black 2 Box Set

Mijn Men in Black/men in Black 2 Box set was ook gecancelled maar mijn Dirty Harry Boxset kreeg ik gisteren wonder boven wonder binnen. Niet dat ik er trouwens nog iets zal betsellen, want van klantvriendelijkheid hebben ze bij Loaded blijkbaar nooit gehoord.

Niks meer gehoord Raymond?
Heb nog geen overzicht binnen van mijn creditcard, ga er van uit dat er niets is afgeschreven, maar ben wel nieuwsgierig...

hklink
29-07-2004, 09:54
Ze willen bij Loaded niet ingaan op mijn aanbod (zie enkele postings terug), dus dat was de eerste en meteen de laatste keer dat ik er wat besteld heb.

Ze kunnen de boom in en daar lekker blijven hangen.

chimera01
25-08-2005, 21:44
Toch net bij loaded247 voor GBP 17,99 Remington Steele seizoen 1 R1 besteld. Geen bezorgingskosten kennelijk. Ben benieuwd.

Qianlong
25-08-2005, 23:20
je moet idd geen verzendingskosten betalen.

ik heb bij 247 oa. al de Warner Hitchcock box en Spellbound Criterion gekocht.

Op je factuur staat er ook een code vr 50 pence korting vr bij je volg aankoop, leuk toch :D

Toon_1
26-08-2005, 11:51
Ik vind het een goede shop. Heb er zelf al o.a. ook de Warner Hitchcock box en verschillende andere dvds gekocht. Goede prijzen en snelle verzending (nooit langer dan een paar dagen, die Hitchcock box kwam zelfs 2 dagen na bestelling al aan).

chimera01
04-09-2005, 12:11
een zevental dagen ging over mijn bestellen en de bezorging ervan. :shock:

En het meest frapante was dat de box om 23.00 uur 's avonds door de bus gleed. En ik was al zo zwaar onder de indruk van de reclame bezorgers. 8)

Positieve ervaring.

Alette1
05-09-2005, 21:48
Ik heb ook al heel veel besteld daar en nooit problemen, maar goed wie weet had ik gewoon geluk maar voor het moment krijgen ze van een dikke PLUS!!!

Britte
03-11-2005, 10:48
Een dikke maand geleden de Cinderella gift set besteld maar ik kreeg steeds te horen dat ze hem niet konden leveren omdat de studio slechts kleine hoeveelheden vrijgaf. Nu ja, ik moest zelf mailen om die uitleg te krijgen. In mijn account bleef staan dat ze hem na 3 tot 5 werkdagen zouden leveren!
Heb hem dan maar gecancelled en probeer hem nu op een andere manier vast te krijgen.

Nu mijn geld nog terug krijgen!!

Mac Hammer Fan
07-11-2005, 19:16
Een dikke maand geleden de Cinderella gift set besteld maar ik kreeg steeds te horen dat ze hem niet konden leveren omdat de studio slechts kleine hoeveelheden vrijgaf. Nu ja, ik moest zelf mailen om die uitleg te krijgen. In mijn account bleef staan dat ze hem na 3 tot 5 werkdagen zouden leveren!
Heb hem dan maar gecancelled en probeer hem nu op een andere manier vast te krijgen.

Nu mijn geld nog terug krijgen!!

Ik wacht al zeven weken op de BLIND DEAD collection!!!
En 3 weken op twee andere DVDs...

Mac Hammer Fan
26-12-2005, 12:57
Heb ondertussen, na twee maanden THE BLIND DEAD collection toch gekregen. Ondertussen wacht ik alweer meer dan een maand op twee andere DVDs...
Gaat deze shop dezelfde weg op als DVDSoon?